Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Anyának lenni nehéz meló

Lágy zongorafutam, érzelmes hangulatképek néhány magasztos gondolattal körítve. Ha így nézzük, nem is lehetne ennél sablonosabb egy reklám. Hogy ennek ellenére a Procter&Gamble legújabb filmje mégis működik, sőt, egyenesen telibe találja a célcsoportot, csak látszólag ellentmondás. Mert valójában semmi sablonos nincs a filmben. Egyszerűen arról van szó, hogy a szokásos melldöngető üzenetek helyett egy mély és igaz gondolatot állít a középpontba, aminek átadásához ez volt a tökéletes megvalósítási forma.

A P&G zseniálisan ismerte fel, hogy ha szeretné megszólítani a célcsoportját, ami elsősorban édesanyákból áll, egy olyan üzenetet kell találnia, ami betalál náluk, ami relevánsan kapcsolódik a márkához, és ami nem elsősorban az értelemre, hanem az érzelmekre hat. Ami képes valamiféle érzelmi reakciót kiváltani belőlük, és képes arra, hogy valamit elmondjon a márkáról, és annak az életükben betöltött szerepéről. A Procter olimpia kommunikációja ezért nem a mindenre elszánt szurkolókról, nem a minden rekordot megdöntő sportoló hősökről szól, hanem az anyukáikról, akiknek a sikereik nagy részét köszönhetik.

Anyának lenni az életben az egyik legnagyobb, ha nem éppen a legnagyobb kihívás, ami tele van nehézségekkel, buktatókkal és problémákkal. Ennek ellenére az édesanyák nap mint nap újrakezdik ezt a küzdelmet, és igyekeznek a legjobban teljesíteni és a lehető legtöbbet nyújtani a gyerekeiknek. Ha ők nem vinnék őket hajnali úszóedzésre, ha ők nem mosnák ki százszor és százszor a focimezeket, karateruhákat vagy tornadresszeket, ha nem tennének meg mindent, nem hoznának hatalmas áldozatokat a gyerekek sikereikért, akkor biztos, hogy nem érnének el ilyen sikereket.  

Ráadásul a filmben a P&G nem nyomul előtérbe, nem nyomja az arcunkba a mosóporos zacskót, öblítős flakont, nem erőlteti bele anya kezébe a mosogatószert címkével a kamera felé fordítva, egyszerűen csak ott van, és ugyanolyan észrevétlenül támogatja az édesanyákat, ahogy azt a mindennapokban teszi. Tökéletes gondolat, gyönyörű kivitelezés. Ennyi elég is egy működő, szép reklámhoz. Az akciós csomagolás és az extra mosóerő majd jöhet a termékfilmekben:) 

Címkék: film sport

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr34461041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MdCecile 2012.04.20. 10:27:14

Már évek óta ez az üzenet áll náluk a középpontban. Az első film kábé ugyanez csak pepitában:
www.youtube.com/watch?v=yo0ejBHp8UI
www.youtube.com/watch?v=VSn5Z7EC4ME

kisvadas 2012.04.21. 15:17:25

igen, mert 2 éve még csak a téli olimpiát támogatták az usában, viszont idén a nyárit az egész világon.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása