Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Volkswagen sötét oldala

Biztosan emlékeztek még a pár hónappal ezelőtti – a SuperBowl-ra készített – Volkswagen szpotra, melyben a kis Darth Vader csintalankodott a családi házban. A filmet több millióan látták és azóta kapott egy Cannes-i Arany Oroszlánt is. Nem meglepő, hogy a nagy sikeren felbuzdulva mások is megpróbálják meglovagolni a kis sith lovag sikerét. Pár héttel ezelőtt például a képregényeiről és szuperhőseiről ismert Marvel használta fel, hogy promózza legújabb filmjét a Thort.

És most itt van egy újabb rókabőr, de ellentétben a Marvel filmjével, ez tetszik. A reklámot a Greenpeace készítette mégpedig azzal a céllal, hogy világgá kürtölje, milyen gonosz (és sötét) a Volkswagen, amiért az európai széndioxid-kibocsájtás mértékének csökkentése ellen lobbizik. A “Csatlakozz a lázadókhoz” című szpotban kicsit eltúlozzák a dolgot, és a Halálcsillaghoz hasonlítják az autómárkát, de ezen már meg sem lepődünk ismerve a Greenpeace-t! Ti mit gondoltok a reklámról?  

Címkék: film vírus paródia

2011.06.29. 10:20 Exo 12 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr683023920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fulton 2011.06.29. 12:21:22

remek kis paródia :)

nevetőharmadik 2011.06.29. 14:20:46

Azt, hogy totál félrement. Lelke mélyén mindenki rajong Darth Vaderért meg a Birodalomért, az eredeti spot pont ezért lehetett ilyen sikeres. A Greenpeace spotja csak ebbe a rajongásba köp bele kényszeres, szájbarágós képzettársítással.

A Thor spot legalább vicces, bár kivitelezésben, rendezésben gyengébb a VW-nél.

midnight coder 2011.06.29. 14:24:31

Éljen a Birodalom, pusztuljon a grínpísz!

gyilkos fűegér 2011.06.29. 14:30:08

@nevetőharmadik:

Igen, ebből itt főleg az jött le, hogy a VW-nél az erő, a technológia és a cool!
A Greenpeace meg dedós gagyi.
:)

Trackback 2011.06.29. 14:31:35

Üdv!

Ez az egész a Greenpeace-paranoia egyik szimptómája: fontos nekik az ellenségkép és a háborús hangulat, de ha visszaemlékezünk az eredeti VW-reklám lényegére, látható, hogy a Greenpeace-esek igen gyermeteg-szinten vannak, mert azonnal valósként fogták fel a gyerek Darth Vader szerepét: sokatmondó, hogy itt már nem is szerepelnek felnőttek, csak gyerekek
:)

Ja, és nyilván a VW fogja elpusztítani a Földet... idióta lúzerértelmiségi posztadoleszcenciás bagázs, komplexusokkal.

Loyal - www.loyalmunkaruha.hu · http://www.loyalmunkaruha.hu 2011.06.29. 14:40:05

az első VW reklám, a Darth Vader-es tényleg az egyik legjobb reklám, amit csak láttam! :)

w a s d 2011.06.29. 15:19:08

Ez tényleg inkább csak a VW- t népszerűsíti, minthogy ellenük lenne.:D

Coolhead 2011.06.29. 18:13:25

Végül is nem rossz márka! :-)

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.06.30. 08:35:40

kedves próbálkozás, de kétlem, hogy valaki emiatt ne venne VW-t...

GreenB 2011.06.30. 12:59:03

Lássuk be: a Greenpeace-nél nincs a világon hatékonyabb környezetvédő szervezet, és akár tetszik itt egyes nagyokosoknak, akár nem, profi kampánymunkát végeznek, és győzelmet győzelemre halmoznak. (Lásd korábban: Nestlé például, csak hogy egyet említsek a sok közül...) Mivel a Greenpeace hihetetlen profin szervezi a kampányait, pontosan tudja, hogy hol kell támadni egy céget azért, hogy az pozitív fordulatot vegyen a tevékenységében! És baromi okosan teszik, hogy éppen egy olyan pontját választoták a VW-nek is, ami annak majd a legjobban fáj, hiszen az eredeti reklámot már 40 millióan látták online...
Az ilyan cégeknek az image-ük az egyik legfontosabb, ezen igyekszik csorbát ejteni ötletes módon a szervezet.
Ajánlom az itt kommentelők figyelmébe a Greenpeace honlapját--talán érdemes a dolgok mögé nézni, mielőtt anyázunk...

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2011.07.01. 07:43:45

Hehe...
„Ez a film már nem jeleníthető meg a Lucasfilm Ltd. szerzői jogi követelései miatt”
– Uram, a lázadók eltiporva!

thinker_ 2011.07.03. 09:22:34

@GreenB: annyira ügyes a szervezet, hogy mostanra Lucasék mindenhonnan leszedték a reklámot. Előtte talán kellett volna egyeztetni a jogtulajdonossal, nem? :))

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása