Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Találjuk meg Szalai Annamáriát a facebookon!

Az index mai interjújában sok dologról kérdezte a frappáns nevű Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának elnökét. Többek között az internetes szabályozással kapcsolatban is, aminek kapcsán Szalai elmondta, hogy egyelőre nem tervezik a facebook megregulázását. Ennek hallatán Zuckerberg biztosan megkönnyebbülten sóhajtott fel, de ha tovább olvasta az interjút, valószínűleg összeráncolta a szemöldökét. Szalai Annamária ugyanis a social média aktivitását firtató kérdésre azt felelte, hogy "A Facebookon és az Iwiwen is fent vagyok álnéven, azonban napi szinten nem lépek be." Mostantól kezdve senki sincs biztonságban, lehet, hogy a szigorú médiaellenőr is ott figyel az ismerősei között Szabó Irén vagy Németh Balázs álnéven, állájkokat osztogatva. Arra gondoltam, jó lenne kideríteni, milyen név mögött bújhatott el a Médiatanács elnöke, ezért (álnéven!) létrehoztam egy facebook oldalt Nem én vagyok Szalai Annamária néven. Mostantól kezdve nincs más dolgunk, mint minél többen csatlakozni ehhez az oldalhoz. Így miután mind a kétmillió facebook felhasználó belájkolta a a csoportot, "nyilvánvalóan" az lesz Szalai Annamária, aki végül utolsónak marad. Csatlakozzatok ti is, nyugtassátok meg az ismerőseiteket, hogy nem ti vagytok Szalai Annamára!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr702383429

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobboldali többség IV. - Őszintén és kulturáltan az erotikáról 2010.10.20. 08:58:22

Ezeken a képeken kivételesen nem egy meztelen politikus látható, csak egy régvolt szexlap néhány oldala. Hogy akkor miért kapta meg ezt a címkét? Mert ennek a lapnak a főszerkesztője nem volt más, mint nemzeti nagyonmagyar kormányunk médiatanácsának er...

Trackback: Féreértések elkerülése végett :-) 2010.10.19. 19:42:34

Kvasztics Fedor kedveli Nem én vagyok Szalai Annamária Nem én vagyok Szalai Annamária. Ez (ismerve eddigi munkásságomat) látszólag felesleg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zero_Toleransz 2010.10.19. 14:33:11

Mérhetetlenül csalódott vagyok, hogy valakinek van képe viccet csinálni szegény nőből.

Médiaszakértőként még a környezetvédelemre is ad, és erre ezt kapja...

embertanfolyam.blog.hu/2010/10/19/szalai_annamaria_es_a_kornyezetvedelem

Szabó Patrícia 2010.10.19. 16:55:38

Már csatlakoztam a csoporthoz. "Anonim névvel" (Liptai C.)

lifelike 2010.10.19. 17:49:12

hajmeresztő amiket mondott az interjúban
csodálatos lesz, hogy egy ilyen ostoba valaki akarja majd megmondani merre menjen az internet...

Taurusz 2010.10.19. 18:43:55

@lifelike: És most képzeld el, hogy ő a legrátermettebb, a legalkalmasabb erre a posztra. A többieket nem is engedik nyilatkozni. Vajon milyen ötleteik lehetnek nekik?

Taurusz 2010.10.19. 18:47:40

Öööö... blogmotor?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.10.19. 19:43:43

Mint álnéven fészbúkkoló, találva érzem magam, így beléptem a csoportodba, sőt, meg is promóztalak egy kicsit :)

engem gyíkká változtatott 2010.10.19. 22:32:32

jajmá örüljetek egy kicsit, én annyira várom már, hogy pelikánék elkezdjék jól mögszabályozni az internetet! :D

szerintem nagyon jól fogunk szórakozni.

nembal 2010.10.19. 22:46:46

Az egyik Németh Balázs tuti nem Szalai Annamária :-)

Böff 2010.10.19. 22:47:15

Kontrollcsoport nem lesz 'Én vagyok Szalai Annamária' néven? :)

jzs · http://kyokushinblog.blogspot.com 2010.10.19. 22:53:08

Köszönöm a bejegyzést! Ma reggel olvastam az interjút és ez kiverte nálam is a biztosítékot!

