Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Help Japan

Egyike azoknak a példáknak, amikért érdemes a reklámmal foglalkozni. Szép, egyszerű, emlékezetes. Nincs is mit hozzáfűzni.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr442732662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapujanincs (törölt) 2011.03.13. 16:56:51

született még egypár jó kép a témában
pl. "Send Help" a Post Family-től a Vöröskereszt-nek:
thisisnthappiness.com/post/3786670124/send-help
"Japan On My Mind" Christopher David Ryan-től:
cdryan.com/blog/wp-content/uploads/2011/03/Japan.jpg

resztli 2011.03.16. 15:16:03

hát, azért lenne mit hozzáfűzni. szerintem ez egy kiváló példa arra, hogy mi a szar a "reklámban."

például alap reklámoskodás: mi az insight? ígéret? értelem? én annyit látok, hogy valaki egy totál öncélú, formai "poént" elsütött földrengés témában. mi ebben a jó? szépnek szép, csak minek? megtudom belőle, hogy földrengés volt? hátha nem nézek híreket?

de azért is gratulálnék az illetékesnek, hogy ilyen gyorsan lecsaptak egy ilyen erős témára, bár a nyilvánvalóan célul kitűzött fesztiválokon azért biztos lesz konkurenciájuk a témakörben.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása