Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lágy zongorafutam, érzelmes hangulatképek néhány magasztos gondolattal körítve. Ha így nézzük, nem is lehetne ennél sablonosabb egy reklám. Hogy ennek ellenére a Procter&Gamble legújabb filmje mégis működik, sőt, egyenesen telibe találja a célcsoportot, csak látszólag ellentmondás. Mert valójában semmi sablonos nincs a filmben. Egyszerűen arról van szó, hogy a szokásos melldöngető üzenetek helyett egy mély és igaz gondolatot állít a középpontba, aminek átadásához ez volt a tökéletes megvalósítási forma.
A P&G zseniálisan ismerte fel, hogy ha szeretné megszólítani a célcsoportját, ami elsősorban édesanyákból áll, egy olyan üzenetet kell találnia, ami betalál náluk, ami relevánsan kapcsolódik a márkához, és ami nem elsősorban az értelemre, hanem az érzelmekre hat. Ami képes valamiféle érzelmi reakciót kiváltani belőlük, és képes arra, hogy valamit elmondjon a márkáról, és annak az életükben betöltött szerepéről. A Procter olimpia kommunikációja ezért nem a mindenre elszánt szurkolókról, nem a minden rekordot megdöntő sportoló hősökről szól, hanem az anyukáikról, akiknek a sikereik nagy részét köszönhetik.
Anyának lenni az életben az egyik legnagyobb, ha nem éppen a legnagyobb kihívás, ami tele van nehézségekkel, buktatókkal és problémákkal. Ennek ellenére az édesanyák nap mint nap újrakezdik ezt a küzdelmet, és igyekeznek a legjobban teljesíteni és a lehető legtöbbet nyújtani a gyerekeiknek. Ha ők nem vinnék őket hajnali úszóedzésre, ha ők nem mosnák ki százszor és százszor a focimezeket, karateruhákat vagy tornadresszeket, ha nem tennének meg mindent, nem hoznának hatalmas áldozatokat a gyerekek sikereikért, akkor biztos, hogy nem érnének el ilyen sikereket.
Ráadásul a filmben a P&G nem nyomul előtérbe, nem nyomja az arcunkba a mosóporos zacskót, öblítős flakont, nem erőlteti bele anya kezébe a mosogatószert címkével a kamera felé fordítva, egyszerűen csak ott van, és ugyanolyan észrevétlenül támogatja az édesanyákat, ahogy azt a mindennapokban teszi. Tökéletes gondolat, gyönyörű kivitelezés. Ennyi elég is egy működő, szép reklámhoz. Az akciós csomagolás és az extra mosóerő majd jöhet a termékfilmekben:)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.