Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Schneider sörmárka előttem teljesen ismeretlen volt, egészen eddig a reklámig. Most viszont egy életre megjegyeztem, ami már önmagában is mutatja a reklám erejét. Hogy mitől üt ekkorát a szpot? Az őszintesége miatt, amivel a férfiakat ábrázolja. Ahogy a lassan főzött Schneider sörnek, úgy a férfiaknak is sok időre van szükségük ahhoz, hogy éretté váljanak. Addig viszont rengeteg éretlen, azaz tapló dolgot csinálnak, amiért ezúttal a nevükben a sör kér elnézést. Mert hát - legyünk őszinték - van miért. Elég csak a szexinek képzelt, kigombolt ingekre, az elmulasztott kézmosásokra, a haver viccesnek gondolt megtökörészésére, az igennek vett nemekre, a végtelenül ciki léggitározásra vagy az utcai utánfüttyögésre gondolni. Még szerencse, hogy a reklám miatt nem kell elnézést kérniük, mert kifejezetten jóra sikeredett!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.