Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mivel lehet egy a bőrtáskákra, bőrövekre vadászó célcsoportot a legkönnyebben megfogni? Naná, hogy azzal, ha soha nem látott áron kínáljuk ezeket a cikkeket. A PETA legújabb kampánya éppen ezzel az eszközzel él, és hátulról támadva, a pénztárcájuk felől próbálja becserkészni a PETA logóra lassan már egyenesen allergiás embereket. Hogy ezt a hatást elérjék, csaliként szép bőrtáskákat és bőröveket tettek a plakátjaikra, amelyeket buszmegállókban van más olyan helyszíneken helyeztek ki, ahol volt idő arra, hogy az arra sétálók alaposabban szemügyre vehessék azokat. Szükség is volt erre, ugyanis a beígért hihetetlen, eddig még nem látott árakat nem tüntették fel a plakátokon. Azok helyére QR kódokként működő vonalkódokat tettek, amelyek egy honlapra mutattak, amelyen kegyetlen kisfilmek fogadták az akciós divatcikkekre vadászókat.
A gyanútlan cipő-, táska- vagy övvadászok a szomorú szemű Joaquin Phoenix vagy Pamela Anderson rövid bevezető szövege után olyan jelenetekkel szembesülhettek, amelyekre nem hiszem, hogy fel voltak készülve. Megkötözve teherautóra rángatott, majd a vágóhídon lemészárolt tehenek, élve megnyúzott vagy éppen ollóval felvágott hasú kígyók fogadták őket a beígért álomárak helyett, figyelmeztetve őket arra, hogy az olcsó divatcikkekért bizony sokszor nagy árat kell fizetni, csak épp nem nekik, hanem az állatoknak. Elgondolkodtató kampány, és végre egy olyan megoldás a Petától, ahol a sokkal nem elsősorban a botránykeltés, hanem az informálás volt a cél.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.