Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyönyörű, minimalista csomagolások

Ezeket a képeket elnézve a válasz határozott igen. Az Antrepo csomagolástervező cég ötletes projektje legalábbis azt bizonyítja, hogy a kevesebb valóban több tud lenni. A cég tervezői próbaképpen megfogtak egy sereg ismert és jól bejáratott csomagolású terméket, majd a játék kedvéért elkezdtek rajta egyszerűsíteni. Leszedegették a sallangokat, a megkent műkenyeret, a csommanó tejesköcsögöt vagy reklámízű kabalafigurát, és készítettek belőlük egy egyszerűbb és egy egészen minimalista, letisztult verziót, ami az esetek többségében szerintem fantasztikusra sikerült. Én legalábbis a szóban forgó termékek marketingesei helyében kapnék az alkalmon, és kihoznék ezekből valami különleges kiadást. Már csak a reklámértéke miatt is megérné, nem beszélve arról, hogy ha bejön, akár meg is tarthatnák, mint ahogy annak idején például a Heineken aluminium palackjaival is történt. Szerintetek is jobbak a letisztult verziók? Vagy a köztes állapot tetszik jobban? Nézegessétek őket, és gyönyörködjetek bennük.

A többi kép a tovább után

A nagy felbontású képek itt bújnak. Via: fubiz

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr992528976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MikeT 2010.12.21. 14:22:52

Mutatósak, de ezek max limitált modellek lehetnének.
A "sallangnak" eladás szempontjából több szerepe is van.
Szegény kisgyerek hogyan gerjedne rá a corn flakes-re, ha nem lenne az a tejzuhatagos, ultraegészségesképes csomagolás? :)

Gluid01 2010.12.21. 14:41:58

a Nesquick-ről levenni a nyuszit szerintem olyan mint a medve nélküli medvesajt, hasonló a helyzet a Mr. Muscle-lal, ahol még a nevében is a logóra utal. A Red Bull meg a Nutella jó ötlet.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.12.21. 14:44:18

@Gluid01: A Nesquickben igazad van, de a Red Bull, a Lindt és a Mr Muscle szerintem kötelező, még ha limitált szériában is.

NIN|JA (törölt) 2010.12.21. 14:46:26

Miért mondja mindenki, hogy a Red Bull az jó?
Az első amit az ügyfél hazavágna, ezzel a felkiáltással:
"Legyen piros, hiszen a nevében is benne van!"

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2010.12.21. 14:51:47

A Red Bullbòl a közbülsöt preferàlnàm

NIN|JA (törölt) 2010.12.21. 14:52:33

@NIN|JA: Persze, ahogy már említettem fb-n, én értem a csavart, de itt nem hiszem, hogy megvolt ez a koncepció.

páva vagyok hagyjatok repülni 2010.12.21. 14:53:36

hú, a redbullos kép után többet vártam. a nutella rém rossz lett, hú ne mondjam mire asszociáltam. oda lehetett volna körbe fehér szalag, és a nutella felirat átlátszó. ételekről leszedni a képet - akkor már kellene rá egy "kukucskáló", mert az kelt bizalmat, ha legalább látunk belőle vmit. ha már nincs kép ugye. a toffife-n jól mutatna egy ablak. a nesquik is furi nyuszi nélkül. a mr. muscle-val meg az a baj, hogy- ami jó egy ásványvíznél (tisztaság- pucérság), hát, előny egy tisztitószertől, amitől azt várjuk, hogy csodaanyagok legyenek benne?
a lindt viszont csodaszép lett, kivetkőzött a mainstream csokik közül, ezt én megtartanám.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.12.21. 14:56:14

@reklámbuzi: A Lindt csinál ilyet egy csomót, csak bonbonosdobozokkal. Azokon egy masni van csak, még a logó is csak bele van süllyesztve a papírba színtelenül.

