Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múltkori jópofa Sonata reklám után ezúttal is a ma esti Super Bowl idejére időzített autóreklámról lesz szó, aminek a különlegességét az adja, hogy ezzel vezetik be a Kecskeméten gyártott, vadonatúj modellt, a CLA-t. Ez az autó annyira dögös, hogy azonnal beindítja az ember képzeletét, és már ránézésre is odaadná érte a fél karját. Vagy akár a lelkét is, mint a szpot főhse, akinek a Willem Dafoe által alakított ördög kinálja fel az autót cserébe. Hogy meggyőzze a főhőst, bepillantást enged a jövőjébe, ahol az autónak köszönhetően egymást követik a valószínűtlen, illetve a CLA volánjánál nem is annyira elképzelhetetlen jelenetek, amelyeket a Rolling Stones "Sympathy for the Devil" című száma fest alá.
Egy pillanat alatt a társasági élet középpontjában találja magát, Kate Upton és Usher között, hogy a rajongó lányoktól menekülve még félkézzel megnyerje az egyik Indycar futamot is. Elég csábító jövő, a srác már kész is lenne ráállni az üzletre, amikor kiderül, hogy annak ellenére, amit ez a kocsi nyújtani tud, az ördög és a konkurencia nagy bánatára potom 30 000 dollárért már vihető is, ami ha átszámítjuk, valóban elég jó vétel. Annyira, hogy én valami ördögi trükköt sejtek a háttérben.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.