Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Több mint 2 év telt el az argentin sörmárka, az Andes reklámkampánya óta, melyben egy igazán különleges alibi-generátorral kedveskedtek a barátnőik elől rejtőzködő férfiaknak. Az ambient eszköz tulajdonképpen egy hangszigetelt kabin volt, ami több száz hangot és háttérzajt tudott szimulálni. A pasiknak csak be kellett lépniük a kabinba, kiválasztani egy háttérzajt – például kórház – és máris mehetett a hanta. A zseniális kampány tucatnyi argentin és nemzetközi díjat bezsebelt, így sejthető volt, hogy lesz folytatás.
És így is lett. Az Andes 2012-ben visszatért, hogy még nagyobb hazugságokkal mentse ki a férfiakat a nem kívánt események és a kötelezettségek alól. Az érdeklődőknek nincs más dolguk, mint felmenni a sörmárka Facebook oldalára, kitölteni egy űrlapot és megadni a nem kívánatos szituáció (esküvő, szülinap, évforduló, stb.) időpontját. Mikor eljön az idő, profi színészek állítanak be a helyszínre, tűzoltónak, bűvésznek vagy vegyvédelmisnek álcázva, kimenekítik szegény delikvenst, majd kedvenc sörözőjébe szállítják a haverokhoz.
Az vitathatatlan, hogy az idei kampány már nem okozott akkora meglepetést, mint az első, de ettől függetlenül kijár az elismerés mindenkinek, aki részt vett a projektben. Nektek mi a véleményetek róla?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.