Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
25 éve indult el a Nike első reklámkampánya, amiben az azóta legendássá vált Just do it szlogent használták. A Nike ebből az alkalmoból, az első reklámfilmet is kiagyaló Wieden + Kennedy reklámügynükséggel egy jubileumi kampányt indított, amelynek reklámszpotja éppen olyan nagyszabású, izgalmas és jól felépített, amilyet a márkától megszokhattunk. A filmben felvonultatják a Nike legnagyobb sztárjait, LeBron James-től, Serena Williamsen át Gerard Piquet-ig, és teszik ezt úgy, hogy egy pillanatig sem lesz erőltetett a szerepeltetésük.
A film főüzenete ugyanis nem más, mint hogy ha valamiben jó vagy, ne állj meg, keress új kihívásokat. És ha elérted őket, keress még nagyobbakat, még nehezebbeket, még lehetetlenebbeket. Keresd a határaidat és haladd meg őket, bármilyen sportról is legyen szó. A szpotot az a Nicolai Fulslig rendezte, aki a Sony Bravia színes, pattogó labdás filmjét is köszönhetjük. Ezzel sem okozott csalódást, mint ahogy a narrátorként szereplő Bradley Cooper sem, akit bármeddig elhallgatna az ember. Mit lehet erre mondani? Just do it Nike!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.