Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Miért ébred Edward Norton a hullaházban?

Edward Norton nevét nekem elég csak megemlíteni, és képes vagyok róla nagyobb rajongással beszélni, mint egy átlagos tinilány a One Direction tagjairól és Robert Pattinsonról együttvéve. Ezért aztán azon ritka alkalmak, amikor nem filmben, hanem reklámban szerepel, külön ünnepnapként vonulnak be a blog történelmébe. Amikor megtudtam, hogy a Motorola Droid mobiljához adta az arcát, egy kicsit megijedtem, de bíztam benne, hogy Ed nem nyúl félre akkor sem, ha reklámokról van szó. És igazam lett, de még mennyire!

48 órán át szolgálatkész mobil? Nem teljesen unalmas, de nem is hihetelenül izgalmas tulajdonság egy telefontól. Hacsak egy jó ügynökség azzá nem teszi. Ha megvan az alapötlet, már csak egy jó rendező és egy jó főszereplő kell hozzá, aki képes kihozni belőle a legjobbat. A Droid reklámban minden együtt van. A hullaházban telefoncsörgésre ébredő főhős visszaemlékezéséből kiderül, milyen kalandokon ment át az elmúlt két napban. A zseniálisan megírt fordulatokkal teli sztoriban egyetlen biztos pont van, az pedig nem más mint a mobil, ami soha, semmilyen körülmények között nem hagyja cserben a tulajdonosát. Nézzétek meg a látványos filmet, és rajongjunk tovább együtt Edward Nortonért, akinek a kedvéért akár még Motorolát is vennék! (Na jó, azt azért mégsem) Nektek is tetszett?

Címkék: mobil elmebaj látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr1005684651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ElPadre 2013.12.11. 15:20:53

én amúgy is egy motorolát vennék (moto g), persze azt miért is lehetne itthon kapni...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása