Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Te körbenézel a sorompónál?

Két okból esett a választásom az alant lévő reklámra: egyrészt mert még sosem hallottam a Nemzetközi Sorompó Átkelő Napról (??), másrészt mert a szpot gyönyörű fricskát mutat az átlagos és nyálas image filmeknek – az eleje akár egy multivitamint is népszerűsíthetne. A reklám célja egyébként az, hogy felhívja az emberek figyelmét a biztonságos vasúti átkelésre. "Bár a közúti baleseteknek csupán 2 százalékát teszik ki ezek a szerencsétlenségek, de a vasúti balesetek közel harmada történik az átkelőknél" – áll az infó a szervezet honlapján. De nem is szaporítom tovább a szót, inkább nézzétek meg inkább ti is a reklámot!

Címkék: reklám vírus morbid

2011.06.16. 11:45 Exo 15 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr682987173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aha, persze 2011.06.16. 14:36:55

Troll mode:
Tehát a közúti balesetek 0,6%-a történik sorompónál. Ezért érdemes volt. A többi 99,4%-ra minek szót fecsérelni?

Németh András 2011.06.16. 17:00:27

@aha, persze: ha le van írva hogy a közúti balesetek 2%-a történik vasúti átjáróban akkor azon mit nem lehet érteni?

Németh András 2011.06.16. 17:02:03

A szófecsérlés meg gondolom azért megy mert gondolom valami vasúttal összeköthető szervezetről van szó, a MÁV sem fog neked reklámfilmet forgatni a gyalogátkelőhelyek biztonságos megközelítéséről.

Kimérős szaloncukor (Lédig) 2011.06.16. 17:25:18

"A szófecsérlés meg gondolom azért megy mert gondolom valami vasúttal összeköthető szervezetről van szó,"

Igen, a videó végén az UIC a Nemzetközi Vasútegylet logója jelenik meg.

aha, persze 2011.06.16. 17:28:25

@Németh András:
1: Tudóskám, nem nem értettem, hanem figyelmetlenül olvastam. A stílusod meg tartogasd annak, akinek enni adsz.

Kimérős szaloncukor (Lédig) 2011.06.16. 17:33:05

@aha, persze: Ha bekapcsolod a troll módot, és ezt troll módjára ki is írod ne lepődj meg hogy trollnak megfelelően kezelnek.

aha, persze 2011.06.16. 17:42:41

@Kimérős szaloncukor (Lédig): Nem vagyok meglepve. Sokan vagyunk a világon, miért ne futhatnék bele olyan emberbe, akit rendre kell utasítani?

Mivel nem sikerült az első hozzászólásom sorai között olvasni - annak ellenére, hogy jeleztem, direkt "troll stílusban" írom le a gondolataimat - átfogalmazom azokat:

A szememben ez a két százalék (mikor írtam, még 0,6%-ra gondoltam) olyan elenyésző, hogy nem érzem szükségét a kiemelésének.

fda 2011.06.16. 18:07:45

@aha, persze:
Ki ez a majom, aki
1. nem érti, hogy mennyi az a 2%
2. ha már a 2% szerinte csak 0.6, akkor ez a kicsi szám simán értelmetlenné teszi, hogy valaki sorompós átkelés biztonságára hívja fel a figyelmet.

Troll barátunk szerint kizárólag a legfontosabb balesettípussal érdemes foglalkozni, minden más időpocsékolás. Az ő hozzászólása nem az:-)

aha, persze 2011.06.16. 18:11:35

@fda:
Ki ez a majom, aki
1. nem érti, hogy figyelmetlenül olvastam, és aztán reagáltam
2. imád sarkítani
3. inkább tanulna jómodort
4. értelmesen is szerkeszthetné a leírt gondolatait - amennyiben ez elvárható lenne ettől a majomtól.

fda 2011.06.16. 18:17:02

@aha, persze:
"nem érzem szükségét a kiemelésének"
Ki nem szarja le, hogy egy troll minek érzi a szükségét?

Troll barátunk "Tudóskám" megszólítást használ, aztán jómodorról oktat:-)

Remélem közel az idő, amikor szoftveresen ki lehet majd szűrni az efféle ostoba elemeket.

fda 2011.06.16. 18:19:35

Egyébként tök jó reklám. Sok hasonlót lenne érdemes nézetni az emberekkel, a korpa elleni sampon, mosószer, lefolyótisztító és intim betét mellett.

aha, persze 2011.06.16. 18:41:15

@fda:
Míg én csak troll stílusban írtam, de a videóról, addig te igazi troll módjára csak bunkón személyeskedtél.
Na haladj szépen tovább, ne törődj azzal, minek érzem szükségét.

ET-nick 2011.06.19. 15:52:41

@fda:

Igen, hasonló HOPPÁ élményű reklámokat alkothatnának.

Például főhősünk minden nyílását kitisztítja (orrát, fülét, száját, kábelosztóját, óhhh még a szemét is), azonban a lefolyót elfelejti rendszeresen, és hopp visszaömlik már a közösségi trutyi...

Vagy épp mindent eldugaszol vagy megelőz, ahol szivárgás történhet (van pézséje, fültisztítója, WC papírja, még szemcseppe is), azonban intimbetéte nincs, vagy csak közönséges, így vérpacás hófehér, szűk nadrágban feszítő nők okozzák a HOPPÁ élményt.

Micsoda balesetek. A háztartási és a női intimhigiéniás balesetek 2%-át teszik ki.

Németh András 2011.06.20. 16:47:26

@aha, persze: Bocsesz hogy stílusom hasonlított a tiédre (mert a te kommented egy fokkal sem volt finomabb mint az enyém), de ha valamit nem tudok elolvasni, hisz tényleg megesik az ilyen, és úgy komentelem le hogy "troll mód, meg minek szót fecsérelni", akkor lehet hogy gyorsan fel fogják hívni a figyelmemet hogy nem szófecsérlés a poszt és a reklám. Na ekkor kellene leírni hogy upsz rosszul olvastam (vagy csak bölcsen hallgatni), és nem felszállni egy mégmagasabb lóra, mert hacsak nem vagy pincér egy étteremben, akkor te sem adsz nekem enni.

Azt viszont továbbra sem értem hogy mi a bajod a posztban szereplő százalékos dobálódzással? Szerintem pont azt szeretné a vasúti szervezet kiemelni hogy számára milyen fontos a probléma, pedig sokan azt gondolják hogy nem is az... Én továbbra is úgy gondolom hogy nem felesleges a kisfilm. Az mondjuk lehet hogy jobban ütne ha azt írnák ki hogy egy vasúti kereszteződéses balesetben mekkora a túlélési esély, összehasonlítva az átlagbaleset túlélési esélyével, de így is jó (nekem).

enginenumber9 2011.06.29. 13:43:34

ezek is durvák, bár én a kolbász kötéllel magát felkötő fickót elég sértőnek tartom, attól, hogy valaki nagydarab, egyrészt nem biztos h kolbászt zabál egész nap, meg nem is biztos, hogy egészségtelen

shtrend.hu/index.php/Minden-kep/komoly-tema-komoly-reklam.html

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása