Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy átlagos, Szulák Andrea gyomorpanaszaival, Puhl Sándor jó döntéseivel és egy matyával súlyosbított reklámblokkot végignézni sokszor tényleg büntetésnek tűnik, szerintem az egyik leghatásosabb vallatási eljárás lehetne a CIA szimulált vízbefojtásos technikája mellett. Nagyjából ez lehetett a CP+Bogusky egészen őszinte kampányának a kiinduló gondolata is, ami nem mellesleg az utolsó Burger Kingnek készített reklámjuk volt, hiszen az óriáscég szerződést bontott velük. Az ötlet egészen egyszerű. Indítottak egy kábelcsatornát, amelyen egy véget nem érő képsor látható, ami mindössze egy gusztusos, lángok fölött forgó Whopper szendvicsből áll. Ha valaki megkereste a csatornát, és legalább 5 percig nézte (illetve nézi, hiszen a kampány vasárnap estig tart) ezeket a képsorokat, akkor ajándék hamburgert kapott, amit átvehetett valamelyik hozzá közel lévő BK-ben.
Minél tovább nézi valaki a lángolt hamburgert, annál több Whoppert kap, 10 percnél már kettő, negyed óránál három jár, és így tovább. Ráadásul nagyon trükközni sem lehet a dologgal, mert ha elkapcsolunk a csatornáról, véget ér a móka, mint ahogy akkor is, ha nem teljesítjük a képernyőn időről időre feltűnő utasításokat (általában valamelyik gombot kell megnyomni). A hírek szerint Amerikában eddig nem kevesebb mint 135 500 órán keresztül nézték a reklámot a tévében, amiért a héten már 50 000 hamburger kupont osztottak szét, de ez a szám még nőni fog. Ti meddig bírnátok nézni, ha itthon is lenne ilyen kampány? Jól sejtem, hogy lenne, aki órákon keresztül is elnézegetné a pörgő-forgó hamburgereket?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.