Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ahh, ez igen. A Coca-Cola első kizárólag online fókuszú kampányára nem mondhatjuk, hogy elaprózták. Az Ahh effektusnak, bármit is jelentsen ez, konkrétan 61 különböző domaint vásároltak sorban ahh.com, ahhh.com, ahhhh.com és így tovább, melyek mindegyike mögött egy kis szórakoztató microsite fog lapulni év végéig (most még csak 17 aktív). Mivel a fiatalok figyelmét nehéz hosszú ideig lekötni, egyszerű és vicces gageket, gifeket és játékokat készítettek a W+K Portland zsenijei, akik már többször megmutatták, hogy az efféle tartalomgyártás királyai.
A mobilra optimalizált, de asztali gépeken is működő rendkívül addiktív oldalak között találhatunk holdon moonwalkoló űrhajóst, felrázás után kilövő kólásüveget, buborékpukkasztó játékot, macska vagy nem macska kvízt és további rengeteg agymenést, melyek folyamatosan bővülni fogak. Ha van neked is elmebeteg microsite ötleted, azt is beküldheted és segítenek megcsinálni. Ti milyet csinálnátok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.