Eszméletlen off-road csapatás a tengerparton

Egy nemzetközi playboy, egy zseniális autóvezető, a mexikói sivatag, egy lezárt kisváros, náhány mutatós lány és egy 800 lóerős terepjáró. Mi kell még az év egyik leglátványosabb autós vírusvideójához? Mondjuk a Monster energiaital, ami ez egészet szőröstül-bőröstül megfinanszírozta, meg az addict, ami most ezt az egészet jól bemutatja. A sztori egy bénácska fogadás Dan Blizerian és a szerényen csak Ballistic BJ Baldwin-nek hívott autóversenyző között, aminek a lényege, hogy a sivatagból egy Esmanada nevű városkán keresztül 20 perc alatt el kell jutnia atengerpartra. De nem is a sztori a lényeg, hanem az elképesztő látvány, tele hihtetlen ugratásokkal, manőverekkel, trükkökkel, amik a lassításoknak köszönhetően még állatabbak. Nézzétek, élvezzétek!

Címkék: autó pia látvány

2014.09.30. 08:13 reklámbuzi Szólj hozzá!

Fogadjunk, hogy ennek a bannernek te is örülnél!

Nincs idegesítőbb az arcodba mászó, felesleges dolgokat hirdető bannereknél, amiknek az égvilágon semmi haszna? Mit szólnál, ha kiderülne, hogy van olyan banner, amit nemhogy nem gyűlölnél azonnal, hanem még örülnél is hogy használhatod? A British Council bebizonyította a kétkedőknek, hogy többet is ki lehet hozni egy banner felületből mint amihez szoktunk, és akár még az adblockert is érdemes kikapcsolni miatta egy pillanatra. Elkészítettek egy bannert, ami a nyelvtanulásban segít a netezőknek. Ha egy angol nyelvű oldalt olvasnak, a szövegben elég csak az ismeretlen szót kijelölni, és a banner felületén máris megjelenik a jelentése, sőt, ha szeretnénk, a kiejtését is meghallgathatjuk. Pofonegyszerű ötlet, amit ráadásul használni is kényelmes és könnyű. Well done British Council!

Címkék: banner online

2014.09.29. 14:16 reklámbuzi 8 hozzászólás

A világ legcukibb reptéri alkalmazottja

A holland KLM légitársaság egyetlen zseniális húzással lovagolta meg az internetes cukiság trendet és hódította meg az utasok szívét. A titkos fegyver egy beagle volt, akit az amszertdami Schiphol reptéren állítottak szolgálatba, mint a talált tárgyak osztályának legújabb, négylábú alkalmazottját. Van a videóban lassított felvételen loholó kutya, cuki kisgyerek, a repülőgépen felejtett telefonjának örülő hölgy és minden, ami egy ilyen vírusvideóba kell. A cicás-kutyás videók sikerét látva nem csoda, hogy ez lett az utóbbi napok legsikeresebb reklámja, amit kevesebb mint egy hét alatt már közel nyolcmillióan láttak. 

Címkék: vírus animal

2014.09.28. 15:34 reklámbuzi 4 hozzászólás

Van Damme helyett átverés az új Volvo reklámban

A Volvo kamionoknak készülő kampány eddig elkészült darabjai (a hörcsögel vezetett kamion, a két kamion közötti kötéltánc, Van Damme epic splitjéről nem is beszélve) magasra tette a lécet és a nézők elvárásait. Ezúttal egy kicsit más taktikához folyamodtak, és a klasszikus átverős videók (szép magyar szóval élve prankvertising) eszközével éltek. Az új videóban egy menő Casinoban dolgozó srrácot szívattak meg az első napján, aki az érkező vendégek autóit parkolja le, nem is akárhogyan. A Van Damme-os videó sikerét esélye sincs még csak megközelíteni sem, ettől függetlenül jópofa az alapötlet, az üzenet azonnal átjön és a végeredmény is működik. 

Címkék: humor vírus autó

2014.09.27. 10:27 reklámbuzi 1 hozzászólás

Jobb lehetsz, mint Messi!

Sokan várták már a FIFA sorozat legújabb epizódját, amivel jobb grafikával, élethűbb akciókkal és nem utolsósorban aktualizált csapatokkal és játékosokkal élvezhetjük minden idők legjobb focis játékát. A sorozat a megszokott módon most is méltó reklámot kapott, amit a nagy sztárok (Ibra, Messi, Hazard) mellett szuper trükkökkel és látványvilággal turbóztak fel. A szpot azt az érzést, izgalmat igyekszik bemutatni, amit játék közben, az egyes sztárok bőrébe bújva érzünk, amikor a beívelt fejesre a mi fejünk is bólint, a lecsorgó labdára pedig a mi lábunk is lendül. Mindezt jó zenével, szép effektekkel fűszerzve, amitől azok is megkívánják az új fifát, akik eddig eddig csak hezitáltak. Én mindenesetre még hazafelé beszerzem.

Címkék: játék sport celeb látvány

2014.09.24. 14:09 reklámbuzi 1 hozzászólás

És tényleg a gyerek a legjobb befektetés!

A népességfogyás megállítására sokan sokféle érvet felhasználtak már, és bemutatták, mekkora csoda egy gyermek születése, és hogy csak ez adhat értelmet az életünknek. Vannak azonban olyanok, akik az emocionális érvekre kevésbé fogékonyak. Őket próbálta megcélozni a szingapúri egészségügyi minisztérium a kampánya, amely Steve Jobs, Bill Gates és Mark Zuckerberg édesapjának irigylésre méltó példáját állítja elénk, akik a gyerekeiknek köszönhetik a békés, nyugodt és nem utolsósorban gazdag öregkort. Nehéz lenne elvitatni, hogy az ő esetükben beigazolódott a régi közhely. Egyelőre még csak diákmunka (Miami AdSchoolos készítette), de a reakciók alapján könnyen valóssá is válhat. (További két print a Tovább után) via: weloveadvertising

gyerek_jobs.jpg

tovább »

Címkék: gyerek humor nonprofit

2014.09.22. 13:51 reklámbuzi Szólj hozzá!

Reklámszemle: Kossuth Lajos és az online csekkfizetés

Sosem felejtem el azt a napot, amikor először láttam a díjnet.hu kampányát. Jeges félelem markolta meg a szívemet, úgy éreztem, kicsúszott a lábam alól a talaj, és minden, mit eddig a reklámokról, Kossuth Lajosról vagy a sárga csekkekről tudtam, hazugság, téveszme, dezinformáció volt. A díjnet.hu bátran mondhatom, paradigmaváltó reklámja leszámol minden szabállyal, amit eddig a tévéreklámokról gondoltunk, és úgy értelmezi újra a 30 másodperces  tévészpot műfaját, mint John Ive az okosórát.

Már az indítás is remek, a VHS kamera használata egy komoly reklámkampányban már önmagában figyelemre méltó. Ilyen nagyszerű karakterábrázolást, ennyire hanyagul természetes párbeszédeket legutoljára a szabolcsi rendőrség oktatófilmjeiben láthattunk. A főhős előkapja a pénzköteget a zsebéből, majd döbbenten látja, hogy nem fizette be a csekkjét. A feszültség a tetőfokára hág, amit a Scatmanbe oltott Kozmix hangulatát idéző zene zseniálisan támogat. És itt jön a csavar! A fiatalok asztalához váratlanul megérkezik maga Kossuth Lajos, aki valószínűleg épp egy jelmezbálban volt, mert Robin ruháját viseli. De aztán egy újabb csavarral kiderül, hogy nem erről van szó, mert SzuperLajos titokban Csekkman néven tesz jót az emberekkel, és egy laptoppal az oldalán menti meg a befizetetlen csekkektől az embereket. Zöld gumikesztyűben begépeli a díjnet.hu címet, hogy 4 kattintással később már be is fejezze a műveletet. 

Amikor azt hinnénk, hogy nincs tovább, álszakállas szuperhősünk a főszereplőre néz, majd határozott, nőies hangon, pont annyira selypítve, amennyi még nem sok, annyit mond: Csekk! Ennyi! A fiatalok ennek annyira örülnek, hogy azon nyomban elblőrözik magukat és magukra rántanak egy packshotot. Mit lehetne ehhez még hozzátenni? Semmit, hacsak azt nem, hogy csekk! Szavazzatok a videóra, hogy kiderüljön, nektek tetszik-e. Ennyi!

Szerintünk:(0/5)
Pontszám:(2,2/5)

Címkék: reklámszavazás reklámszemle

2014.09.11. 15:17 reklámbuzi 4 hozzászólás

Végre egy jó hazai rádióreklám

A rádióreklámokat a legtöbb ügyfél és velük karöltve a legtöbb ügynökség sem veszi igazán komolyan, mondván a digitális korban, a Spotify, iTunes és Soundcloud világában ez már kissé idejétmúlt médium. Pedig mind a mai napig sok százezer autós hallgatja valamelyik adót a volánnál ülve nap mint nap, így nagyon hatásosan lehet elérni őket, pláne, ha kifejezetten az autózáshoz kapcsolódó üzenetet akarunk nekik átadni. Valószínűleg ebből a felismerésből született a legfrissebb balesetmegelőzési kampány is, amely a biztonsági öv használatának fontosságára hívja fel a figyelmet. A szpot nem most került a rádióba, de én csak most vettem észre az egyik legnagyobb nemzetközi reklámportálon, az adsoftheworlds.com-on, ahol épp ma került ki. Szerintem ötletes és talán hatásos is a szpot (csak azt a lezáró felsorolást tudnám feledni a megrendelőkről!), nem lennék meglepve, ha valami elismerést is hozna a készítő ügynökségnek, a Cafénak.

Címkék: rádió autó nonprofit

2014.09.09. 10:43 reklámbuzi 5 hozzászólás

Eladó a Vámház körút 9, a hirdetésre nincsenek szavak!

Ehhez a hirdetéshez nincs mit hozzátenni, hacsak egy figyelmeztetést nem. Csak óvatosan olvasd el, mert ha a végére érsz, hirtelen azt veszed majd észre, hogy a kezed már öntudatlanul tárcsázza is a megadott számot. Aki ennél jobbat tud, annak zálogot adok! 

vamhaz.jpg

 

 

2014.09.05. 10:47 reklámbuzi 5 hozzászólás

Így ne hízlald a gyerekedet!

Az elhízás nemcsak Amerikában számít komoly problémának, hanem Magyarországon is, ahol a lakosság kétharmada túlsúlyos, egyharmada pedig konkrétan elhízottnak számít. Hogy ennek mi az oka? Rengeteg tényező, a genetikai hajlamtól a különféle betegségeken át a helytelen életmódig és táplálkozási szokásig. E két utóbbiban van rendkívül nagy felelőssége a szülőknek, hiszen sok esetben a rossz berögződések gyerekkorban alakulnak ki, vagyis mi szülők ültetjük a gyerekeinkbe a rossz szokásokat, vagy esetleg csak hagyjuk őket megerősödni, és nem ismerjük fel elég korán azt a pontot, amikor be kell avatkoznunk az ő érdekükben. Még akkor is, ha ez kellemetlennek, fárasztónak vagy akár kilátástalannak tűnik.

Erre próbálja meg felhívni a figyelmet egy elhízás elleni kampány, ami egy éppen szívrohammal kórházba kerülő férfi szemei előtt lepergő jelenetek során át mutatja meg visszamenőleg egészen a gyerekkorig, hogyan, milyen behatások eredményeképpen alakul ilyen rosszul minden. Egyúttal felhívja a szülőket, hogy most még van idő változtatni a gyerekeik jövőjén, mert ha odafigyelnek erre a problémára, és tudatosan igyekeznek jó irányba terelni őket, akkor nem kell attól tartaniuk, hogy majd ők is a filmben felvázolt módon végzik. Elgondolkodtató film, amit érdemes többször is visszanézni, mert sok apró kis részlet csak így fedi fel magát.

Címkék: nonprofit

2014.08.12. 11:54 reklámbuzi Szólj hozzá!

Kocsmából a börtönbe

Olyan témákban, amiket ezerféleképpen körüljártak már, borzalmasan nehéz új megközelítést találni. Az ittas vezetés következményeit rengetegszer bemutatták már különféle balesetmegelőzési kampányokban, hol sokkolva, hol megdöbbentve, hol csak elgondolkodtatva a befogadót. Az Lg2 ügynökség reklámfilmje, amelyet egy quebeci biztosító megrendelésére készítettek mégis tudott újat mutatni. A kampány üzenete végtelenül egyszerű.

Ha ittasan úgy dönt valaki, hogy autóba száll, ez az egyetlen, jelentéktelen döntés események egész láncolatát indíthatja el, amelynek egyenes következménye a tragédia. És minden arra az egy döntésre vezethető vissza. Azon múlik minden, és ennek tudatában kell lennünk abban a pillanatban. Ezt a film egy egyszerű szimbólummal mutatja be nagyon erőteljesen. A bárpulton fekvő slusszkulcshoz ugyanis egy madzag van erősítve, ami csigákon keresztül mozgásba hozza az eseményeket, mindvégig emlékeztetve arra bennünket, hogy amit látunk, ott, abban a pillanatban indult, amikor az ittas sofőr kocsiba ült. Elgondolkodtató, emlékezetes reklám.

 

Címkék: autó nonprofit morbid

2014.08.10. 09:22 reklámbuzi 5 hozzászólás

A világ legdurvább városi drótkötélpályája

Drótkötéplpályán siklani már nem nagy durranás, akár a Szigeten is kipróbálhatja bárki, akiben van egy kis vállalkozó kedv. Ezért csavart a dolgon egyet a Speed Stick izzadásgátló márka, és építette meg Panama Cityben a világ legnagyobb városi drótkötélpááyáját. Ráadásul hogy az élmény még durvább és izzasztóbb legyen, az egyik legmagasabb toronyház tetejéről induló pályának nem volt biztonságos vége, így a csúszóknak valahol a közepe felé el kellett engedniük a kötelet, hogy néhány méter szabadesés után, nyitott ejtőernyővel érjenek földet. A drónos felvételeknek köszönhetően iszonyú látványos lett a mutatvány. Aki a film után nem kap kedvet hozzá, az használjon továbbra is Alex dezodort!

Címkék: köztér látvá stunvertising

2014.08.06. 11:03 reklámbuzi 1 hozzászólás

A valaha volt legtökösebb focitrükk

Petike, a magyar freestyle isten is csak irigykedve nézi majd ezt a reklámot, amiben Paolo Futre a 80-as 90-es évek legendás portugál játékosa mutat egy olyan trükköt, amilyet még a mi világbajnokunk sem tud utánacsinálni. Pedig valójában egy egyszerű dekázós trükkről van szó, csak éppen Futre a harmadik lábával végzi a dolog érdemi részét. Még nézni is fáj a veterán játékos trükkjét, ami nyilvánvalóan kamu, de legalább jó poén és remekül szemlélteti a Libidum Fast nevű potencianövelő szer hatását, aminek köszönhetően még ebben a korban is megrudaztathatjuk a lasztit. Jár a pluszpont a hirdetőnek és Futrénak is, tökös húzás volt mindegyiktől!

Címkék: humor szex

2014.07.27. 13:29 reklámbuzi 1 hozzászólás

Egy reklám a szörf szerelmeseinek

Na és azoknak, akik eddig még nem szörföztek, de ezután a film után kizárt, hogy ne szeretnék kipróbálni. Én sajnos nem vagyok nagy szörfös, életemben egyetlen alkalommal álltam deszkán, mondjuk azt tutira nem fogom elfelejteni soha. Ezt az egy alkalmat ugyanis sikerült eléggé kimaxolni, köszönhetően egy szörmegszállott filmes produkciós vezetőnek, aki egy dél-afrikai reklámforgatás (sajnos ebből is csak egy volt) szünetében vitt el bennünket, hogy az éppen cápariasztás utáni partszakaszon kipóbáljuk ezt az érzést. Hihetetelen volt az egész, és azóta is szeretném újraélni azokat a pillanatokat, mert a szörfözés kevés dologhoz hasonlítható.

A Samsung sem véletlenül állt össze az egyik legnagyobb szörfös szervezettel és kezdte el őket támogatni abban a reményben, hogy az ehhez a sporthoz fűződő érzésekből, szenvedélyekből egy kicsi majd a márkára is átragad. Az új, vízbiztos modelljeit promotáló gyártó éppen ezért elsősorban az élményre és a szörfözésre koncentrált a filmben, azt akarta megmutatni, hogy még a profiknak is olyan minden alkalom, mintha újraélnék az első varázslatos pillanatot, amikor deszkára álltak. Ezért aztán a termékek is épp csak szőrmentén jelennek meg a 72andSunny ügynökésggel Izland, Fiji és India partjain forgatott  reklámfilmben, teret adva a magával ragadó érzésnek. Szörfösök, osszátok! 

Címkék: sport látv

2014.07.25. 12:56 reklámbuzi 1 hozzászólás

Vicces kampány az Ikea katalógusnak

There's an app for that! - hangzik az Apple jól ismert jelmondata, amit ezúttal az Ikea irigyelt meg egy kicsit. Legutóbbi kampányukat ők is arra építették, hogy az áruházban és annak kínálatát bemutató katalógusban minden benne van, amire valakinek egy adott élethelyzetben szüksége lehet. Az eredmény egy vicces print kampány lett, ami köztéri felületeken és sajtóhirdetésekben elevenedett meg. Érdemes végigpörgetni a reklámokat, vannak közöttük kifejezetten eltalált darabok.

there'sapageforthatintheikeacatalogue4.jpg

there'sapageforthatintheikeacatalogue2.jpg

tovább »

Címkék: humor ikea lakberendezés köztér

2014.07.24. 13:16 reklámbuzi 4 hozzászólás

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

A reklám helye

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics