Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sokan vannak azon a véleményen Amerikában, hogy a fegyvertartás jelenlegi szabályozása nem tartható tovább. A New York-i Grey ügynökség az egyik legfontosabb, a States United To Prevent Gun Violence nevű szervezetnek készített egy egészen merész filmet, ami sokak szerint már túlmegy azon a határon, ami még tolerálható. A reklámban egy bekattant férfit látunk (a főnöke Ednek szólítja), aki kezében egy fegyverrel besétál korábbi munkahelyére, hogy egy vélt vagy valós sérelme miatt megtorlást vegyen volt kollégáin. Végigsétál az irodán, majd a célszemélyhez érve elsüti a puskáját. Csakhogy a fegyver egy ősrégi, a polgárháborús időket idéző, elöltöltős darab, aminek hála a lövés pontatlan, és az újratöltés sem megy vele egyszerűen.
Amíg ezzel foglalatoskodik, az emberek megszöknek, és jó eséllyel megússzák az incidenst. Csakhogy a valóságban automata fegyverekkel zajlanak az ehhez hasonló esetek, és nem ilyen hepienddel zárulnak. Ha viszont ennyire nevetségesen hat ez a fegyver mai társaihoz képest, nem kellene a régi időket idéző szabályozásnak is megváltozni? Nem lehet, hogy a szabályzás felett is eljárt az idő, és azt a modern viszonyokhoz kellene igazítani? - teszi fel a kérdést a reklám, amit mindenki válaszoljon meg maga vérmérséklete és világlátása szerint. Mint ahogy azt is, hogy a cél szentesíti-e az eszközt, és lehet-e, érdemes-e egy ennyire durva reklámmal az erőszak ellen harcolni.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: