Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A brit édességgyártó Cadbury mindig is szerette a szürreális, már-már meseszerű reklámkampányokat. Gondoljunk csak a doboló gorillára, a táncoló ruhákra és szemöldökökre, vagy az életre kelt reptéri csomagszállítókra. Az idei Joyville kampányukkal pedig eljutottak arra a szintre, hogy már le sem tagadhatnák: ők akarnak lenni Charlie, és létre akarják hozni a csokigyárat, benne a sok, furcsa külsejű alkalmazottal.
A szép az egészben, hogy nem csupán a tévéképernyőn és az interneten, hanem a valóságban is próbálják hozni ezt a kialakított image-t. Legutóbbi kampányuk során odáig merészkedtek, hogy egy egész vonatot használtak fel egy hostess promócióra. A sydneyi promó során több vasútállomáson is megjelent egy lila gőzös, melyből csokit osztogató szerzetek léptek elő. Bár én még vártam volna valami extra ötletet, így is rendkívül ötletes (és drága) kampányról van szó, ami tényleg kiragadta az embereket a hétköznapi világból. Szerintem nagyon jó irány ez a Cadbury-től, kíváncsian várom az újabb agyszüleményeket.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.