Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mikor egy autómárka tesztvezetésre invitálja az embereket, a legnagyobb kihívás mindig abban rejlik, hogyan tudja megmutatni azt a pluszt az autóból, amit csak élőben lehet igazán kipróbálni. Az új ötleteknek és új technológiáknak köszönhetően mára azonban sokkal könnyebbé vált ez a feladat, mint korábban bármikor. Jobbnál jobb kreatívokkal próbálják becsalogatni a márkakereskedésekbe a potenciális fogyasztókat, akik immáron nem csak a volán mögött, de akár otthon ülve is átélhetik az újdonságokat. Összeszedtem az elmúlt néhány év legjobb ilyen kreatív megjelenéseit – ezzel is inspirációt nyújtva azoknak az ötletgyárosoknak, akik netán épp ilyen dolgokon agyalnak.
Kezdjük egy friss norvég Volkswagen kampánnyal, amiben egy okostelefon és egy sajtóhirdetés kombinációjával próbálhatjuk ki a márka extra funkciót, nevezetesen a sávtartás segítő rendszert, az intelligens lámpákat és a távolságtartó tempomatot. A mobiltelefont a print hirdetés fölé tartva ízelítőt kaphatunk az autók valódi tudásából. Van még mit fejlődnie, de első próbálkozásnak kiváló.
Technológiai szempontból fontos mérföldkőnek számított a Toyota tavalyi augmented reality kampánya is, amiben az érdeklődők egy igazán játékos környezetben próbálhatták ki az Auris Hybridet. Az online tesztvezetésnek köszönhetően az emberek kiváló márkaélményt, a márka pedig óriási hírverést kapott. (A kampány egyébként a korábbi BMW kampányból merített ihletet.)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.