Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az utóbbi években már nem csak a kortárs művészek és kísérletező vizuálzsonglőrök használják a virtuális épületfestés (projection mapping) technológiát, hanem a nagyobb márkák is. Szinte alig telik el hét anélkül, hogy ne látna napvilágot egy újabb videó, amiben gyönyörű fényjátékkal közvetítik a márkaüzenetet. Láttam már vetítést templomra, felhőkarcolóra, hegyre, autóra, óriási gyárkéményre, de még cipőre is.
A Nike a Wieden+Kennedy közreműködésével most azonban egy teljesen más halmazállapotú felületre, a vízre festett. A cipőmárka a Jordan Melo M8-as kosárcsuka debütálásának alkalmából egy New York-i öbölben rendezett partit, ahol menő rapperek, dj-k és egy “feka-vurstli” közepette vetítettek egy óriási vízfüggönyre. A buzz persze nem maradt el, blogok és hírportálok tucatjai cikkeztek az eseményről és tették közzé a felvételeket. Nézzétek meg most Ti is!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.