Ez ám az alapállás! Álnéven..... fúúúú! A közszereplő, az első számú média vezér. Inkognitóban benéz az ő virtuális népéhez. Nyilván hasonló a viszonya sok más közösséghez is, csak álnéven mer közéjük menni. Ez ám az értelmiség és politikum...

Lehet újra vissza szokunk a szlovák TV-re meg az oroszra. Ott jók a sport műsorok. Időjárást az osztrák amúgy is pontosabban és korábban mondja fél nappal. Híradónak jobb a CNN vagy BBC, aztán ha kiderül, hogy a román csatornák jobb filmeket adnak akkor kész, vége is az erőlködésnek. Csak egy kapcsolás.... álnéven természetesen.

Oszt lesz meglepetés, amikor 2050 táján az első kis község a határ mellett átkéri magát a szomszédba "állampolgárilag". A gyerekek már úgyis beszélik a nyelvet, az adó kedvezőbb, van ott magánnyugdíjpénztár is meg euróval lehet fizetni... mi a faszt nézzek én itt? :)))))

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.10.19. 22:55:50

ezért kell a facebook-on jól beállítani a privacy-t, meg megválogatni, hogy kit veszünk fel az ismerőseink közé.... Szégyellném magam, ha az ismerőseim közt lenne. :(

balage28 2010.10.19. 22:56:59

Mi is az évszám ? 1984 ?

thehandsomest (törölt) 2010.10.19. 23:03:13

"Húsz év közéleti tevékenység után csak ennyivel tudnak piszkálni. Mindössze egyetlen számról volt szó, ráadásul, ha mint a médiahatóság elnöke korhatár-besorolással kéne ellátnom ezt az 1991-es lapot, legfeljebb 16-os karikát raknék rá. De mi korunkat megelőzve, már akkor is gondoltunk a kiskorúak védelmére, hiszen szabályozás nem volt, mi mégis fóliázva engedtük árulni a lapot."

Baresi Boriska · http://teheneszet.blog.hu/ 2010.10.19. 23:03:55

imadom ezt a nöt! süt belöle a tulfütött erotika...

ügyfélszolgálatos 2010.10.19. 23:08:16

@balage28: Még nem, de nemsokára átíratják Smith-szel a minisztériummal. És akkor kiderül, hogy mindig is Eurázsiával álltunk hadban.

nemecsek ernő áruló 2010.10.19. 23:12:02

Ha azt, amit ez a nő mondott, Gyurcsány embere mondta volna, most az utcán lövöldöznének Pesten, az tuti.

ivrilider 2010.10.19. 23:14:44

a legviccesebb időszak jön az ország eddigi történetében. készüljünk föl!

Mics Bjukenen hadnagy 2010.10.19. 23:16:23

Jajj, ne legyenek már egyesek ilyen begyepesedettek! Eztán is le fogod tudni tölteni a nagyi-pornódat, csak a cél az, hogy mondjuk a gyereked ne tehesse ezt meg miközben ártatlanul a lolka és bolkát keresi a neten...szóval don't panic!
Az meg kit érdekel, hogy milyen néven fészbúkol vagy iwiwezik, jó, hogy egyeseknél ez veri a biztosítékot, miközben korábban gyurcsány és társaik lenyúlták az országot.
A média vezért meg nem egyenlő a média hatóság fejével, azokat valahol máshol keresd, mondjuk az rtl, vagy tv2 környékén!
További jó csámcsogást...ja és nem én vagyok! :))

ügyfélszolgálatos 2010.10.19. 23:17:38

@ivrilider: valahogy nincs kedvem nevetni...

@Mics Bjukenen hadnagy: Obvious ass-licker is obvious.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2010.10.19. 23:19:02

Nahát! A szavazófülkék forradalma mit hozott nekünk? Cenzúrát és ostoba cenzorasszonyokat. Ettől a nőtől a cápa is megveszne. Ezt a nőt kellene korlátozni magasságban. Csak egy fejjel kell megkurtítani.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2010.10.19. 23:22:07

Tudod hagymagy, ha az ostoba szülő nem korlátozza a mihaszna kölyke böngészőjét, akkor ezt helyette a Szalai-féle tompikák se tudják megtenni. El a kezekkel a sajtószabadságtól!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.10.19. 23:37:27

Kifejezetten meglepő, hogy ezt még nem sütötte el senki, úgyhogy akkor most élek a lehetőséggel:

Én vagyok Szalai Annamária. És a feleségem is az.

Yeto 2010.10.19. 23:43:19

Emlékszik még valaki az elődjére, a sittes férjével, aki kijelentette hogy az interneten csak pornó van, vagy valami hasonló magasröptűt? Én sem. Remélhetőleg Sz.A.-ra sem fogunk.

lapos a Föld 2010.10.19. 23:50:26

Tényleg nem egy szimpatikus nő, de ő egy szóval sem utal a facebook szabályozásra - "Nem, a médiahatóságnak nincs szándékában szabályozni a közösségi tartalmakat." -, ezt csak az újságíró adja az olvasó szájába. Ráadásul ő tartalomról beszél, és nem közösségi oldalról. Szóval ez a rész túl van lihegve szerintem, az álneves sztori persze égő

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2010.10.20. 00:03:53

@Mics Bjukenen hadnagy: és ugyan áruld már el, hogy mégis hogyan lehet úgy cenzúrázni a netet, hogy a személyiségi jogaid ne sérüljenek? Majd minden netre fellépésnél meg kell adnod a bankkártya számod, a személyi igazolvány számod, vagy hogy? Arra, hogy a gyerek ne tévedjen pornóoldalra, már most is megvannak a megfelelően működő szűrők. Ezek persze kijátszhatóak, de a véletlen eltévelyedés eshetőségét kizárják. Ami pedig a médiaszabályozás egyéb kérdéseit illeti álszent baromság az egész. Fiatalkorúak védelme? Baromság! A mi időnkben Rambo-kon, Beverly Hills-i zsarukon és ezekhez hasonlókon nőttünk fel, szüleinktől csent pornóvideókat néztünk a társainkkal (sokszor fiúk-csajok vegyesen), mégsem lett belőlünk (már a többségünkből) pszichopata vadállat/szexuálisan ferdült barom. Voltak balhék, de azért komolyabb erőszakos esetek nem voltak. Ehhez képest mostanság a gyerekek tanárokra támadnak, késsel járnak az iskolába, pornóképeket küldözgetnek magukról a társaiknak, hiperaktívak, fegyelmezhetetlenek... Ahhoz képest, hogy a mai tizenéves korosztályt a folyamatosan szigorodó médiatörvényekkel óvják, ez igen érdekes. Talán a szülők felelősségét kéne inkább felvetni, mert én a környezetemben azt tapasztalom, hogy az idegbeteg és/vagy nemtörődöm szülőknek idegbeteg, kezelhetetlen gyerekeik vannak, azoknak pedig akik odafigyelnek a nevelésre (nevelés alatt nem a "Ne csiná'd fiam, me' szájbabaszlak" módszert értem) érdekes módon normális gyerekeik vannak.
A média szabályozására szükség van, de a jelenlegi törekvések sokkal inkább egy Nagy testvér képét vetítik elénk, mint egy ésszerűen működő valóban az emberekért működő rendszert...

[megmondoember] 2010.10.20. 00:06:39

A szép, hogy a nő osztotta az észt az interjúban, hogy itt ugye számonkérhetőség kell (hogy ne lehessen névtelenül ill. álnéven pocskondiázni bárkit) - majd közölte, hogy ő maga álnéven van fent a fészkúkon (is). Gratula, ennél dillettánsabb tökfejet nem is választhattak volna a pozícióba. Az igazi nagy baj azonban az, hogy ez nem inkompetencia, hanem szándékosság folytán történt így.

Art Mooney 2010.10.20. 00:08:34

@lapos a Föld: tudod mi a szomorú? te meg én ezt értjük - és magukat értelmesnek és értelmiséginek gondoló kommentelők százai nem (vagy nem akarják).

ave 2010.10.20. 00:18:19

Hat ez nem fog mukodni. Ettol jobb modszert is bevethetnetek.
Figyelni az 50millio felhasznalot, mikor lep be. Azokat kivenni a listarol, aki akkor lep be, amikor Annamaria valahol ellenorizheto helyen van.
Par ev, es megtalaljatok!

bass.gitár 2010.10.20. 00:55:31

Mit vártatok? A többi poszton, akár miniszter, államtitkár, uram bocsá közt.eln. észkombájn ül a székben.
Ide miért kellene egy zseni. Ennek a kormánynak ilyen a felhozatala.
Az ész biztos Brüsszelben van, csak titkolja.)

bass.gitár 2010.10.20. 00:57:32

@AutosVilli:
Megvagy! Te vagy a Fideszes ész, csak nem akartál kibújni a nyilvánosság elé!
Kinek a helyére kellett volna ülnöd?

Naszta · http://naszta.hu 2010.10.20. 01:07:05

Én már be is jelöltem, hogy nem vagyok Annamari, pedig de. Jól megmutattam a mocskos imperialistáknak, nem lennék a helyükben.

Amíg van VPN, nincs nagy baj. ;)

Zero_Toleransz 2010.10.20. 01:09:47

@Art Mooney: már hárman vagyunk! Sőt négyen. Zuzu Petals-t majdnem kihagytam. Ő is érti!

Zero_Toleransz 2010.10.20. 01:17:22

@Mics Bjukenen hadnagy: te ugye még az igazi Micsnél is okosabban tudsz nézni?

Phil Co. 2010.10.20. 02:09:26

@Mics Bjukenen hadnagy:
Azért lássuk be, ilyen kulturális és médiaszabályozási tendenciák mellett csak a testvéri kirgiz és kazah gruppenszex-filmek jöhetnek! Ennyire még Gy. Pip és tettestársai sem voltak nagyívű elképzelésektől szárnyalóak.
Üdvözöl: Szalai Annamária segédedzője
@Böff:
Igen, de az limitált taglétszámmal nyílik. Szőcs Gézát és Hoffmann Rózsát - a nevek hangzása miatt - befogadjuk.
@Dörmögő_Dömötör:
Ugyan, és mi lenne nélküle a szórakoztatóiparral?
@Vérszegény éjszakai dúvad:
Az a baj, hogy nagy a család... mármint a szellemi... és némelyik - nagyobb örömünkre - fontos posztokat birtokol.
@lapos a Föld:
Igen. Csak a tartalom. A'sszem, Kínában is így van, és már most hol tartanak! Lesz itt föllendülés!

Phil Co. 2010.10.20. 02:10:57

@bass.gitár:
Igazad van, a kontroll csoportból majd' kihagytam a Köztársasági Elnök Urat! Ő is öregbíti a hírnevüket!

Phil Co. 2010.10.20. 02:14:48

@Zero_Toleransz:
Szerintem sokan értik, ezért ez az osztatlan lelkesedés! (A károgókkal nem is érdemes törődni, majd törli őket a Nemzet Processzora!)

Retexis 2010.10.20. 02:37:31

Well, Kyle's Mom's a bitch, she's a big fat bitch,
she's the biggest bitch in the whole wide world,
she's a stupid bitch if there ever was a bitch,
she's a bitch to all the boys and girls.

Retexis 2010.10.20. 02:39:27

Well, Kyle's Mom's a bitch, she's a big fat bitch,
she's the biggest bitch in the whole wide world,
she's a stupid bitch if there ever was a bitch,
she's a bitch to all the boys and girls.

Megdobbent 2010.10.20. 03:36:10

Szerintem "alkesz" vagy "fideszsucker", esetleg "zaszlobaburkoltamhabtestem" nicken lehetne meglelni...

Megdobbent 2010.10.20. 03:39:52

@Gerzsonka: de most nem ernek ra lovoldozni, mert kormanyon vannak :(

Megdobbent 2010.10.20. 03:41:52

@ügyfélszolgálatos: hat ezt duplagondolban benezted, mert mai allas szerint eurazsia a baratunk! (holnapra a velemenyem - a tenyekkel egyutt - valtozhatnak)

2010.10.20. 04:24:45

Szervusztok!

Hadd kérdezzem már meg, hogy az Index szakavatott újságírói ugyan mi a frászkarikáért nem tettek fel kérdés(eke)t ennek a bisz-basz Szalainak azt illetően, hogy ugyan mi alapján döntöttek a két új országos adó ügyében úgy, ahogyan és még inkább, hogy ezzel kapcsolatban az azóta hozott állami ítéletek fényében hogyan értékeli akkori döntésüket.

Tudatosan felejtünk, vagy mi van?

Üdv,

K.

reccs 2010.10.20. 05:21:32

@Mics Bjukenen hadnagy: Alapszabály, hogy a mindenféle gyerekzárakat csak a felnőttek nem tudják kinyitni.

ampierre 2010.10.20. 06:16:02

Lehet ebből viccet csinálni, de tegyétek a szívetekre a kezeteket.

- Ókonzervatívnak nem mondható, hiszen ismeri és használja a rendszert. Regisztrált. Ez a médiahatóság elnökétől elvárható.

- Ha Ti ilyen magas pozícióban lennétek, biztosan tudatni akarnátok a világgal a személyes adataitokat? akarnátok, hogy tudják, ismersz-e egy adott személyt? (nyilván másokat is ismer, de aki ott fent van, azzal valószínűleg tartja néha a kapcsolatot..) Mondok egy példát.. tegyük fel hogy egy ismerőse a 200-ból bolti lopást követ el.. Ismerve a magyar médiát, napokig azon lovagolnának, hogy a Szalai jóbarátja egy tolvaj.. stb..

- Hazugnak sem mondható, hiszen bevallotta, hogy álnéven van fent.. Mondhatta volna azt is, hogy néha belép, rokonai, barátai, gyerekei használják és azon keresztül látja, hogy működik.. de nem tette.. Bevallotta a trükköt..

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.10.20. 07:16:51

felhívnám a figyelmet a riport egy szakaszára:
"Ha, mondjuk, ezeket a képeket egy külföldi tárhelyre töltik fel, akkor hogyan érik el, hogy megszűnjön a jogsértés?

Az nem állapot, hogy egy hírportálról mindenki tudja, hogy hol szerkesztik, de mégsem lehet lekapcsolni, mert a szervereit külföldön tárolják. Szerintem, ha például a Kurucinfón olyan tartalmat találunk, ami súlyosan sérti a törvényeket, akkor igenis kötelezni kell az internetszolgáltatókat, hogy tegyék elérhetetlenné azt az oldalt.

Bármilyen hihetetlen egyébként, de a szabályozás már eddig is lehetővé tette, hogy egy szolgáltatót rábírjunk, hogy különböző szűrőkkel tegyen elérhetetlenné bizonyos tartalmakat. A hatályos médiatörvény szerint a terjesztőt most is rá lehetett bírni, hogy függessze fel veszélyes tartalmak elérhetőségét."

nem aranyba kell fektetni szerintem, hanem proxyszerverbe, elég nagy kereslet lesz rá hamarosan :D

Naszta · http://naszta.hu 2010.10.20. 07:22:52

@vampierre: Azért álszent, mert a blogolóktól elvárta volna az őt bejuttató párt a regisztrációt, tehát az állam elvárta volna, hogy ne burkolózhass az internet anonimitásába. Ezek után ő fél a nyilvánosságtól, anonim. Bort iszik és vizet prédikál tipikus esete forog fent.

Mind e mellett a mai napig nincs törvényünk arról, hogy hogyan és mit kell log-olnia egy üzemeltetőnek a szerverén, tehát néha a valódi bűncselekmények maradhatnak felgöngyölítetlenül ügyes (nem) log-olási technikák alkalmazásával.

Caprica99 2010.10.20. 07:38:30

@lapos a Föld:
""Nem, a médiahatóságnak nincs szándékában szabályozni a közösségi tartalmakat." -, ezt csak az újságíró adja az olvasó szájába....."

Na ja és azzal mi van, hogy kötelezhetik a szolgáltatókat, hogy bizonyos tartalmakat tegyenek elérhetetlenné!? (Lásd kurucinfo-s példa).

,,, és sok-sok ember nem ért ám ahhoz, hogy mit kéne buherálnia, hogy pl. az elérhetetlenné tett, burzsuj, vadkapitalista fészbukkot
mégiscsak használhassa titokban persze!

Terézágyú 2010.10.20. 07:42:25

Akkor ez most nem az, hogy "Én vagyok Spartacus. - Én vagyok Spartacus! - ÉN vagyok Spartacus!!!" ???

Egyébként én mindeddig szégyelltem, hogy itt is álnéven vagyok fent, de most a nemzetünk nagyasszonya felnyitotta a szemem, hogy ez teljesen helyes dolog!
Álnevet a magyarnak!

bagamoyo 2010.10.20. 07:44:16

Ha a nevével hazudik, akkor miért ne lájkolna hazug módon!

Terézágyú 2010.10.20. 07:50:14

@vampierre:
"- Ha Ti ilyen magas pozícióban lennétek, biztosan tudatni akarnátok a világgal a személyes adataitokat? akarnátok, hogy tudják, ismersz-e egy adott személyt? (nyilván másokat is ismer, de aki ott fent van, azzal valószínűleg tartja néha a kapcsolatot..) Mondok egy példát.. tegyük fel hogy egy ismerőse a 200-ból bolti lopást követ el.. Ismerve a magyar médiát, napokig azon lovagolnának, hogy a Szalai jóbarátja egy tolvaj.. stb.."

Érdekes, gyurcsányival nem voltál ilyen megértő hasonló helyzetben... vagy éppen a demszkivel...

bierkamp 2010.10.20. 07:54:15

Nem a Facebookon találom meg a MÉDIA BANYÁT, hanem ÉLŐBEN, akkor átrendezem a rusnya pofáját!......

mese-mese-meskete 2010.10.20. 08:07:19

@Mics Bjukenen hadnagy: Ha nem vennéd észre, Orbánék nyúlják le most az országot gőzerővel! Gyurcsányék ehhez képest nyuszik és lúzerek voltak.

na__most__akkor 2010.10.20. 08:11:58

Ha én
"Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának elnöke"
lennék, elrendelném, hogy:

- a korhatárfigyelmeztetést csak a filmek elején adják, és így ne b@$$2ák agyon vele az egész filmet
- a következő (holnapi, hétvégi, jövőévi) műsor reklámját ne forgassák-mozgassák-villogtassák, egyáltalán ne alkalmazhassák valamelyik sarokban, vagy éppen a főszereplő homlokán, és így megintcsak ne b@$$2ák agyon vele az egész filmet
- a csatornalogót vagy állandóan tegyék ki, vagy csak a HASZNOS műsorokon kívül
- büntetni kell a HASZNOS műsoroknál hangosabb reklámot
- büntetni kell a kezdési időpontok jelentős csúszását

Elrendelném, hogy játsszák végig a filmeket (odáig, hogy "vége"), és a következő műsort csak ez UTÁN írják-mondják.

Megtiltanék és elrendelnék egy csomó dolgot a műsorok élvezetének érdekében. A műsorok KÖZÖTT pedig akár legyen 50% reklám. Vagy 90%. Vagy 99%.

De nem én vagyok a "Nemzeti stb... elnöke".
Így aztán minden marad a régiben.

Vagy rosszabb lesz.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.10.20. 08:18:18

És ha megtévesztésből Szalai Annamária is csatlakozik?

Nem tudom, nem is érdekel! 2010.10.20. 08:34:45

Orbán kezdődnek a tüntetések, húzz már a fenébe. Független szakértői kormány kell.

Amíg orbán képben van , nem lesz béke a hazában!

Dr.Traktor 2010.10.20. 08:38:06

sunáznám Szalai Annamáriát!

és egyébként nekem nem tűnt baromságnak amit az interjúban mondott de hát nem is vagyok médijaszakértő. :(

arconfosom 2010.10.20. 09:00:05

Nem én vagyok Szalai Annamária!
A Kovács Pisti lesz az!

szakértőbb 2010.10.20. 09:08:55

@Dr.Traktor:

az a baj, hogy o se, nem? :-))

amugy azt jol ertettem, hogy regesreg (tan igaz se vo't) - nem a "Angol furdoruha divat a Viktorianus korban c. szaklapot szerkesztgette? Mer' ha annyira foliaztak, akkor inkabb a "Papas-mamas hegyen-volgyon (orrba-szajba)" fomunkatarsa lehetett, ugye? kerdezem artatlanul...
Oszt mennyive ert jobban o a medijahoz, mint barki mas pl. az itt levok kozul? ezt se ertem... Valszeg ez lehetett a kovetelmeny ezen a poszton: 1. Ne ertsen a mediahoz 2. a "zinternethez" se, + pornos foszerkesztoi mult elony!!!

Bougheau Tschichka 2010.10.20. 09:12:28

@Yooha: Akkor nem modnott igazat. Pedig a HAtóság képviselőjeként neki igazat kell mondania.

Tényleg, nincs olyan passzus az ájwiwen vagy a fészbúkon, hogy csak igazi névvel lehet valaki tag?
Mert akkor az igazi Nem Szalai Annamáriát ki lehetne tiltani a felhasználóik közül!

Anti Anyag (törölt) 2010.10.20. 09:16:30

Ez egy elég nagy marhaság, miért lépne be saját néven. Ebben semmi kivetnivaló nincs, magánügye.

Abban viszont van, hogy szabályozni akarja a netet. A kurucinfót hiába szünteti meg, a cenzúrázatlan hírek közlése akkora üzlet, hogy úgyis meg fogják oldani és meg is kell oldani.

igényes 2010.10.20. 09:19:44

Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa amennyiben dolgozna az alábbi ügyön, az bizony üdvözlendő lenne!

Interneten a Hatóság elérhetővé tenné az adófizetők részére naprakész állapotban az alábbi adatokat:

Adófizetők pénzének felhasználása tételesen, beosztás és név szerint.
A jótékonykodást szintén látnunk kell, mert például Kövér állítólag jótékony célra fordítja azt a pénzt, amit ők maguk adtak saját maguknak, évente 6 milliót jótékonykodik persze a mi befizetéseinkből. Nem érthető, ha nem kell a pénz nekik, akkor miért hozták az új adótörvényt.

szakértőbb 2010.10.20. 09:22:58

@Anti Anyag:
kurucinfot meg fogja szuntetni? aztan hogyan? :-)
es az feltunt, hogy az elozo, elvileg bal kormanynak nem sikerult, akkor a jobber hollo vajna ki a jobber hollo szemét???

a tunteteshez meg csak annyit, hogy a 300Ft-os vizitdij ellen utcara vonultak a MAGYAROK, de az, hogy ellopjak a nyugdijukat senkit sem erdekel, meg a "zembereket" se...

Hajra Magyarok, hajra Zemberek!

ez is lehetne... 2010.10.20. 09:29:06

@balage28: "ALL ANIMALS ARE EQUAL
BUT SOME ANIMALS ARE MORE EQUAL THAN OTHERS."