01020304 2010.12.21. 16:09:58

Attól lesz minimál, hogy a logó marad a csomagoláson? Nevet a májcsontom.

ET-nick 2010.12.21. 18:39:44

Nekem ezekről inkább a TESCO gazdaságos, gagyi csomagolás ugrott be, illetve a szoci 80-as évek lepukkantsága. Imádom a letisztult minimalizmust, de nálam ez nem az.

davez 2010.12.21. 18:40:27

az tuti, hogy a red bull és a nutella "instant get", mondhatni must have kategória :). de megnézném a red bullt alu dobozban kék felirattal is. kevésbé lenne látványos, sőt.. de hátha :)

ET-nick 2010.12.21. 18:41:35

Most komolyan! Olyan ingerszegények, hogy szerintetek többen értük nyúlnának? Az én szemem tovább pásztázna valami igényesebb, jobb minőségű termékért.

virágszirom · http://msn-smiley.ucoz.hu 2010.12.22. 09:18:42

A csomagolások kb. fele-fele arányban tetszenek.
Sokszor egy szép csomagolás nagyon megnyerő tud lenni és bizonyos esetekben a termék minőségét is jelképezi.
A fenti csomagolások közül nem igazán tetszik a Nesquik, a Toffefee és a Nutella. Ránézésre nem biztos, hogy megvenném őket, ha ilyan csomagolásban látnám őket, mert azt gondolnám, hogy nem elég jó a minőségük. Szerintem bizonyos termékeknél kell egy kis cicoma, vagy valami, ami vonzóvá teszi a terméket és nem kelti a vásárlóban azt az érzést, hogy rossz minőségű a termék. Én is egyetértek egy előttem szólóval, hogy: kell valamilyen fogalmunk legyen arról, hogy mi található a csomagoláson belül, tehát ha képet nem tesznek a termékről a csomagolásra (pl. a toffefee esetében), akkor vágjanak egy lyukat rá, hogy tudjuk megkukucskálni:)

A fentiek közül például teszik a Mr Muscle és a RedBull harmadik csomagolása is.
A Mr Muscle szerintem azért jó, mert egy tisztítószerről van szó. Tehát egy letisztult, egyszerű csomagolással lehet jelezni a vásárlók felé, hogy egy tisztítószerről van szó és mivel a csomagolás minimális, ezért olyan hatást kelt, mintha az is tiszta lenne. Tehát egy tiszta tisztítószer:)
Valaki írta, hogy neki a RedBull nem tetszik, hiszen elvárnánk legalább egy annyit a csomagolástól, hogy ha REDbull-ról van szó, akkor legyen benne piros szín. Nekem személy szerint jobban tetszik a harmadik csomagolás, annak ellenére, hogy nincsen benne piros.

thing 2010.12.22. 09:59:20

RedBull, Lindt a legjobb szerintem. Érdekes, hogy egyedül talán a RedBull-nál tűnik mindhárom dizájn egyformán használhatónak.

MrTotheee 2010.12.22. 11:23:11

ez a letisztultság sztem már túl sok, az eredet mindenhol jobban tetszik:)

egygrafikus 2010.12.22. 14:46:27

Az egészben az a baj, hogy gyakorlatilag koncepciótlanul, a terméket, annak használhatóságát, márkaértékeit, mifene teljesen figyelmen kívül hagyva egyszerûen levették az általuk sallangnak tekintett dolgokat és meghagyták a feliratot/logót, meg egy alapszínt. Ilyen elvek mentén rém könnyû csomagolást (bármit) tervezni, homogén felület plusz logo oszt jónapot... Szóval szerintem nemhogy nem néznek jól ki ezek a cuccok, hanem kifejezetten ügyetlenek.

Csanasz 2010.12.22. 17:36:46

Szerintem RETRO hangulatot ad a minimálcsomagolás. (Lehet ezt a két szót egybe írni?!)

chiara7 · http://elcamino.utazas.hu 2010.12.22. 22:31:05

Nekem ennyi üres(nek látszó) térről az jut eszembe, hogy el kell jutni addig, hogy ezt egy márka megengedhesse magának. Mármint, hogy ne kelljen képpel magyarázni, hogy miről van szó. Valami olyasmi érzés, hogy ez a nevem és ez mindent megmagyaráz... nem kell bizonyítani. Esetleg: annyira exkluzív, hogy nem kell/lehet a néven kívül semmit hozzátenni.
Egyszóval esztétikailag tetszik (kivéve a Nesquik, mert ott a dobozforma eleve nem sugallja nekem ezt a kiválóságot), de szerintem csak kevés esetben működőképes.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2010.12.23. 00:42:39

@Csanasz: lehet :)

Ezek a minimálcsomagolások nagyon gyengék szerintem. Ha ez annyiból áll, hogy csak a logó meg a felirat marad... Nem szeretem a túlcsicsázott dolgokat, de ilyet nem vennék.

Bloggy 2010.12.26. 11:44:48

Az egyszerű általában nagyszerűbb, mint a túl csicsás, de ebben az esetben azt hiszem nem minden esetben jobb a letisztultabb. Nekem pl. a Red Bull-nál a középső tetszik, mivel energiaitalról van szó, és nem egy elegáns pezsgőről, találóbbnak érzem a piros színt, a sárga a piros alá jó alap (bár én személy szerint utálom a sárgát), és inkább összefüggésbe hozható az energiával, lendülettel, mint a letisztult, elegánsabb, minimalistább fehér, a harmadik verzióban. Az inkább ásványvízhez találna. Hát a Nutellánál a harmadik verzió szerintem kész csőd, ehhez a termékhez egyszerűen illik az első megjelenítés, nem beszélve arról, hogy a fogyasztók így szokták meg, a harmadik verzióra azt gondolnám, hogy valami kínai hamísitvány. A fő fogyasztói pedig gyerekek, akiknek fontos a képi megjelenítés.
A Toffifee-nél sem tetszik, hogy a termék képét levették, talán akkor (valaki még említette), ha lenne rajta celofános ablak, ami sejtetné, hogy mi van benne. Vagy ez egy annyira ismert csoki, hogy magától értetődik?... Nem biztos.
Szuper viszont a harmadik verzió a Lindt csokinál, egyértelmű, hogy egy prémium tejcsokit rejt, összhanga kerül a termék a csomagolással, na meg a célzott fogyasztóval. Elegáns, tiszta, "úri", légies, könnyű, és persze tejes.
A Nesquick-nál is az a fő bajom, hogy még gyerekkoromból egybeforrt a nyuszi képe a kakóéval, és nagyon hiányolom a letisztult verziókról. Szerintem a gyerekek is így reagálnának, hogy ez nem az a kakaó, mert hová tűnt a nyuszi. Szóval, szerintem az egyszerűsítés, a letisztítás nem szabad öncélú legyen, nagyon kell figyelni a termék eddigi életútját, imidzsét, a fogyasztót, akinek szól, stb. Nem mindig telitalálat a design-váltás.
A Mr. Muscle-nél jól mutat az átlátszó címke, semmi szükség a sikáló csaj képére, összhangban kerül a termék a csomagolással a harmadik verzió esetében.
A Corn Flakes-nél is hiányzik a kép, egyszerűen így szoktam meg, és kell oda. Ezen a celofános ablak sem segítene, mert a kép vonzóbb, mintha a valóság kandikálna ki a dobozból.

add ide a kordát 2010.12.26. 13:33:31

nem tudom, nekem olyan posztnukleárisháborús érzésem van tőlük.

kinguccy22 2010.12.26. 17:35:12

Az igazat megvallva mutatósabbak így, legalábbis egy olyan ember számára, aki jól ismeri az adott termék arculatát, termékeit. De ha egy olyan ember kezébe kerül a csomagolás, aki pl még soha nem látott Red Bullt (kevés az ilyen ember :P), az számára nem biztos, hogy ez a minimalista design a nyerő. Azáltal, hogy levették a 'sallangnak" nevezett elemeket a termék elvesztette az identitását, mondanivalóját. Valljuk be a sallangnak tartott részek valójában nagyon is fontosak, egy olyan kegyetlen harcban, ami a vásárlók kegyeiért folyik.

