Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Örömmel jelentem, hogy megtaláltam álmaim projection mapping (virtuális fényfestés) kampányát. A Samsung zseniális ötlete messze veri a Nike vízfestését, a Playstation mozgó szobáját, a Coca-Cola virtuális múzeumát és a Toyota kaméleon autóját is, hiszen a reklámban végre nem tárgyakra és a környezetre, hanem egy emberre vetítenek.
Bár a Puma pár évvel ezelőtt már próbálkozott hasonlóval, az akkori anyag közel sem sikerült olyan látványosra, mint ez a mostani. A portugál Excentric reklámügynökség által készített videó a Samsung Galaxy DuoS okostelefont népszerűsíti, és a készülék nevéből adódóan végig a kettősségre utal. (A film ettől függetlenül bármilyen terméknél megállta volna a helyét.) Ti mit gondoltok róla? Akinek tetszik, az nyomjon egy lájkot!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.