Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Aki csak a tévékben futó Gillette reklámokat látja, joggal hiheti, hogy azokról ötpengéjű Mach III.-mal borotválják le az ötleteknek még a látszatát is. Egy átlagos Gillette reklám elképzelhetetlen magabiztosan mosolygó, félmeztelen, kidolgozott felsőtestű férfiak, és őket oldpájszosan ölelgető, a simaságtól elalélt nők nélkül. Pedig a téma nem reménytelen, azt hogy a borotválkozásból többet is ki lehet hozni, szépen mutatja a legújabb reklámjuk, ami szó szerint hatalmasra sikeredett. New York egyik emblematikus helyszínére, egy hatalmas tűzfalra álmodtak meg egy különleges megoldást (érdekesség, hogy a Stella Artois díjnyertes reklámja is ugyanezen a falon készült). Először egy óriás, borostás férfi arcot festettek fel, aztán második körben szépen bekenték borotvahabbal. Ezt követően egy "Mindennap mestermű" feliratú kis kosárban ücsörgő mesteremberek újra átfestették a képet, gyakorlatilag megborotválva ezzel a modell arcát. Nem volt egyszerű menet, de biztosan megérte, mert óriási médiaérdeklődés kísérte az akciót.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.