Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A macska-vajaskenyér kísérlet

Egy macska mindig, minden esetben a talpára esik. Éppúgy mint ahogy egy vajaskenyér is mindig a vajas felére esik. De mi történik, ha egy macska hátára erősítünk egy megvajazott kenyeret úgy, hogy a vajas fele felfelé legyen, és leejtjük őket? Igen, én is tudom, hogy ez már régi poén, de épp azért mosolyodtam el a filmen, mert sikerült valami egész vicces ökörséget kihozni a szakállas alapötletből. A Flying Horse energiaital filmjében bemutatott kísérletet hatására zavar támad az erőben, megnyílik a tér-idő kontinuum, és egy kisebb fajta ősrobbanás energiái szabadulnak fel. Nem a legjobb reklám, amit valaha láttam, de egy gegnek teljesen jól működik.

Címkék: humor elmebaj

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr454504308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TH 2012.05.23. 09:13:34

hehe, ez elég beteg. :)

demján marley 2012.05.23. 18:02:47

régi poén, de jó a megvalósítás. sztem rendben van.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása