Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sokszor láttunk már olyat, hogy a reklámra vagy videóklippre szánt pénzből nem egy előre jól megírt történetet forgattak, hanem fogták, és őrült módon eltapsolták az egész büdzsét, aminek az eredménye egy áldokumentarista stílusú vidó lett. A Volvo most pontosan ezt csinálta, cask az utca emberével. Ahelyett, hogy egy kifaszázott imázsszpotot forgattak volna, amit utána csilliárdokért futtatnak a reklámszünetekben, a marketingbüdzsét odaadták idegeneknek, hogy szórják el amire csak akarják. Az egyetlen kikötés az volt, hogy mindet el kell költeniük.
Az egész úgy kezdődött, hogy megkérdezték az embereket, mihez kezdenének ötezer fonttal, ha reggel 9 és délután 5 óra között el kellene költeniük. Ezután az öt legfrappánsabb válaszadót váratlanul felkereste az angol Till Atilla, és egy Volvo V40 R-Design-ba ültetve, Fogd a pénzt és fuss szerűen elvitte megvalósítani az ötezer fontos álmot. Az eredmény néha egészen unalmas, néha pedig egy bekonyakos-meggyezett óvodás délutáni rémálmán is túltesz. A rengeteg jótékonykodáson kívül volt, aki papagájnak öltözve snowboardozott, kecskemekegésből csinált popdalt (én megmondtam), vagy az épp arra járó utcaseprőt küldte Thaiföldre nyaralni. Az öt kiválasztott szerencsés egyike azon felül, hogy elmebeteg vágyait teljesítették, a közönség szavazatai alapján pedig még az autót is megnyeri. Ti mit csinálnátok 5000 fontnak megfelelő 1 757 975 forinttal?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.