Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Régi fociközhely, hogy a szurkolótábor a focicsapat 12. játékosa. Mint a legtöbb közhely, ez is igaz, hiszen egy vérmes szurkolótábor olyan plusz energiákat adhat, ami épp elég ahhoz, hogy kiélezett helyzetekben a csapatuk felé billenjen a mérleg nyelve. De hogy lehet valaki igazi szurkoló? Aki azt hiszi, hogy elég artikulátlanul üvöltözni, találomra trágárságokat bekiabálni, a bíró nyakába válogatott szitkokat szórni, esetleg félmeztelenül, a kerítést rázva őrjöngeni, az nagyon téved! Ahhoz, hogy a szó legnemesebb értelmében vett szurkolók lehessünk, igazi, belülről fakadó elhivatottság kell, na és sok, nagyon sok tanulás, önfejlesztés és gyakorlás.
Ebben a nehéz feladatban segít a Carlsberg Szurkolói Akadémia, amelyet a sörmárka a közelgő Euro 2012 alkalmából álmodott meg a reklámjaiban, hogy az angol szurkolókat magához édesgesse. Ebben a kisssé a rendőrakadémia hangulatát idéző központban mindenre felkészítik a jelentkezőket. Megtanulják, hogyan üvöltsenek szépen, artikulátlanul, sörtől elcsukló hangon, hogy nézzenek oda a döntő tizenegyeseknél, hogy készítsenek művészi arc- és testfestéseket, hogy végezzenek szintidőre a mosdóban, vagy éppen hogy tartsák vissza 45 percig a meccs előtt leküldött 3-4 korsó sört.
Ilyen és ehhez hasonló jelenetk sorjáznak a Carlsberg filmjében, ami pont annyira hülye, amennyire egy a szurkolókat megnyerni igyekvő reklámnak kell. Szerintem az angolok is imádni fogják, persze hogy a végén örömükben vagy bánatukban isszák-e majd le magukat Carlsberggel, azt még nem lehet tudni. Bár szerintem inkább az utóbbi.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.