Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kellemes karácsonyi reklámrejtvényt!

Mivel is kívánhatnék kellemes ünepeket mindenkinek, aki az ünnepek alatt is megtisztel azzal, hogy a blogra kattint, mint egy teljesen hülye évvégi reklámmal? A Stella Artois hirdetése épp megfelel a feladatnak, hiszen a Rudolfot egy sörre becserélő Télapó pont megfele a célnak, hiszen rengeteg olyan részletet és utalást tartalmaz, ami további értelmezési lehetőségre ad okot, nem is beszélve a lehetséges fősorjavaslatokról. Ha eszetekbe jut valami, írjátok be nyugodtan, ha csak a beigli, akkor menjetek és folytassátok az ünnepi kajaöngyilkossági kísérletet. Boldog karácsonyt mindenkinek! (A kép kattintásra nagyobbra nő, mint a költségvetési hiány!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr862535953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

offos 2010.12.25. 01:24:52

Stella Artois Nincs mese,dönteni kell!

CheckMyShoes Blog - checkmyshoes.blogspot.com 2010.12.25. 16:24:02

Kellemest oda is!!!

CheckMyShoes - blog főként cipőkről és a street dolgokról!
checkmyshoes.blogspot.com/

hm_hd · http://hd.blog.hu 2010.12.26. 11:58:43

1) You're not alone with this.

2) ...two turtle doves & a glass of proper Belgian beer.

3) Merry it is supposed to be.

thing 2010.12.27. 10:46:47

X-men Xmas edition:
The Silent Night.
---
Prontó fa felület tisztító:
Az ünnep fénye!

Bloggy 2010.12.27. 16:44:46

Hát ez a karácsonyi reklám tényleg egy kicsit rejtélyes. Mármint szegeny kitömött Rudolf a falon rejtély számomra, vagy ez egy lappföldi kocsma, és ott ez megszokott?... Az addig okés, hogy megjelenik a tökéletesen, mértani pontossággal szervírozott Stella, akárcsak a többi Stella reklámban, ami a megértően mosolygó pincér érdeme, na meg az sem meglepő, hogy a Télapó a tökéletességre törekszik és csak jól megérdemelt jutalmát fogyasztja (bár szegényt láttuk már mindenfélét összeinni: Jacobs kávét meg Coca Colát). Látszik, hogy ez egy elitebb kocsma, ami összevág azzal, hogy a Stella egy prémium brand, ragyog a pult, a pincér jólfésült. A piros orrú Rudolf valószínűleg csak még inkább aláfesti a karácsonyi hangulatot, bár szerintem kár volt lefejezni. Az "Exit" tábla hogy ire jó, nem tudom... Talán ha Rudolf feltámadna, akkor a Télapó arrafele foghatja menekülőre a dolgot...

kicsiszaki (törölt) 2010.12.29. 12:26:52

A télapó ennyit gondolt:
Nagy a feje búsuljon a rénszarvas!:)) És egy fejedelmi Stella kíséretében új életet kezdett.

Nagyon tetszik!
A télapó kiakadt a sok karácsonyi huzavonától, elege lett a sok rohanásból a sok rosz kölyökből, a vén csotrogány Rudolfból. Szét verte a szánt agyonütötte Rudit és elment piálni. De aztán rájött, hogy nincs pénze így Rudi földimaradványainak egy részét nemes célokra használta fel.
Azóta pedig törzsvendég lett a kocsmábban és a Stella a mindene.
Én ezt látom a képen.
Végre valami más új ötlet. Nagyon jó!

polufave 2011.01.02. 13:41:31

@Bloggy: Az EXIT tábla a képen azt jelzi, hogy a Mikulásnak esze ágában sincs távozni a bárból a söröcskéje mellől, mivel a kijáratnak hátat fordítva ül.

Amúgy meg úgy néz ki, hogy nem ez az első pohár söre a Télapónak, épp mintha azon gondolkodna, hogy megigya vagy ne még ezt.

Ennek a reklámnak a célközönsége nem gyerekekből tevődik össze, de ha netán egy gyerek is meglátja ezt, ami elkerülhetetlen, vajon mit szólhat hozzá?

aattyla87 2011.01.03. 20:18:34

A Stella mindig is ugy hivta fel magára a figyelmet, hogy nem kifejezetten a nagyfogyasztoknak ajálja termékét. Ahogy ebben a reklámban is láthato nem egy egyszerü kocsmarol van szo, hanem igazánn egy elitebb hely ahová betérnek az emberek és a jól megérdemelt munka utan elfogyasztanak egy üveg stellat. Akárcsak a télapo, ebből is tudjuk, hogy Karácsony van mivel a télapon és pultuson kivül más nincs is a kocsmába. Gondolkoztam azonn, hogy mit keres ott a kitomott Rudolf, hát valószinüleg a télapó lecserélte öket motorosszánra. Még az is meglehet, hogy a képenn látható kocsma a télapó kocsmája (Rudolf a falon). Ezek a sotét szinek nekem egy kicsit ilyen szomorkás hangulatot adnak az egész reklámnak, de a báros arckifejezése kárpotolja ezt ahogy szeliden mosolyog a nem mindennapos vendégre.

1velemenyezoasokbol 2011.01.03. 20:44:41

Első benyomásom az lenne, hogy nyomasztó ez a foto. Ezzel a kiragadott képpel valahogy kellemes karácsonyt kívánni furcsa számomra. Annak ellenére, hogy rajta a Mikulás, illetve a kitömött rénszarvas ünnepi sállal, és az ünnep tiszteletére tisztaság van a kocsmában az egésznek mégis olyan mű hatása van.
A karácsony a szeretet ünnepe, talán ha több Mikulás ülne vidáman az asztalnál és inna egy-egy pohár sört annak örömére, hogy szétosztották az ajándékokat a gyerekeknek, akkor sugározná az ünnepi hangulatot. De így komor arccal és még a pincér is olyan arccal nézz rá, hogy szegény, egyedülélő Mikulás.
Habár lehet ez volt a reklám üzenete, hogy karácsonykor is hűbarátod a Stella, de nekem ez is elképzelhetetlen.

Cs6bby 2011.01.05. 23:20:33

Szegény Rudolf...
Már egészen megszokott mondanivalójú reklám a Stella Artoistól, hogy nem akárkinek kínálja a termékét, hanem egy elitebb célcsoportnak, aki megérdemli és megengedheti magának. De valamilyen áldozatot kell hozni... Itt Rudolf az áldozat, a télapó pedig megengedheti magának a karácsonyi ajándékozás lejárta után :) Kicsit brutális, de amint már mondtam megszokott. Csak a pincér arckifejezését nem tudom hova tenni... Nem jövök rá, hogy milyen mondanivalója van, lehet, hogy semmi... De összességében nekem tetsszik.

J. Ági 2011.01.06. 09:54:10

Szerintem elcsépelté kezd válni a Mikulás jelképe, hiszen hajdanán a szeretet, az adakozás és a szegények pártfogója volt, a fogyasztói társadalomban az ünnepek ideje alatt mindent vele akarnak eladni, kezdve a Coca-Colától a Stella Artoisig. A Mikulás alakot most már csak arra használják, hogy a hétköznapi környezetből kiemeljék a termékeket.
Rudolfot lecserélni egy üveg sörre, akármilyen nívós márka is, szomorúnak találom. A mikulás mítosz egyik fő elemét a szánkót húzó repülő rénszarvast kitömve egy pult fölé akasztani enyhén szólva is furcsának és taszítónak találom.
A kép összességében számomra letargikus hangulatot áraszt, egy a kocsmában magányosan iszogató Mikulással. Ezzel ellentmond a Karácsony szellemének, hiszen ilyenkor a család van előtérben, mindenki rokonaival, barátaival ünnepel, ilyenkor a magányos ember sokszorta szomorúbb látvány, mint az év többi részében.

