Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Rendkívül provokatív marketingfogásra szánta el magát egy németországi rövidital-márka, a G-Spirits. A vodkát, rumot és whiskyt forgalmazó cég feltette magának a nagy kérdést: vajon mit szeretnek a férfiak a piánál is jobban? Bár a triviális válasz a pina foci lenne, ők mégis a ciciket választották – de nem akármilyen formában. Hogy a puszta mellek mellett valami extrát is belecsempésszenek a kampányba, kitaláltak egy új palackozási eljárást, a “mellen csorgatást”.
Igen, a cég tulajdonosai garantálják, hogy az ital, amit megveszel, formás szilikoncsöcsökön csordogálva kerül a palackba. A mellel készített finomságok ugyanakkor maximális szakértelemmel és gondosan válogatott alapanyagokból készülnek, így a bimbók zamata mellett a főzőmesterek tapasztalata is az üvegbe kerül. Nem titkolom, én nagyon megkóstolnám őket, különösen a whiskyt. Nézzétek meg Ti is a werkfilmet és döntsetek, hogy melyiket döntenétek! Figyelem, a videó NSFW!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.