[brief.blog.rovat]: BKF: mozgólépcső

Feltételezett ügyfél: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

Feltételezett megbízás:

Sziasztok!

Idén is lesz nyílt napunk, ezért kampány is :) A tavalyi fiaskó után most valami szuperinnovatív dolgot szeretnénk, ami "out of the box" képes megfogni, hogy a BKF a legjobb hely / a legjobbak helye. Aki tehát elég királynak érzi magát, jöjjön el a nyílt napunkra!

Üdv,

Sándor

Feltételezett Válasz: 

Kedves Sándor!

Köszönjük a felkérést! Igazi kihívás volt!

Több ígéretes ötletünk is volt, de egyértelműen a "Próbatétel" konceptünk a leginkább out of the box, ezért ezt küldjük Nektek.

Az alapötlet az, hogy az üzenetet (hozzánk csak a legjobbak jönnek) úgy tesszük kézzelfoghatóvá, hogy eleve olyan hirdetéseket készítünk, amit csak a legjobbak fognak (tudnak) elolvasni. 

Bonyolultnak tűnik? Szerencsére ez a kreatív nem csak szuperdrága eszközökön működik - a példánk is egy (első látásra) egyszerű plakát.

A mellékelt képen láthatjátok a tervet: a látszólag hétköznapi plakátban az a trükk, hogy direkt mozgólépcső mellett állítanánk fel, így csak azok tudják majd elolvasni, akiknek tényleg baromira vág az agyuk - hiszen mindössze kb 5 mp-ük lesz felfogni a hirdetés összes szövegét!

Természetesen mondhatnátok erre, hogy 5 mp egész hosszú idő - no de a mi hirdetésünkben több mondat szöveget helyezünk el, és azt is nehezen olvasható színkombinációkkal (például szürke alapon fekete, narancs alapon fehér stb). Ezen belül arra is ügyelünk, hogy a konkrét információk (hol lesz a nyílt nap, mikor lesz stb.) csak azok számára tárulkozzanak fel, akik eljutnak az apróbb betűs részig - így minden egyes ember, aki eljön a Nyílt Napra, garantáltan átlagon felüli képességekkel rendelkezik majd.

Persze a metróreklám csak az alap, lehetne hirdetni repülőgépek alján, magas épületek legfelső emeletére firkálva, lesötétített termekben stb - azért is szeretjük ezt a koncepciót, mert tényleg végtelen lehetőséget rejt a folytatásra.

Várjuk a visszajelzéseket!

Üdv

Kovács Ferenc 

Címkék: ambient hungarikum brief briefblog

2012.01.27. 12:00 chimie 8 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr893846295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2012.01.27. 17:03:08

Men in black: "Legjobb a legjobbak közt Uram!" Tehát csak egy embert vártak oda...

kisscolos · http://www.teteje.hu 2012.02.02. 16:09:43

most kötekedni fogok, de szerintem jó.

a felsorolt érvek akkor lennének teljesen helytállóak, ha életedben egyszer látnád a plakátot, nem pedig napi legalább 4-szer (oda, vissza, és mindkétszer kettőt látsz, mert annyi van a mozgólépcsőn). A lényeges infó már messziről is látható, és az alfában álldogáló emberek úgyis csak 5 mp-nyi információt képesek felfogni, az legalább beidegződik.

aha, persze 2012.02.02. 16:21:31

@kisscolos: Épp ezaz, hogy a plakin nem 5 másodpercnyi az infódömping :) A "legszebb" a sztoriban, hogy elvileg főiskolai szinten oktatnak kommunikációt.

kisscolos · http://www.teteje.hu 2012.02.02. 16:31:37

@aha, persze: én értem, hogy nem 5mp az információ, de nem is 5 mp-t töltesz a nézésével. ha az autópályán mész szerintem neked is el kell menni egy plakát előtt 3-szor mire egyáltalán elolvasod (én legalábbis így vagyok vele). Ezt a plakátot már elég hamar elkezdi olvasni az ember (szerintem)

Egyébként nem vagyok szakmabeli, csak saját magamból indulok ki. Nincs közöm a BKF-hez, nem is pénzelnek, de egyik barátomat elkísértem nyílt napra és idegtépően sok ember volt. Amennyi pénzből kihozták a kampányt szerintem hatásos.

Ahogy az előbb is írtam nem vagyok szakmabeli úgyhogy nem kötözködök tovább. :)

euro_állás · http://www.euro-allas.hu/ 2012.02.18. 09:01:51

Személy szerint ennyi idő alatt csak a két mosolygós arc felfogásáig jutnék el. :D

2012.07.10. 12:48:37

Szerintem nem rossz, láttam már ennél rosszabb reklámot is. A lényege: a két mosolygós arc, BKF, nyílt nap. Akiben ennyi rögzül, az úgyis rákeres interneten. De pont ezért jogos is a kritika, mert a többi információ így feleslegessé válik. A színekről meg annyit, hogy ezt fogják használni az elkövetkezendő években, mert ilyen színekből áll a Főiskola új logója. Számomra reklám szempontjából kevésbé irritálóbb, mint az előző narancssárga-zöld-fehér, de az egyben ,,fiatalosabban" nézett ki.

Még egyszer hangsúlyozom, jogos a kritika, és a végén szereplő egyéb lehetőségek nagyszerűek, olcsóak, és könnyen kivitelezhetőek! (Mint ez a hirdetés maga...) :-D

csimbumcirkusz 2012.10.03. 21:59:08

Megfogott a "Miben más" kérdés, ami a mosolygó arcok mellett a másik legfigyelemfelkeltőbb a plakáton és tulajdonképpen elhaladva mellette nem is nagyon jutnék tovább .. nekem az jön le belőle, hogy a BKF nem ígérget/hiteget hanem még egyenesen tőlem kérdezi, hogy miért választanám egyáltalán őket, ha nem tudom a választ a kérdésre (ezért is olvasok tovább, ha sikerül) ott a jó tanács (gyere és tudd meg ha érdekel), aztán lehet, hogy a helyszínen kiderül, hogy semmiben nem más (mint ahogy a plakát sem) vagy lehet hogy ez álmaim intézménye, de teljesen szabad kezet kapok a döntésben.. sőt talán inkább hívnak hogy menjek és mondjam meg nekik miért lenne jó ha oda járnék , akár másoknak is elmondhatnám utána, mert ők egyenlőre nem tudják, hogyan közöljenek és mit a plakátjaikon. Minden esetre semmiképpen nem befolyásolnak :D (nem voltam a nyílt napon szóval csak a sötétben tapogatózok továbbra is)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

A reklám helye

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics