Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kubai szexválság Fidel Castróval

Mit tehet a férfi, ha szex közben nem bizonyul elég strapabírónak? Az egyik klasszikus trükk (mesélte valaki), hogy menet közben valaki másra kell gondolni. Valakire, aki egy kicsit sem szexi, és már a gondolata is lelohasztja a vágyat. Fidel Catrso azt hiszem minden szempontból megfelel ennek a kritériumnak, még ha a jóízlés határát is súrolja a példa. Akkor van baj, ha már ez sem segít. Ilyenkor jön jól a Peta (híres-hírhedt nemzetközi állatvédő szervezet) tanácsa, vagyis hogy diktátorok vizionálása helyett fogyasszunk inkább hús helyett zöldségeket és gyümölcsöt, mert a felmérések szerint a vegák tovább bírják a gyűrődést. Kicsit gyanús ez az érvelés, de ők abban bíznak, hogy lesznek férfiak, akik emiatt adnak egy esélyt a vegán életmódnak. Váljon egészségükre!

A többi érdekes, emlékezetes reklámot se hagyd ki, csatlakozz az addicthoz a facebookon!

Címkék: szex nonprofit

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr135732474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.01.05. 00:33:18

:) Igen, a vegák tovább bírják és jobb szaguk van.

párnalárva 2014.01.05. 06:54:05

Én ha strandon vagyok és meglátok egy nagyon jó nőt amitől el kezdene ciceregni a lompos Somára szoktam gondolni. Ott működik.
Késleltetésre szerintem nem működik mert ott már fizikai ingerek is bejátszanak.
Na meg miért gondolnék Fidel Castróra mikor egy jó nőt dugok??????

2014.01.05. 09:25:40

De jó hogy nő vagyok,és nincs ilyen problémám.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása