Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Fantasztikus print kampánnyal népszerűsíti magát Indiában a Tide mosószer, amely szerette volna megmutatni az embereknek, milyen könnyedén megbírkózik a makacs foltokkal. A reklám alapötlete egyszerű, a kivitelezés azonban zseniális – ritkán jövök ennyire lázba egy sajtóhirdetéstől.
Az indiai kultúra látványvilágához tökéletesen passzoló hirdetéseken óriási, papírból készült foltok vannak, melyeket az olvasók néhány mozdulattal könnyedén összehajtogathatnak. Az így kapott kis papírtasakok pedig 20 grammnyi Tide mosószert tartalmaznak, ezzel is azt sugallva, milyen kevés elég belőle egy csúnya folt eltávolításához.
Az interaktív print óriási népszerűségnek örvendett az olvasók körében, amit könnyen meg tudok érteni. A reklám nem csak látványos és emlékezetes, de hasznos is, hiszen a kis tasak tartalmát le lehetett tesztelni a való életben is. A kampányt a mumbai Leo Burnett készítette. Minden elismerésem nekik.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.