Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az idei év legnézettebb vírusvideójának, a Kony 2012-nek köszönhetően az elmúlt hónapokban mindenki az ugandai diktátorról, Joseph Kony-ról és a gyermekek ellen elkövetett gaztetteiről beszélt. Valószínűleg ez ihlette a Miami Ad School tanoncait – akiknek munkáiról folyamatosan beszámolunk Reklámbuzival – az alant látható, fiktív TCR kampányra is, melyben az utóbbi idők egyik legsikeresebb lövöldözős játékát, a Battlefield 3-at használták fel. Az ötlet zseniális. Hogy miért?
Az alant látható videó szerint gyereknapon letölthetővé válna egy ingyenes update a játékhoz, melynek köszönhetően a játékosokat fegyverek és védőfelszerelés nélkül dobják le a csatába. Mivel a játékban percenként min. félmillió golyó záporozik, nem sok esélye lenne a delikvenseknek a túlélésre. Miután ledaráltak minket és a földre hullunk, jön a meglepetés: gyerekek vagyunk. A program ekkor automatikusan átdob egy oldalra, ahol kiderül, hogy évente 200 ezer gyermek válik áldozattá háborús zónákban. Ha előbújik a jobbik énünk, pár kattintással adományt küldhetünk egy segélyszervezetnek, ahol ezeken a gyereken próbálnak segíteni.
Bár az ötlet annyira jól ki lett találva, hogy akár be is lehetne vetni, nem hiszem, hogy a játékgyártó EA bevállalná a dolgot – így is megvan a maguk baja a gyerekek kontra fegyverek témában. Ti mit gondoltok az egészről?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.