Pumac 2011.01.06. 20:10:50

Nekem tetszik, mert olyan közelinek, emberinek látjuk a Télapot,aki mint más pihenés gyanánt sört iszik és persze nem is akarmilyent!!!

drvale 2011.01.07. 12:40:50

Nagyon tetszik ez a plakát, élvezem. Kemény a Mikulás, hogy egy Stella Artois-ra lecseréli Rudolfot. De ebből az látszik, hogy milyen finom és értékes maga ez a sör is. A plakát hangulata kicsit morbidos, olyan thriller jellegű, de a zöld és piros színek megtörik ezt az enyhén nyomott hangulatot. Tetszik a tipikus angol karakter, ami a pincérben testesül meg. A sör maga az elit kategóriát célozza meg, és a Mikulás is idetartozik. :D Nagyon kontrasztosak a színek, nyilvánvaló karakterekkel és mondanivalóval, annak ellenére, hogy ez egy kicsit absztrakt plakát, reklám. De a lényeg az, hogy érdekes és nagyon tetszik.

szbarnaus 2011.01.07. 21:35:11

Az előttem szólók közül már jelezték páran a Rudolf kitömött fejét a falon.
Ha emlékesztek a Stellának sokszor a kreatívjai az átértelmezett értékekről, az új választásokról (na nem politikai :p ) szól. Nekem máig is megmarad az a klasszikus spot, amikor dús keblű nők, friss zamatos szőlővel feldíszítve sem tudják elvonni egy gyöngyöző pohár Stelláról a figyelmet.
Én ebben ezt látom, hogy a világon élő össze gyerek, a házikedvenc s még a főnök sem tudja elvenni a figyelmem egy jó pohár Stelláról.
Ne feledjük, a célcsoport azok a férfiak, akik zöme esetleg nem szereti a nagy zsibvásárt, azt hogy otthon kell ülni most iroda és kolléga nélkül a nagycsaláddal, és a Seasons Mustokkal - vagyis mindenféle piros, csengős, csilingelős, zsíros szükségletekkel, erre egyik legjobb alternatíva a Stella Artois - legalábbis 10 percig, amig efogyasztják :)

BeLa 2011.01.07. 21:53:42

Stella Artois. Amikor látok egy ilyen reklámot már nem lepődöm meg a stílusán. Ne feledjük, hogy egy super-premium sörről van szó és ez a gyártó erőteljesen kihangsúlyozza a reklámjaiban. Az egyik példa erre a rózsaárus pasi, aki a kis szamarával és a kordéjával megy valamerre, majd végül a fogadóban ott hagyja az egészet egy pohár sörért. Egyébként minden reklámban megjelenik valamilyen módon az, hogy ez egy csúcskategória, amiért érdemes mindenedet odaadni. A reklám lehet, hogy morbidnak tűnik, de az előző reklámok fényében azért elvárható, hogy hasonlóval rukkoljon elő. A szürkés árnyalatra meg van két feltételezésem. A pirostól tekintsünk el. A plakáton minden olyan, mintha egy sepia opcióval készített fényképet néznénk, vagy olyant amelyet kb 100 évvel ezelőtt hívtak elő. Tehát egyrészről sugallja azt, hogy hagyományos a régi jól bevált, megszokott sörről van szó. Másodszor, minden hasonló helyzetben szembetűnik a zöld üveg és a sárga pohár. A szürke hétköznapokba bele kell vinni egy kis színt. Legyen a Stella Artois. Összevetve az egészet, egy a szürke mindennapokat színesítsd meg egy 100 éves hagyományokkal rendelkező csúcskategóriás sörrel, amelyért érdemes odaadni bármit, még Rudolfot is.

B.Andiiika 2011.01.18. 12:39:38

Aranyos ez a reklám :) De... Lehet, hogy csak a rosszat látom benne, de az úgymond jövendőbeni fogyasztói társadalom, vagyis a mostani gyerekek, elég szép képet kaphatnak a fantáziájukban élő Mikulásról. Vagy a rosszabbik eset: ők isznak majd sört. Talán a felnőtt korosztálynak ideális a reklám, én is élvezem,de hosszú távon biztos nem sülne jól el...

ET-nick 2011.01.19. 00:19:42

Mi vaaan? A Mikulás szarért-húgyért eladta Rudolfot? Miért nem kérte azt a rohadt sört inkább a Jézuskától?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása