Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Akár ez is lehetne a tanulság a Pepsi legújabb kampányának, ami már-már szokásos módon egy átverésre épülő vírusfilm lett. Ennek megértéséhez tudni kell, hogy tavaly márciusban a Pepsi egy olyan átverést szervezett, amelyben a híres autóversenyző, Jeff Gordon álruhát öltve elvitt egy gyanútlan autókereskedőt tesztvezetésre, amit az illető sosem felejt el, mert olyan ralizás lett belőle a városon keresztül, hogy szegény a végére kiszállni is alig tudott (ha kíváncsi vagy rá, katt ide). A film pillanatok alatt több milliós nézettséget szerzett, mára pedig meghaladta a 40 milliót. Mégis akadtak fanyalgók, akik szerint az egész erőltetett, előre megrendezett, vagyis fake volt.
Közöttük az egyik leghangosabb a Jalopnik nevű autós oldal újságírója, egy bizonyos Travis Okulski volt, aki meglepően sok energiát feccölt abba, hogy bebizonyítsa a Pepsi videójáról, hogy az csalás. A Pepsi és a reklámügynökség meg is sértődhetett volna ezen, de inkább kivártak és egy cseles akciót terveltek ki, hogy nemes bosszút álljanak Okulskin. Az eredményt az alábbi videóban láthatjátok, amiről elég annyit elárulni, hogy az újságíró már az elején szűköl az életéért. iszonyatosan vicces az egész, a végén pedig jó látni, hogy az újságíró is veszi a lapot, és jót nevet a Pepsi válaszán, ami újra tökéletesen hozza a Pepsi Max kampánysorát, miszerint a Max jól álcázza, hogy kalóriamentes, vagyis igazi kóla "álöltözetben". Akinek nem tetszik, csak óvatosan kommenteljen, mert egyszercsak Jeff Gordonnal találja magát egy autóban...
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.