Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy érdemes egy méregdrága autó célközönségét megcélozni? Porschét nyilván nem az átlagemberek vesznek, így a nagy médiumokat csak magas meddőszórás mellett lehet használni, a hagyományos, jól célozható DM küldemények viszont a tulajdonosok kézi szórása miatt landolnak a szemetesben. Kivéve, ha a küldemény olyan okos és eredeti ötletre épül, amilyennel a torontói Pfaff autokereskedés rukkolt elő, és készített el a helyi Lowe Roche ügynökség segítségével. Fogtak egy gyönyörű, gyöngyház fehér Porsche Carrerát, és betámadták vele a Torontó leggazdagabb és legelőkelőbb városrészén élőket. Az autóval beparkoltak a gyönyörű házak feljárójára vagy az elé, és egy szép fotót készítettek az autóról, ami jól demonstrálta, milyen jól is mutat egy ilyen gép a ház előtt.
A képet ezután még ott a helyszínen, egy kis mozgó stúdiónak berendezett furgonban egy DM levélbe szerkesztették, mellé pedig a "Közelebb van egy Porschéhoz mint gondolná" fősort írták. Ezután saját kezűleg kézbesítették a kis küldeményt, ami természetesen nagyon sok címzett érdeklődését felkeltette. Olyan ügyesen és finoman sikerült legyezgetni az egójukat, hogy a készítők szerint 32%-uk vissza is jelzett, és lekötött egy tesztvezetést a kereskedésnél, ami kegyetlen jó arány. De nem csoda, egy jó ötlet éppen attól jó, hogy működik.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.