Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Akadémiai Kiadó
Feltételezett brief:
Sziasztok!
Szeretnénk egy kicsit felpörgetni a nagyszótár eladásokat (tudom-tudom, ki vesz manapság nyomtatott szótárat, de ez van, ki vannak nyomtatva és foglalják a helyet a raktárban, szal lépni kell). Ezzel kapcsolatban lenne egy komolyabb kampányunk: valahogy azt kéne megmutatni, hogy mennyire fontos, hogy az ember értse, amit mondanak neki - vagyis hogy legyen szótára. Lesz hozzá promó is, de ne ezen legyen a hangsúly és jó lenne angolosra venni a figurát - az angol az a szótár, amit a legtöbben vesznek még mindig.
Üdv,
Az ügynökség feltételezett válasza:
Hello!
Gondolkodtunk, hogy hogyan tudnánk a leginkább kézzelfoghatóvá tenni, hogy milyen elveszett az ember szótár nélkül: a stratégánk adta az ötletet, hogy készítsünk olyan plakátokat, amiknek a lehető legkevesebb értelmük van. Megvalósításként párbeszédre gondoltunk, mert ez már önmagában is elég értelmetlennek tűnik egy plakát esetében, másrészt meg egy egymástól teljesen független kérdés-válasz pár könnyedén lehetővé teszi a termék beemelését - a lényeg pont az, hogy semmi semmihez ne kötődjön, így csak arra kell ügyelnünk, hogy maga a szótár is teljesen ad hoc módon kerüljön képbe.
A párbeszédeket-szituációkat angolos stílusban írnánk meg, a briefet figyelembe véve. Például egy lord és egy inas beszélget:
- Megérkezett a frissítője, uram!
-James, ez a szótár elsőrangú!
De lehet extrémebbre is venni a figurát, például egy rendőr és egy punk beszélget:
- Ugye tudja uram, hogy közterületen tilos részegen vizelni?
- Ráadásul ez a szótár A-tól Z-ig érvényes!
A lehetőségek száma szinte végtelen, úgyhogy ha kell, szívesen küldünk további példákat is.
Üdvözlettel,
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.