Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tudod mit rövidít a HTC?

A HTC legújabb szpotja valami óriási változást próbál nekünk sugallni, amihez nem kisebb főhőst sikerült megszerezniük, mint magát a vasembert, Robert Downey Jr-t, egy egészen diszkrét 12 millió dollárért. A film úgy kezdődik, mintha Tony Stark érkezne bemutatni a legújabb találmányát, amivel újra megmenti a világot. Majd kiderül, hogy ő igazából az új kreatívigazgató, aki új akronímákat kreál a HTC betűszóra. A kétperces kisfilm Here's To Change címe is erre utal, ami maga is a márkanév akronímájából született. 

A film az akciófilmes kezdés után inkább akcióparódiába csap át, amikor minden egyes, RDJ által kiötlött jelentést megpróbálnak bemutatni, mint a Hmongous Tinfoil Catamaran, a Hipster Troll Carwash, Hold This Cat, Hot Tempered Cheerladers, majd végül a Happy Telephone Company. A szpot valószínüleg drágább, mint vicces, de a leszűrhető tanulság belőle az, hogy ha nincs értelmes brand identitása a mármkádnak, akkor csinálj betűszavakat a nevedből, már ha az egy hárombetűs, nehezen meghatározható rövidítés.

Szerinted mi a HTC?

 

Címkék: humor elmebaj

2013.08.14. 16:33 foltin 6 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr355460608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

worki · http://worki.hu 2013.08.14. 17:17:58

1:48, 1:56 Hungarian Tuba Concert

Spajzi 2013.08.15. 10:09:42

Hehe, a tuba koncert jó volt :)

Furcsa, hogy pont az eredeti nevet nem látni a spotban - vagy csak én nem fedeztem fel a High Tech Computer-t?

tisztapista 2013.08.15. 10:32:31

hüjje telefon csóróknak

Ha szeretnéd avatart a hozzászólásaid mellé 2013.08.15. 13:18:05

ahelyett hogy ilyen hülyeségre vernének el milliókat, inkább egy értelmes telefont összedobhatnának

Xenovas 2013.08.16. 17:21:29

nem mintha a HTC-nek nagy szüksége volna brand identitásra, szerintem azt már megszerezte magának a viszonylag olcsó, de jó telefonok mintaképével. A HTC a ONE-modelljével erősen berobbant a piacra, vetekedik a Samsung Galaxy 4 S-el és az iPhone 5-össel - már az elődje a ONE x is vetekedett. Szóval szerintem ezt csak egy jól sikerült vírusreklámnak szánta a HTC. Igazán kitelik a büdzséből, akkor miért ne marhuljuk el a dolgokat? Ha valami komolyabbra hajazott volna, akkor minden bizonnyal nem RDJ-t kérte volna fel, hanem olyasvalakit, aki a komolyság mintaképe.
RDJ azért ért meg 12 milliót nekik, mert mostanában a legfelkapottabb színészek között van, és a humorérzéke is a helyén van - magyarul: kibaszott nagy arc a tag :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása