Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Új értelmet nyert a viral marketing kifejezés, mióta a kanadai Warner Bros. Pictures mikrobiológusokat kért fel arra, hogy baktériumokat telepítsenek egy óriásplakátra. A különleges installáció a nemsokára mozikba kerülő Fertőzés című filmet népszerűsítette egy torontói bolt kirakatában.
A tudósok augusztus 28-án két nagy Petri-csészét töltöttek meg penicillinnel, penészgombával és pigmentált baktériumokkal. Az organizmusok szépen elkezdtek szaporodni, így pár nap után kirajzolódott a film címe. A rendhagyó plakátok csak úgy vonzották a járókelők tekintetét, akik közül ötvenen ingyen belépőt is kaptak a premierre.
A CURB Media által gyártott billboard állítólag az első a kategóriában, de nekem úgy rémlik, mintha már láttam volna hasonlót. Ti mit gondoltok róla?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.