Sajnos félő hogy orwelli idők jönnek!

r16udsz 2010.10.20. 09:42:06

ÁÁÁ lebukott! Ő szerkeszti a kurucinfót álnéven!

HumorosSzurikáta · http://goodgagteam.blogspot.com/ 2010.10.20. 09:52:10

Ha én lennék ő, ezt az álnevet használnám: Anna Medianna... és, ha ezt használja, akkor megtaláltam!
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000595962824
Persze, ha pl. Csőpataki Károly néven van fent, akkor még keresgélni kell. De az idő nekünk dolgozik. Van kilenc évünk. Bebetonozva.

Szabó Patrícia 2010.10.20. 10:08:07

Nem én vagyok Szalai Annamária.

becike4 2010.10.20. 10:10:02

Szalai Annmária is leszophatna már egy elefántcsordát havi két gurigáért.

Alvarez 2010.10.20. 10:10:29

Én abban is biztos vagyok, a prostioldalakon hirdető Vanessa kikockázott feje mögött sem Szalai Annamária van.

becike4 2010.10.20. 10:12:19

@Dr.Traktor: Ő is örülne ha valaki már jól megsunázná!

igényes 2010.10.20. 10:29:28

Szalay Annamária elvállalt egy feladatot, nagy valószínűséggel megpróbálja a rábizott területet rendbe tenni. Nem kell túlságosan bántani, mert ténylegesen van feladat. Kellene hozzá egy normális kapcsolat/kapcsolatok, aki/akik tudnák formálni az általa, felsőbb körök által formált véleményt/elképzelést.

Egy hölgyről van szó, nem ismerjük személyesen, és nem ismerjük alaposan. A nevét, személyiségét ne gyalázzuk a Hatóságot persze ész érvekkel bírálhatjuk.

Néhányan csúnyán írtok róla, de Ő is tetszik valakinek.

Szerintem itt is kell vállalnia majd a nevét mindenkinek, aki kommenteket ír. Az USA különböző szolgálatai (titkos) nagyon is utána tudnak keresni minden Netezőnek.

Esetleg valami törvényt kellene hozni, hogy a Neten kifejtett vélemények nem büntethetőek, vagy éppenséggel büntethetőek. Facebook, IWIW mind mind a kormányok munkáját segítik.

Szabó Patrícia 2010.10.20. 10:44:12

Én vagyok Szalai Annamária.

egygrafikus 2010.10.20. 10:47:00

Én se vagyok szalai annamária (így kisbetûvel, ahogy megérdemli), viszont együtt fociztam huszonéve a BEAC-ban Auer Janikával aki a médiatanács egyik tagja lett. NA???

becike4 2010.10.20. 10:53:51

@igényes: Rendbe tenni mihez képest?Biztos hogy jó,ha ő mondja meg,mi a rend?Egy full Fideszes testület nevében.

Alvarez 2010.10.20. 11:16:08

@igényes: megvagy! Te vagy Szalai Annamária!

"Az USA különböző szolgálatai (titkos) nagyon is utána tudnak keresni minden Netezőnek."

Ez most fenyegetés?

aadriennne 2010.10.20. 12:12:04

tükröm, tükröm mondd meg nékem,ki a legjobb Szalai Annamária a vidéken?:)

mage.hu · http://mage.hu 2010.10.20. 13:35:59

Ha jól tudom, az iwiwen és a facebookon álnéven szerepelni a regisztráció során elfogadott szerződés megszegését jelenti.

Ami, úgy gondolom, törvénysértés.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.10.23. 08:48:05

Győzött a forradalom, Szalai előállt az álnevével, ami állítólag "nemzetbiztonsági" okokból lett Ál Név. Bravó!
stop.hu/articles/article.php?id=762337

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.10.25. 18:51:19

Én és a feleségem is Szalai Annamária vagyunk.

hazifelado 2010.10.27. 01:47:08

Majd Neo megmondja. Most kaptam ezt és rájöttem, hogy ő mindenre rájön:
www.youtube.com/watch?v=dHaDxcwLGH8
be#*artam finoman szólva:)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása