Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem minden az, aminek látszik, és ez a reklámokra különösen igaz. Az új Toyota Avensis reklámjában sem kell csalódnunk e tekintetben. A főszereplő modell igézően néz ránk a film elején, majd kecses mozgással közelít a Toyota új büszkesége, a megújult, a konvenciókat hátrahagyó, tekintélyt nem tisztelő Auris felé. Járás közben a piros kis bugyiját láthatjuk, és azt, ahogy sokat ígérően ledobja magáról a kabátját. Amikor azonban az autóhoz érve megfordul, mindenki egy kicsit a Síró játék főhősének helyében érezheti magát, mert kiderül, hogy az eddig látott modell nem nő, hanem egy csontvékony srác, amit a dudorodó naci és a férfi felsőtest bizonyít.
A reklám főszereplője ugyanis egy 19 éves, ukrán születésű, androgün modell, Stav Strashko, aki tökéletes választás volt erre a szerepre. A reklám nagy feltűnést keltett Japánban, ami nem csoda, azt hiszen az ÖRT és a NMHH is elbíbeblődne azon a problémán, hogy szerepelhet-e meztelen férfi felsőtest egy reklámban, ha az a férfi félig nő, vagy legalábbis annak látszik. Mellesleg nem tudom, észrevette-e valaki a sráclány mellett, de de az új Auris klasszisokkal jobban néz ki a az elődjénél!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.