PollyPudlyPötty 2010.12.27. 20:05:43

Szerintem azoknak a termékeknek, melyeknek erős a brandje, jobb a minimalista csomagolás.
Ugyanakkor ezek az egyszerűsített csomagolások visszaídézik a naturálgazdaságot. Régebb sem kellett az eltett lekvárokra fényképet ragasztani, hogy hogy is néz ki egy szelet kenyéren.
Ha a termékek minőségiek lennének, nem kellene meggyőzni vagy éppen megmutatni a vásárolónak, hogy hogy néz ki az a bizonyos dolog, amit készül megvenni.

kicsiszaki (törölt) 2010.12.29. 12:46:28

Jónak tartom ezt az ötletet, mert egyes termékek csomagolása, annyira bonyolult és annyi információ van rajta, hogy sokszor önmagában fárasztó őket nézni is.
A fenti képek közül néhény kifejezetten tetszik nekem, a többit meg talán alakítani kéne egy kicsit.
Az egyszerűsítés ötletét viszont mindenképpen jónak tartom.
A Red Bull esetében például úgy vélem, hogy ez az egyszerűsített csomagolás, egy fajta klasszikus hangulatot kölcsönöz, ami számomra rendkivül tetszetős.

Nátlóz 2010.12.31. 09:47:27

Én nem feltétlenül értek egyet a letisztult verziókkal... igaz, hogy mi a terméket vesszük meg, de a csomagolás az az eszköz, amit elsőként látunk, és aminek köszönhetően néha ítélkezünk is. Két ismeretlen és azonos áru termék közül biztos a "cuccosabb", "jobban mutató", "kívánatosabb" terméket választanám... s gondolom ezzel nem vagyok egyedül... ;)

dildi86 2011.01.02. 20:21:27

Nagyon ötletesnek találom a próbálkozást, sok esetben sokkal jobban néznek ki a minimalista csomagolások, ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy megfelelőek. Úgy gondolom a csomagolásnak tükröznie kell valamilyen módon az adott termék tulajdonságait, fel kell hívja magára a figyelmet és meg kell győzzön arról, hogy megvedd a terméket, éppen ezért az egyszerűsített verzió nem minden esetben találó.
Például a Nesquik esetén sok év munkáját dobná el a cég ha "felmondana" a nyuszinak, a nyuszit a korai idők óta társítsa a termékhez, amikor még a márka neve Nestle Quick volt. Úgy gondolom a márkanév váltást jól átélte, de a rajzfilmfigura eltüntetése a Nesquik csomagolásokról drámai lenne még a gyerekek számára is.
Ehhez hasonlóan úgy gondolom a Nutella, a Toffifee illetve a Corn Flakes esetén sem találóak a minimalista csomagolások. Egyetértek azzal, hogy sok esetben túl sok az információt olvashatunk a termékeken de be kell valljuk, hogy sok esetben a terméken levő "megkent műkenyerek" és "csobbanó tejesköcsögök" azok amelyek arra késztetnek hogy az adott terméket vegyük meg, még akkor is ha tudatában vagyunk annak, hogy a terméken levő kép nem tükrözi a valóságot.
A minimalista verziók a Red Bull energia ital (1. verzió), a Lindt csoki (2. verzió), illetve az itt nem szereplő Schweppes üdítőital esetén viszont úgy gondolom nagyon jók!

Spiritmonger 2011.01.02. 20:49:41

a redbull, a nutella, a nesquik és a cornflakes eredetiben a legjobb
a letisztult verzió tökéletes a toffifee meg a lindt csoki esetében, ez utóbbi hibátlan, és kifejezetten jó a mr muscle esetében
a középső elemek nem jók sehol sem

trogerke 2011.01.04. 21:43:24

Nekem bejött, a mostani piaci környezetben ironikusan talán még ki is lehetne használni különböző termékek esetén. Ha én kellene terméket piacra dobjak vagy meglévő termék forgalmát felpörgetni akkor használnám. Az lenne a kampány lényege hogy mi a csomagoláson spóroltunk mert a fogyasztónak a legjobbat adjuk továbbra is mert a lényeg a dobozban van. Kissé humoros riport stílusu reklámban lehetne hirdetni, valamint az egyszerübb dizájn társítható a régi termékekkel és itt a nosztalgiára lehet építeni.

Cs6bby 2011.01.04. 23:23:15

Nem rossz próbálkozás a költségek csökkentésére, viszont lehet, hogy épp ellenkző hatást érnek el vele. A fogyasztók elpártolhatnak a márkától, mert azt az érzést keltheti bennük, hogy már nem a régi megszokott terméket kapja a pénzéért cserébe. Sőt, elő pillantásra azt is hiheti, hogy talán valami utánzat akar lenni és azért nem hajlandó megvenni, mert ragaszkodik az eredetihez és márkahű.
Nekem nem jönnek be az új csomagolások... Azért nem mert én nagyon vizuális típus vagyok, szeretem a szépet, a mutatóst... Így viszont elég laposak az új csomagolások. A másik dolog pedig, hogy ha nem ismerem a márkát, a terméket, nem tudom, hogy mit tartalmaz csomagolás, nem fogom meg, és nem le veszem a polcról, hogy elolvassam mi is van benne.

LaszloZoltan 2011.01.04. 23:43:30

Szerintem jó ötlet, sőt egyes résztvevő termékek mintha elegánsabbá, arisztokratikusabbá válnának.
Mert hát nézzük csak kik ezen termékek fogyasztói, az impulzívak akik helyben döntenek -talán, de inkább gondolok a már bejáratot törzsvásárlókra akik nem is keresnek alternatívát, hisz kipróbálták, tudják mit tud a termék, ők azok akiknek ez a minimalista csomagolás egyenesen plusz eleganciát kölcsönözhet kedvenc termékeiknek. Ők tuti örülni fognak ezen csomagolásoknak.
Nézzük csak meg részleteiben a "játékosokat" mindjárt az első a Red Bull - nem a csomagolásért vesszük, hanem a hatásért amit nyújt.
Minden ami kaja azt "anya" veszi meg, neki meg a lista szerint fontos, hogy meglegyen, hogy eleget tegyen a család igényeinek akik a megszokott ízekhez ragaszkodnak, tehát újra nem a csomagoláshoz.
Végül de nem utolsó sorban amíg tudjuk milyen hatása van a Mr.Muscle-nek addig teljesen mindegy, hogy milyen módon néz ki az a csomagolás.
Fontos azt a tényt szem előtt tartani, amikor a csomagolásról beszélünk, hogy minden termék esetében csak a design változik maga a csomagolási karakterisztikák nem, vagyis ügyeltek a gyártok, hogy az illúzió úgy legyen teljes, hogy bizonyos stabil pontok megmaradjanak.

J. Ági 2011.01.06. 09:57:24

„A kevesebb nem mindig több”
Az új trend, hogy minden formát letisztítunk. Szerintem a legtöbb esetben nem hoz sikert, mert a régi identitását elveszíti a termék. A legtöbb információt vizuálisan nyerjük és hiányérzetet kelt a fényképek/információforrások eltűnése, például a Nesquik esetében a nyuszi lekerülése a csomagolásról tragikumként is felfogható.
A kakaóitalokat az esetek nagytöbbségében a gyerekek fogyasztják, és őket a rajzfilm figurákon keresztül lehet a legkönnyebben megnyerni.
Az élelmiszereken számomra egyértelmű, hogy a fényképeket meg kell tartani, hogy lássuk a termékeket, hogy is néznek ki. Kivételt jelentenek az átlátszó csomagolású élelmiszerek például a Nutella, letisztult formáját ötletesnek találom.
A fenti termékek új formái közül legjobban a „Mr. Müskle” tetszik, a tiszta formát a tiszta ablakkal lehet asszociálni.
Összességében szerintem azokat a termékeket melyeket gyerekek fogyasztanak többségében, azokon meg kell hagyni a „sallangokat”, a tipikusan felnőttek álltak használt termékeknek lehet letisztult külsőt adni.

Pumac 2011.01.06. 20:34:59

A kevesebb néha több és ez egy jó probálkozás és költséghatékony.De nem tudom mennyire lehet egy nagyon ismert márkacsomagolást leegyszrűssiteni, hogy ne veszitsen az arculatán a fogyasztók szemében.

Hogyishívják 2011.01.07. 08:41:39

Nekem is kimondottan az egyszerűsített változatok tetszenek. De csak ezekkel a változatokkal egyik márka sem tudott volna betörni a piacra. Már megszoktuk ezeket a színkombinációkat, tudjuk mi van a dobozban. Ezek a csomagolások eleganciát sugallnak. Különlegessé tették a csomagolást az egyszerűsítéssel. Viszont úgy gondolom, csak párhuzamosan futhatnának a régi csomagolású termékek mellett.

csbeata 2011.01.07. 10:41:01

Megosztott véleménnyel vagyok a felsorolt termékekkel kapcsolatban, projekt szintjén nagyon megállják a helyüket ezek a „lecsupaszított” termékek, ám nem mindeniket látnám szívesen ilyen formában a boltok polcain, gondolok itt a Nesquik-re, én hiányolom róla a nyuszit, és a Corn Flakes sem különösebben tetszik.
A kedvenceim a Lindt és A Schweppes Tonic Water, itt egyértelműen jobb az egyszerűbb verzió.
A Toffifee, Nutella, Mr.Muscle –nél is a harmadik verzió a jobb szerintem, akárcsak a Red Bull-nál. A Pringles-nél a második verzió tetszik jobban.

redpoppy 2011.01.07. 10:55:42

A jó csomagolás felér egy jó reklámmal és hozzájárul ahhoz, hogy a céget vagy a márkát rögtön felismerjük. Általában ha ránézünk egy termékre akkor először a képet vesszük észre, csak utána a feliratozást vagy a szlogent. Éppen ezért ha a Nesquik dobozon nem lenne rajta a nyuszi vagy ugyanígy a Corn Flakes dobozon a csobbanó "köcsög", akkor biztosan nem venném észre a polcon. A többi termék esetében még elfogaható az 1-es verzió, mert azok még hordoznak annyi üzenetet, hogy felismerjem a márkát. A 2-es verzió (kivéve a Red Bull és a Schweppes) már annyira szegényes és egyszerű, hogy úgy tűnik inkább szociálisan rászorulóknak van csomagolva, nem eladásra.

tlacee 2011.01.07. 13:00:16

Velemenyem szerint van termek, amelyik megengedheti maganak az effele reklamot, de ennek elofeltetele, hogy a vasarlo mar almabol felkoltve is tudja mit is fed a nev. Amennyiben nem lenne mar egy bejaratott, es ismert termek, eselytelen lenne a piacon az effel minimalista megjelenes. Talan viz, vagy tistzitoszerek eseten meg hatasos, ahol a tisztasag az alapgondolat. komplexebb termekek(mogyorovaj, csoki, stb) valahogy nem azonosulnak a minimalista megjelenes sugallta gondolattal.

BeLa 2011.01.07. 20:49:48

A fenti képeket nézegetve csak az jut az eszembe, hogy minden terméknél, amely már eltöltött a piacon némi időt, rendelkezik egy-két olyan elemmel, amely alapján nagyon könnyen be lehet azonosítani, gyakorlatilag elegendő ennyi, hogy a fogyasztók tudatába bekerüljön. És íme néhány jó kép, amely bizonyítja ezt. A Red Bull, a Nutella és a Mr. Muscle úgy ahogy van lecsupaszítva bőven elegendő, a "nemes egyszerűségével" nagyobb hatást fejt ki, mint a csicsás változat. A többi esetben már elbizonytalanodok. Tudva azt, hogy a Nesquik gyerekeknek szól, a csavaros fülű nyulat nem venném le a csomagolásról. Úgy, ahogyan az első képen megmaradt a két bika, ide is kell a nyuszi. A többi apróság talán mehetne, de a nyúl marad. Egyébként megfigyelhető egy ilyen trend, hogy a kevésből kihozni a többet. A reklámokban egyre többször jelennek megy egészen egyszerű képek, akár csak vonalak, szemben az előző színes, csillogó-villogó, túlzsúfolt kavalkáddal. Ma néhány vonalból ki lehet hozni a kreativitást és az ötletet, úgy, hogy tartalmilag is ott legyen, ahol egy jó reklámnak lennie kell. A régi egyértelmű hirdetéseket is lassan felváltják az elvont, többértelműek, amelyek egy kissé elgondolkodtatják az embert. Ha már ennyire benne vagyunk, hogy mindent egyszerűsítünk, lecsupaszítunk, akkor miért maradna ki néhány régi csomagolás? Főleg ha még jobban is néz ki mint az eredeti?

MissSzeszely 2011.01.08. 22:00:21

Kellemes eljátszogatni az ötlettel, szuper volt végignézni és hasonlítgatni - majdnem, mint a "Keresd meg az 5 különbséget a két kép között", biztos mindenki ismeri ezt a játékot gyermekkorából.

A cég grafikusainak és designereinek nem volt nehéz dolguk, egyszerűen levették a csomagolásról az információkat, képeket, meghagyták az alapszínt (vagy azt sem), a márkát, a mennyiségre vonatkozó infókat (gr, ml) és néhol a szlogent.

Számomra az koncepció a megragadó, vagyis hogy hagyjunk fel az eddigi csomagolástervezési paradigmával, kérdőjelezzük meg a szakma alapszabályait. Használhatóságát kizárólag a különleges kiadásban látom, azt is úgy hogy minél több termék vegyen részt az akcióban, mert úgy lehetne neki igazán nagy hírértéket generálni, plusz a márkák közti összefogást is segíti. Ajánlanám egy bizonyos forgalmazó termékei esetében alkalmazni pl. Unilever, aki élelmiszereket, kozmetikumokat és tisztítószereket is forgalmaz.

A termékcsomagolás végleges leváltása kizárva. Lásd milyen dolgok történhetnek ilyen esetekben: csomagolas.blog.hu/2010/11/29/tropicana_uj_csomagolasanak_bukasa

Illumination 2011.01.09. 21:26:51

Red Bullból az utolsót, most!!

A bomba! is sokkal szebb amióta minimalistább lett. Amúgy én pont az ételeknél italoknál bírnám az ilyesmit. Akkor tényleg az fogyna ami jó, nem aminek szebben csillog a papírja.

B.Andiiika 2011.01.18. 12:23:55

Reklámfogásnak nem rossz, bár szerintem a jól bevált mintát megváltoztatni elég kockázatos, mivel felboríthatja a fogyasztók bizalmát. Vagy talán épp ez dobja fel... De limitált kiadásként meg lehet próbálni, ahogy te is írtad a bejegyzésben, s ha beválik, így folytatni tovább. Egyben ezzel meg a reklámköltség is alacsonyabb lesz :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása