Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Storz & Escherich német ügynökség úgy gondolta, hogy a Mini Next néven futó, használt Mini újraértékesítő program reklámfilmjében egymás után mutatja meg, mi is történik az autóval a két tulajdonos közötti időben. Az olyan unalmas dolgokat, mint a teljes átvizsgálás, tisztítás vagy szépséghibák javítása olyan drámaian látványosan mutatja, hogy észre sem veszed, hogy a szpot majdnem öt percig tart. Az ügynökség honlapja szerint díjat is kaptak a filmért, de az mondjuk nem derül ki, hogy milyet és hol.
Viszont, amit közben az emberfeletti lénynek beállított színészek csinálnak, az zavarbaejtően modoros és megfejthetetlen. Miközben a szpotot néztem, csak azon tudtam gondolkodni, miért csinálják ezt? Miért nem lehet komoly arccal lemosni azt a szerencsétlen autót, miért nem lehet emberhez méltóan odaadni a kulcsot a bőrkabátos célcsoport-klónnak? A szervizben is ilyen fehér ruhás idióták foglalkoznak az autómmal? Ettől úgy érzem megbízható dolog használt Mini-t venni? Miért érzem úgy, hogy ez egy Elton John által rendezett Benny Hill rész, amiben Mr Bean a vendégszereplő? Ha ez a német humor, akkor én nagyon nem értem.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.