Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Virtuális vízfestés a Nike-tól

vízfestés2.pngAz utóbbi években már nem csak a kortárs művészek és kísérletező vizuálzsonglőrök használják a virtuális épületfestés (projection mapping) technológiát, hanem a nagyobb márkák is. Szinte alig telik el hét anélkül, hogy ne látna napvilágot egy újabb videó, amiben gyönyörű fényjátékkal közvetítik a márkaüzenetet. Láttam már vetítést templomra, felhőkarcolóra, hegyre, autóra, óriási gyárkéményre, de még cipőre is.

A Nike a Wieden+Kennedy közreműködésével most azonban egy teljesen más halmazállapotú felületre, a vízre festett. A cipőmárka a Jordan Melo M8-as kosárcsuka debütálásának alkalmából egy New York-i öbölben rendezett partit, ahol menő rapperek, dj-k és egy “feka-vurstli” közepette vetítettek egy óriási vízfüggönyre. A buzz persze nem maradt el, blogok és hírportálok tucatjai cikkeztek az eseményről és tették közzé a felvételeket. Nézzétek meg most Ti is!

2011.10.28. 10:00 Exo 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr813334392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AmbientKitchen · http://www.szabiszakalla.com 2011.10.28. 14:13:10

Látványos, de természetes, hiszen nagy márkához nagy buzz kell!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása