Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A legdurvább Harlem Shake videó

A Harlem Shake videók mára az egész világot behálózták, boldog-boldogtalan forgatott már olyan videót, ahol egy adott dalra először csak egy ember táncol, aztán az összes ott lévő, addig teljesen közömbös szereplő is bekapcsolódik és megpróbál minél idétlenebbül mozogni. Ez a mozgás azonban sokak számára nem egy poén, hanem a szomorú valóság. 

Ezt mutatja meg a holland Parkinson Alapítvány reklámja, amely a Harlem shake videók népszerűségét kihasználva próbálta meg felhívni a figyelmet a betegségre és annak következményeire. Az amszterdami Saatchi  filmje is a szokásos módon indul, és a céges konyhában furcsán mozgó figuráról egy ideig azt hihetjük, hogy az ismert koreográfiát követve egyszerűen csak hülyén táncol. Egészen addig, amíg el nem vágódik a földön, és ki nem derül, hogy a betegség miatt történt minden, és nem jókedvében billegett jobbra-balra, hanem a rajta elhatalmasodó Parkinson-kór miatt. Hogy az egész hiteles legyen, reklámszerepet az alapítvány vezetője vállalta magára, aki állítólag a forgatás kedvévért nem vette magához a gyógyszereit, hogy engedje felerősödni a tüneteket és teljes valójában megmutassa, milyen romboló tud lenni a kór.

A reklám többnyire pozitív visszhangot váltott ki a neten, de olyanok is szép számmal vannak, akiknek komoly fenntartásaik vannak a kampánnyal szemben, és azt vetik a készítők szemére, hogy a film a vitathatatlan jó szándék ellenére ahelyett, hogy egyszerűen csak elgondolkodtatná a nézőt, egyúttal egy kicsit nevetségessé is teszi a betegséget. Ti hogy vagytok ezzel? Rátok milyen hatással volt a reklám?

 

 

Címkék: betegség nonprofit

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr575114114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Osztas.Com · http://osztas.com 2013.03.03. 10:23:05

Nehéz kérdés ez! Meg kell nézni többször, bőven tovább kell gondolni, akkor nincs gond, de aki ezt nem teszi, annál tényleg mást válthat ki!

Szűcs Attila · http://twitter.com/szucs_attila 2013.03.03. 11:13:31

ez nekem kb olyan, mint ha egy szülinapi partin hívnám fel arra a figyelmet, hogy hányan nem élik meg ezt az évet.
Igaz és megrázó is, de annyira nincs helye egy szülinapi partin ennek...

Ezzel a reklámmal is kb így vagyok...

nál 2013.03.03. 14:21:37

Szerintem a helyén van, minden tekintetben.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2013.03.03. 15:12:35

Nehez az elet.
Ilyenkor kell aldani a sorsot, hogy nem vagyunk gyartashibasak.

jozicsenko 2013.03.03. 21:08:43

a parkinson kór nem vicc - aki nevet rajta, az vagy idióta, vagy gyártáshibás, agyilag...

a fenti kis film meg jól látott neki a témának, hisz beszélünk róla, nem?

(aki meg van olyan hülye, hogy röhögjön egy betegen, a filmben, röhögne rajta akkor is, ha nem látja az ezt)

zolifilm 2013.03.09. 19:00:49

nem, ez így nem jó, a háttérzene totál más irányba viszi az egészet. Úgy lett volna jó, ha az elejét valami hétköznapi tevékenységgel kezdték volna és a háttérzene finoman, mondjuk egy rádióból szólt volt a háttérben.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása