Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Minden valamire való autószerelő műhely faláról kacsingat ránk egy fakult mosolyú miss augusztus vagy miss október. A gondosan kiragasztott punettik legalább annyira jellemző szereplői a tesztoszteron fűtötte műhelyeknek, mint a párizsi fotók a sarki kávézók falainak. A magazin formátum, a nyomtatott média évekkel ezelőttre jósolt halála ellenére vígan létezik, és csak részben kannibalizálta az online tartalomfogyasztás.
A dél afrikai Y&R kampányában viszont, a Playboy egy jó nagyot harap a saját farkába. A hirdetés azt mutatja be, hogy a magazin formátum sajátosságai miatt lemaradhatunk pár négyzetcentiméternyi mellről, ami online nem fordulhat elő. Ezzel úgy rúgja seggbe azt a formátumot, ami naggyá tette, hogy még szegény nyuszi füle is beleremeg. Az egészben viszont a legviccesebb az, hogy print hirdetésről van szó. Ti a nyomtatott vagy az online nyuszikat kedvelitek jobban?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.