Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A DIRECTV kampánya a tavalyi év egyik legjobb dolga volt, ami a reklámban született. A teljesen barom gondolatmenetekre (ha szaggat az adás, elszabadulnak az események, és mire felocsúdsz, már egy kutyanyakörves unokád van) épülő szpotok, amelyekben azt követték végig pontról-pontra, mi lesz, ha valaki nem az ő szolgáltatásukat használja, egyedülállóak voltak a maguk nemében. Kevés ilyen jól és könnyen kampányolható reklámsémát ismerek. Kíváncsi voltam, meg tudják-e ugrani ezt a szintet egy másfajta logikára épülő kampánnyal is. Most itt a válasz. Ha kicsit rezeg is a léc, azért jó lett az új film, amiben látványos példákkal teszik érzékletesebbé azt, milyen rossz a DIRECTV nélkül, vagy éppen hogy milyen jó is vele. Annál mindenesetre jobb, mintha szájbatüsszentene a fogorvos.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.