Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A HTC legújabb szpotja valami óriási változást próbál nekünk sugallni, amihez nem kisebb főhőst sikerült megszerezniük, mint magát a vasembert, Robert Downey Jr-t, egy egészen diszkrét 12 millió dollárért. A film úgy kezdődik, mintha Tony Stark érkezne bemutatni a legújabb találmányát, amivel újra megmenti a világot. Majd kiderül, hogy ő igazából az új kreatívigazgató, aki új akronímákat kreál a HTC betűszóra. A kétperces kisfilm Here's To Change címe is erre utal, ami maga is a márkanév akronímájából született.
A film az akciófilmes kezdés után inkább akcióparódiába csap át, amikor minden egyes, RDJ által kiötlött jelentést megpróbálnak bemutatni, mint a Hmongous Tinfoil Catamaran, a Hipster Troll Carwash, Hold This Cat, Hot Tempered Cheerladers, majd végül a Happy Telephone Company. A szpot valószínüleg drágább, mint vicces, de a leszűrhető tanulság belőle az, hogy ha nincs értelmes brand identitása a mármkádnak, akkor csinálj betűszavakat a nevedből, már ha az egy hárombetűs, nehezen meghatározható rövidítés.
Szerinted mi a HTC?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.