Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Te mire használnád a Photoshopot a valós életben?

Nem teljesen tiszta nekem, hogy az általam nem igazán ismert Hyperakt ügynökség megrendelésre vagy önszorgalomból, proaktívan készítette-e az Adobenak ezt a Photoshopot népszerűsítő filmecskét, de a végeredmény szempontjából tulajdonképpen mindegy is. A lényeg, hogy tele van egyszerű, zseniális gegeggekel, amiken az art directotoktól kezdve a DTP-seken át a hobbifotoboltosokig mindenki jókat fog mosolyogni majd. A filmben egy srác napindulásán keresztül mutatják meg, milyen jó is lenne, ha a rendelkezésünkre állna a valós életben is a Photoshop. Ha bármikor nyomhatnánk egy Cancelt arra, amit csináltunk, ha egy kis retussal tökéletesíthetnénk a megjelenésünket, és mondjuk borotválkozás helyett elég lenne a Clone Stamppel nyomni néhányat az arcunkra. Milyen jó lenne egy határozott Delete paranccsal rendet rakni a szobában, vagy mondjuk egy copy+paste kombinációval klónozni magunknak egy autót. Te mire használnád a Photoshopot a valóságban? Nyomnál egy Undo-t az iszapkatasztrófárara? Elblöröznéd Kiszel Tünde fejét, vagy láthatatlan layerre tennéd Vujity Trvtkót? via:fubiz


Címkék: humor látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr12399244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2010.10.26. 13:19:06

Nos... én néhány embert kiradíroznék. Talán néhány országot is. :-)

Használnám persze a vonalak behúzására is... Meg nyújtanék még a 187 centis magasságomon.

De a legfontosabb tényleg az első: pár embert kiradíroznék. Meg néha a hátteret is lecserélném. :-)

dekás dezső 2010.10.26. 13:34:18

anyósomat free transformmal összenyomnám egész picire, és felraknám a konyhaszekrény tetejére, nejemet klónoznám, így legálba kipróbálhatnám vele hármasban, amíg az én rejtett layeren lévő klónom illegálban játszadozik valahol...:P

Szbzsolt 2010.10.26. 13:38:37

Alap, hogy Clone Stamp és pénz.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.10.26. 13:40:15

Az a baj a PS-sel, hogy ha jó vagy benne, akkor bárkit átvághatsz. Lásd különböző nagy cégek akiknek van pénze jó PS szakemberre. A többiek viszont csak nevetésgessé válnának a rossz minőségű módosításokkal.

háténimmár 2010.10.26. 13:41:14

@A nép fia: Én pár centit inkább összenyomnám magam a 180 cm-ről, bár ez biztos azért van mert lány vagyok :)

Most viszont napot raknék az égre, kitörölném a sarat az udvarról és clone stamp-pel leszedném a sarat a gyerek ruhájáról.

balga_alga 2010.10.26. 13:44:56

"...vagy láthatatlan layerre tennéd Vujity Trvtkót?..."

Nem, csak a sapkáját! :D

img263.imageshack.us/img263/5162/tvrtko2.jpg

yeti-ufo hibrid 2010.10.26. 13:53:19

Én megszabadulnék pár kilótól. :)))

Almaspite 2010.10.26. 14:02:20

Trabantból csinálnék Porschét!

◄ViZion 2010.10.26. 14:02:40

shift+ctrl+X és mindent megmozgatnék...
utána ctrl+u, meg talán kis vibrationt raknék rá.
DoF-t is adnék hozzá, Gaussian blur a kedvencem :)
Utcai képeken filter/noise/dust&scratches...

Lányok szemére unsharp mask...

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2010.10.26. 14:07:17

:) a tvrtko-s ötlet nem rossz... én klónoznék magamból még 3 példányt, és végre tudnÁÁk egy jót csocsózni!

Akvyr 2010.10.26. 14:15:58

Ctrl+C Jessica Alba
Ctrl+V

carlo74 2010.10.26. 15:15:06

néhány dologra nyomnék ctrl+Z-t. néhányra gaussian blur-t. néhány emlékre unsharp maskot.

A nép fia 2010.10.26. 15:17:13

Kopipésztelném a pénzem. :-D

Rendes leszek, úh. az ország aranytartalékait is.

Foli · http://worldofoli.tumblr.com 2010.10.26. 15:18:16

A Styles panel használatával egy klikkel tudnék öltözködni :D

GoVegan (törölt) 2010.10.26. 15:19:17

baszki felreakartam huzni az elejen a layer panelt.
amugy ezen mar en is gondolkoztam es arra jutottam, hogy script a hetkoznapokra, es canavas size a maxra.

A nép fia 2010.10.26. 15:20:34

@háténimmár: Ne viccelj már! A 180 körüli nők a legjobbak! ;-) 170 alatt nekem már törpe.

TakerOne · http://www.taker.hu 2010.10.26. 15:31:52

Csajok melle > Liqufy > Bloat tool

Ez hogy maradhatott ki? :(

Joindulat SC 2010.10.26. 15:51:27

Magyarország kivág és beilleszt valami egzotikus helyre. ;)

DanZi 2010.10.26. 15:55:37

vmi jó csajt smart object-té tennék, hogy elvegyem...

GoVegan (törölt) 2010.10.26. 15:56:13

@Joindulat SC: Rwanda megfelel? csakhogy legyen valami szep nagy to is a kozelben. :)

GoVegan (törölt) 2010.10.26. 15:58:31

@DanZi: aaa, ahhoz nem eleg a memoria, meg mire kiszamolja?! egyszerubb egy smart objectet raszterizalni. :) (elnezest a burkolt sovinizmusert es a sztereotipiaert)

01020304 2010.10.26. 17:28:07

Erre a videóra nyomnék egy alma-W-t, Don't Save, aztán alma-N.

virágszirom · http://msn-smiley.ucoz.hu 2010.10.27. 08:17:26

Ötletes PS reklám:)
Én "festegetni" szoktam néha a programmal. De nem csak a programmal, hanem rendes ecsettel is, szóval amikor rendesen festegetek, akkor bizony néha jól jönne néhány funkció:) Ilyen pl. az "undo" :)Szóval nekem mindenképpen szükségem lenne az életben egy ilyen funkcióra.
Persze a "ctrl+c pénz" és "ctrl+v"-t sem utasítanám vissza:D De nem csak a pénzt másolgatnám meg klónozgatnám, hanem csokikát is minden mennyiségben:D
Jöhetnének még olyan funkciók is, amellyel én is eltüntethetem reggel az éjszaka nyomait:)
A radír is hasznos lenne. Nem kellene annyit szenvedni a takarítással. Fognám a radírt és kiradíroznám a szemetet:D

WorthyGirl 2010.10.27. 11:12:15

aszem elsőre magamat tenném renbe:)))

p.zita 2010.10.27. 16:01:18

A Photoshoppal olyan dolgokat valósithatunk meg,amit a valós életben nehezen,vagy egyáltalan nem.Kár,hogy a valós életben nem igy müködnek a dolgok,hogy egy kattintással eltüntethetünk,átalakithatunk dolgokat.

MelancholyR 2010.10.27. 19:38:35

Kijelölném az összes réteget.. a kukába húznám.. majd uninstallálnám a photoshopot :)

nommmi 2010.10.28. 10:03:04

Ez a reklám nagyon tetszik. Talán erre mondják, hogy egyszerű és nagyszerű. Szerintem mindenki számára érthető a lényege.
Én nem használom a Photoshopot, de ezt megnézve, talán fogom :). Persze, ha a valós életbe is úgy működne, hogy "ctrl+c pénz" és "ctrl+v", akkor napi szinten használnám én is és még sokan mások. A photoshop néhány opcióját mutatja be érdekfelkeltően. Annak is szól, aki még nem próbálta, és annak is aki már használja.
Ez a reklám annyira jó, hogy nem is zavar, hogy lehetetlen dolgokat mutat be :).

jubilleum 2010.10.28. 22:23:19

Olyan óra kell nekem, ami végén van, mikor leül mac-hez, a háttérben. valaki tud arról valamit?

PollyPudlyPötty 2010.11.04. 23:21:24

Nagyon jó kis filmecske....Jól rá mutat arra, hogy a PS milyen sok lehetőségeket nyújt. Én sokat használom a PhotoShopot palkátok és egyéb hasonló reklámanyagok tervezéséhez, na de ott van a 'retus', ami elég jó dolog is lenne, ha tényleg csak a minimális hibákat akarnánk kijavítani. Én úgy gondolom, hogy az már túlzás, hogy 50 évesen is 20nak mutatnak egyes "sztárok". Nem kell tökéletes lenni! De persze, mint mindig, az emberek visznek mindent túlzásba. Tehát jó is, hogy az életbe nem tudunk mindent ilyen egyszerűen kijavítani! :)

elbaa 2010.11.11. 15:14:38

Nagyon ötletes reklám, bár a való életben nem használható dolgokat mutat be átvitt értelemben, de szerintem mindenki megérti hogy mitis akar közölni. Bemutatja a photoshop elönyeit,azt hogy menyivel szebb lehet a világ a segitségével.

kreativkid · http://www.kreativkid.hu 2010.11.11. 22:32:13

Pont ez járt a fejemben múltkor, mikor hiába kapcsoltam fel a reflektort délben, nem lett tőle világosabb. Én az eget photoshopolnám, meg a pesti utcákat és bérházakat. Mindegyiket más pantone kódra!

Betti20 2010.11.17. 16:40:21

Kreativ reklám, jól rámutat a Photoshop lényegére és lehetöségeire. Én nem is bánnám, hogy az életbe is a dolgokat ilyen egyszerűen ki lehetne javítani:)

aattyla87 2010.11.28. 23:12:59

lehetne álmodozni a csillagokig hogy mit tudnék csinálni, volna pár jó ötletem:), jolenne ha mindent ilyen egyszerüen eltudnánk intézni csak akkor unalmas volna az életünk....
Persze képek,filmek...stb átalakitására a legtökéletesebb...

Renyyke 2010.12.01. 14:17:54

Nagyon jól sikerült ezzel a reklámmal röviden ismertetni Photoshopot. Szerintem mindenkinek egyszerű megértenie, hogy mit is akarnak üzenni ezzel a reklámmal, nagyobb erőfeszítések nélkül. A PS csodákra képes. Lásd pl.Avon, Oriflame stb.katalógusok. Egy nem igazán vonzó és szép nőből is tudnak elképesztően szép nőt ,,varázsolni". Épp csak egy kis PS ismeretre van szükség hozzá.
Gratulálok a reklám ötlet kitalálójának!!!

dildi86 2011.01.06. 10:03:14

A reklám röviden bemutatja a Photoshop lényegét, hogy mi mindenre lehet azt használni és mi mindenre használják is tulajdonképpen manapság. Persze nem arra, hogy menetközbe módosítgassák az életüket...közbe nem ártana ha lenne ilyen lehetőségünk is...hanem inkább a képek manipulálására.
Egyértelműen helyesen tükrözi a reklám, hogy milyen csodákat lehet művelni ha valaki jó PS készségekkel rendelkezik.
Nagyon tetszik a zenei aláfestés, olyan ritmikussá teszi az egész reklámfilmet és nagyon jól illeszkednek a mozgások a zene ritmusához ami növeli az egésznek a hatását.
A reklám összességébe úgy gondolom nagyon jól átadja az útközbe megjelenő üzenetet, azaz, hogy a Photoshop és a Photoshop kezelő készségek nélkül az életünk lapos és deszaturált lenne, még akkor is ha közbe túlzásba visszük a használatát:)

szbarnaus 2011.01.07. 22:43:01

Szuper ötlet. A célcsoportnak szerintem pontosan átjön.
Szerintem minden grafikusban a vágy már megszületett, ha lenne History fül az előzményekkel - ha valami balúl sül el, tudjuk visszahozni ami még jó volt és előlről kezdeni.
Vagy az action fül - ha már ununk valamit de meg kell legyen, hamar berakjuk és amíg 100monoton dolgot megcsinál nekünk a Photoshop, addig sörözhetünk, vagy Facebookon Likeolgatunk :)

Egyfajta utópisztikus igéretet ad a kreatív. Ha az életben nem is, a munkádban varázsló lehetsz. Ragadj pálcád (stilust) és varázsolj :)

ixxorn · http://www.sgt.hu 2011.02.27. 14:59:16

A PS készség nem elég, ha nincs hozzá kreatív ötlet.

Tom_90_alias.Acrab 2011.05.15. 16:42:26

Annyira jól megfogalmaztátok a lényegét, hogy inkább nem is szólok hozzá :D Már láttam, de ez a reklám még mindig a helyén van és egyre inkább akarok egy hasonló ébresztős órát, mint ami a srácnak is van :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása