Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Üvegtigrissel támad az Arany Ászok

uvegtigris1.jpgAz Üvegtigris az utóbbi idők egyik legnagyobb közönségsikere, és azon kevés hazai filmek egyike, amely képes volt még a köznyelvbe is bekerülni. Még ma is nehéz olyan Skoda Fábiát találni, aminek a hátsó ablakára ne ragasztottak volna egy Ízirájder öcsém! feliratot, és a koszlott lakókocsi neonreklámjának betűi is beleégtek a kollektív tudatalattiba. Egyszóval nagy kincs az Üvegtigris, csak idő kérdése volt, amíg valaki fel nem fedezi a benne rejlő reklámértéket. Ez a valaki az Arany Ászok lett, és nem is volt olyan nagy felfedezés ez a cég marketingeseinek részéről, hiszen a márka egy kis termékelhelyezésért cserébe már a kezdetektől támogatta a filmet. Ki ne emlékezne rá, ahogy a lakókocsiba szorulva Csoki televizeli a söröspoharakat, vagy ahogy Laliék busszal cipelik az ászokos sörösrekeszeket. 

Egyszóval a kapocs már megvolt, csak a kellő alkalom kellett, hogy ki lehessen használni a lehetőséget. Ez az alkalom az Arany Ászok Aranypéntek elnevezésű, egész nyáron át tartó promóciója volt, annak is az idei, második köre. A tavaly indult kampányt egy viszonylag egyszerű filmmel támogatták meg (ebben volt a korsó formájúra nyírt tuja, br...), idén érezhették, hogy elkelne némi frissítés. Bár az Üvegtigris büfében csapolt sör nincs, ami ugye elengedhetetlen része egy olyan promóciónak, amiben pohár áráért adják a korsó ászokot, de ezt a kis logikai bukfencet is sikerült átugrani a készítőknek, sőt ebből fakad a reklámok poénjainak többsége. Hol Csoki, hol Gaben idegesíti halálra Lalit, akinél nem fut az akció, és nem is hajlandó beadni a derekát. A filmek egész viccesre sikerültek, ami persze köszönhető a jól bejáratott alapszituációnak és karaktereknek, igazi álommeló ez egy szövegírónak ("rézágyú Gábor Áron" mi?). 

Ha kifogásolnivalót keresnék a kampányban, akkor inkább a kampány honlapját (rég nem láttam már ilyen kisollóval körülnyírt képet egy key visualban), és az elég visszafogott Facebook kommunikációt hoznám fel, szerintem az online felületeken sokkal többet is ki lehetett, sőt kellett volna hozni ebből. De most itt elsősorban a filmekről van szó, ezért a pontozásnál is inkább csak ebből induljatok ki. Ha Laliék kalandjai nemcsak a péntekedet, de az egész hetedet bearanyozták, akkor nyomasd az ötöst, ha viszont már herótod van az összes ízirájderből, legyen aranypéntek vagy dobszerda, keresgélj az alacsonyabb pontszámok között.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (4/5)

Címkék: pia hungarikum reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr944522861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imurai 2012.05.18. 15:52:25

Csak egy ilyen Csokis "höhöhöhöhö"-ben tudom kifejezni szimpátiámat a kampányfilmekkel kapcsolatban. Azt nem értem, miért kellett erre a 3. üvegtigris (PLUSZ EGY ÉV!!!!!!!!!) utánig várni, már az első ÜT arany volt (pun intended)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása