Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A holland KLM légitársaság egyetlen zseniális húzással lovagolta meg az internetes cukiság trendet és hódította meg az utasok szívét. A titkos fegyver egy beagle volt, akit az amszertdami Schiphol reptéren állítottak szolgálatba, mint a talált tárgyak osztályának legújabb, négylábú alkalmazottját. Van a videóban lassított felvételen loholó kutya, cuki kisgyerek, a repülőgépen felejtett telefonjának örülő hölgy és minden, ami egy ilyen vírusvideóba kell. A cicás-kutyás videók sikerét látva nem csoda, hogy ez lett az utóbbi napok legsikeresebb reklámja, amit kevesebb mint egy hét alatt már közel nyolcmillióan láttak.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.