Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A női intim higiénia elkötelezett szakértője, a Kotex egy igazán különleges és bizarr reklámkampánnyal próbálja felhívni magára a figyelmet. A tavaly piacra dobott színes tampon után azt gondoltam, nem tudnak már meglepni, de nagyot tévedtem. Az amerikai cég ugyanis egy online versenyt hirdetett, amiben keresik a legdizájnosabb tisztasági betétet. A vállalkozó kedvű tervezőknek nincs más dolguk, mint felmenni a célra kialakított microsite-ra, ahol egy – meglepően kifinomult – tervezőrendszer segítségével megálmodhatják álmaik betétjét.
A három döntős pályázó lehetőséget kap arra, hogy együtt dolgozzon az amerikai divattervező Patricia Field-el, aki többek között a Szex és New York, a Címlapsztori c. televíziós sorozat, valamint Az ördög Pradát visel mozifilm jelmeztervezőjeként vált nemzetközileg is ismertté. És hogy min fognak dolgozni? A honlapon csupán annyit írnak, hogy a jövőbeli Kotex termékeken, tehát nagy valószínűséggel tamponokon és betéteken.
Eddig 920 “alkotás” született a versenyre, ami majdnem a fele a kitűzött kétezres célszámnak. Hölgyeim (és fura uraim), itt az alkalom, hogy megmutassátok, mit tudtok. Eresszétek szabadjára a bennetek rejlő színeket és formákat!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.