Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Szeretem az argentin söröket, pedig még sosem kóstoltam egyet sem. De ha csak fele olyan jó minőségűek, mint a reklámkampányaik, már akkor is megérdemelnek egy nagy elismerést. Itt elsősorban a Cerveza Andes - Teletransporter és a Norte - Best Excuse díjnyertes kampányaira gondolok, melyekben annyira zseniális volt az insight, hogy mai napig emlegetik őket a dél-amerikai országban.
A Norte most ismét jó oldalról közelíti meg a férfiakat, mégpedig a közösségi oldalra feltöltött, kompromitáló fotóik felől. A sörmárka létrehozott egy különleges szerkezetet, egy ún. fotóblokkolót, ami egyfelől sörhűtőként funkcionál, másfelől meggátolja, hogy lencsevégre kapjanak minket és másnap magyarázkodni kelljen a barátnőknek, főnököknek, stb. “Ami a kocsmában történik, az ott is marad” – szól a szlogen, ami valóban megnyugtató lehet sok argentin számára. Ti kipróbálnátok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.