Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Két okból esett a választásom az alant lévő reklámra: egyrészt mert még sosem hallottam a Nemzetközi Sorompó Átkelő Napról (??), másrészt mert a szpot gyönyörű fricskát mutat az átlagos és nyálas image filmeknek – az eleje akár egy multivitamint is népszerűsíthetne. A reklám célja egyébként az, hogy felhívja az emberek figyelmét a biztonságos vasúti átkelésre. "Bár a közúti baleseteknek csupán 2 százalékát teszik ki ezek a szerencsétlenségek, de a vasúti balesetek közel harmada történik az átkelőknél" – áll az infó a szervezet honlapján. De nem is szaporítom tovább a szót, inkább nézzétek meg inkább ti is a reklámot!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.