Vadássz sárkányra most az HBO Trónok harca játékában!

Az HBO minden évben készül valami kis meglepetéssel a Trónok harca szezonnyitó napjára. Idén sincs ez másképp. Ma 11 órakor  egy twitteres sárkányvadászatot indítanak el, ami egészen a premier pillanatáig tart. A lényeg, hogy a khaleesi egyik sárkányát, a bárányokat előszeretettel elraboló Drogont kell magunkhoz csalogatni, és elkapni. A csalogatáshoz a Giphy gifes gyűjtőoldalon kalakított Drogon csaliboltból választhatunk gifeket, amiket posztolnunk kell majd a #CatchDrogon hashtaggel. Ezután már csak annyi dolgunk van, hogy figyeljük, ráharap-e a bestia. Ezt úgy fogjuk észrvenni, hogy  a nevünket említve posztol majd valamit Drogon (azaz a Trónok harca csapat). Ha ezt gyorsan észrevesszük, és retweeeteljük, akkor sanszunk van nyerni, a jutalmak pedig különféle extra kontentektől a Trónok harca ajándékokig terjedhetnek.  A buli persze az, hogy a gifek helyett akár egy barátunkat is posztolhatjuk csaliként, bízva abban, hogy a sárkány majd arra rabol rá, mint Habony a vitrinre, de a főnökünkről, Áder Jánosról vagy éppen Gyurcsányról kitett fotóval is csalogathatjuk Drogont. Jó vadászatot mindenkinek!

 

 

Címkék: sorozat tévé online twitter

2015.04.12. 10:14 reklámbuzi 1 hozzászólás

Ébresztő! Holnap kezdődik a SmartMobil 2015 konferencia!

screen_shot_2015-04-06_at_17_58_21.png

Azoknak, akik a kommunikációval kapcsolatos területen dolgoznak, egész biztosan nem kell bemutatni a SmartMobil konferenciát, amely évről-évre egy nívós előadókkal és programokkal telezsúfolt rendezvényen hozta össze a szakma legjobbjait. De azok se bánkódjanak, akiknek nem mond semmit az SM név, mert idén végre időben kapcsolhatnak és még gyorsan szabaddá tehetik magukat szerdára és csütörtökre. Igen, két napra, mert idén már két teljes napot és négy termet is megtöltenek az előadók, akik között jónéhány igazi nagyágyút is találunk. 

Csak ízelítőként érdemes megemlíteni például Clyde McKendrick (a Possible digitális ügynökség nemzetközi Chief Strategy Officere), Ganna Yevtushenko (  Head of Business development, CEE, PayPal), Houlin Zhao (az ENSZ infokommunikációs szervezetének főtitkára), vagy éppen Kevin Jackson nevét, aki a Gravity R&D Global Sales Directora.

Hazai előadók is lesznek bőven, olyan érdekes figurákkal, mint Meskó Bertalan, aki az egyik legrégebbi index blog, a mediq.blog.hu szerzőjeként hívta fel magára először a figyelmet, Karotta, a CEMP kreatívigazgatója, vagy Francsics Ádám is, aki a ClipDis alkalmazás egyik gazdája, amely épp most ért el egy komoly nemzetközi sikert azzal, hogy bekerült a FB Messenger beépített alkalmazásai közé.

A konferencia április 8-án reggel kilenckor indul és másnap estig tart majd a Várkert Bazárban, jegyek még éppen hogy, de kaphatóak, érdemes még most gyorsan kattintani és regisztrálni az SM2015 honlapján, ahol a programról és más témákról is bőven találtok még infót. Ott találkozunk!

Címkék: konferencia smartmedia

2015.04.07. 11:48 reklámbuzi Szólj hozzá!

Sebekkel a családon belüli erőszak ellen

nekeisfaj_odett.pngDöbbenetes szám, de tény, hogy Magyarországon minden 5. nő válik valamilyen családon belüli bántalmazás áldozatává. Az is tény, hogy napi szinten olvashatunk olyan hírt a sajtóban, amely egyértelműen nyomatékosítja: a problémáról beszélni kell, és mindenkinek ki kell állni azokért, akik sok esetben nem tudnak, nem mernek kiállni magukért. 

A most indult, Nekem is fáj! kampány célja, hogy elősegítse a témáról való nyílt beszédet és lehetőséget adjon azoknak is az ügy melletti kiállásra, akik személyesen nem éltek át hasonló inzultust, de fontosnak tartják ezt az ügyet és ezzel is szeretnék bátorítani az érintetteket. Mindezt olyan lemosható tetoválások segítségével tehetik meg, amelyek foltokat és sérüléseket ábrázolnak. Ezeket feltéve posztolhatnak magukról egy megdöbbentő képet, ami jelzi, hogy amikor egy nőt bántanak, ők is megtámadva érzik magukat, és a sérüléseik nekik is fájnak. 

A kampány indulásakor többek között Odett, Bakos Piroska és Szegedi Kata is vállalta hogy egy különleges portréfotózás során lila foltokkal és horzsolásokkal az arcukon állnak a kamerák elé, egyben az ügy mögé, ezzel is arra buzdítva mindenkit: vásároljon ő is tetoválást és álljon ki a bántalmazott nőkért. A nőnapi indulás óta további ismert arcok csatlakoztak a kezdeményezéshez, például Csobot Adél, Kulcsár Edyna, Lola, Mádai Viven, Metzker Viki, Sarka Kata, Tóth Gabi is lefotózta magát sokkoló ideiglenes sebekkel és használta a #nekemisfáj hashtaget. 

De a A Nekem is fáj! támogatói nem csak a fotóikkal segítenek, hiszen a jótékonysági kampány célja nemcsak a figyelemfelkeltés, hanem egy nagyobb összeg összegyűjtése is. A többek között a Mono art&design, Insitu, Printa, Kontakt, wonderLAB és NON+ boltokban, illetve a TATZ webshopjában megvásárolható lemosható tetoválások teljes árával ugyanis az Ökumenikus Segélyszervezet bántalmazott családokat befogadó menedékházát támogatják. További részletekért és a csatlakozáshoz szükséges tetoválásokért nézzétek meg a kampány honlapját: nekemsifaj.hu 

 

screen_shot_2015-03-09_at_11_43_04.png

screen_shot_2015-03-09_at_11_40_17.png

screen_shot_2015-03-09_at_11_32_47.pngtatz.jpg

Címkék: nonprofit látvány nekemisfaj

2015.03.09. 11:49 reklámbuzi 7 hozzászólás

[brief.blog rovat:] KHB: Csontot a kutyának

imag1290_1.jpg

Feltételezett ügyfél: KHB Bank

Feltételezett levél az ügynökségnek:

Sziasztok!

Végre megjöttek a friss, ropogós kutatási adatok, szóval kezdődhet a munka! Nagyjából az derült ki, hogy az emberek a bankokat számító sunyi szennyládának tartják (csatolom azért a teljes anyagokat, de ez a lényeg), akik megjátsszák magukat, miközben csak az emberek pénzére hajtanak.

Mivel holnap már leadás van, gyorsan átbeszéltük a Vezetőséggel, hogy hogyan kellene reagálnunk ebben a helyzetben, és a HITELESSÉG jött ki kulcsfogalomnak. Tehát: mi felvállaljuk, amik vagyunk, nem mézesmázoskodunk, mert az úgyis annyira átlátszó. A pénzre hajtunk, minden más lényegtelen. Ha kell a pénz, jöjjön az ügyfél, ha nem, akkor jónapot.

Ennek fényében kéne az új betéti akciót kommunikálni. Elég ha egy javaslatot küldtök, tekintettel a határidőre
Köszi,
E.

Az ügynökség feltételezett válasza:

Szia Era!

Csodálatos érzés volt annyi kamu után végre egy őszinte kampányon pörögni, köszönjük!
Volt is ezernyi ötlet, legtovább a "kutyák" és a "férgek" irány tartotta magát.
Végül az előbbi mellett döntöttünk, bár a vizuál, ahogy egy csomó féreg eszi a nagy 5% feliratot, talán
jobban kitűnt volna a médiazajból.

De térjünk inkább a koncepcióra: csatolva a layout, remélem túl sok magyarázatot nem igényel. A kutya személyesíti meg az ügyfelet, és egyben utal a Bank immár felvállalt attitűdjére vele szemben. Megdobjuk egy nagy csonttal (a kiemelkedő kamatra utalva), hogy ne ugasson - Zoli még egy kis pitit is belevitt a képbe, ez a munkabér jóváírás opcióra utalna.

Még nem érezzük tejesen, mennyire gondoltátok belemenősnek az új platformot, ezért szlogennel kapcsolatban több javaslatunk is van. Keménység szerinti sorrendben találod a javaslatokat a csatolt doksiban ( ezért az "Erre rá fog harapni" az első és a "Lábhoz! – ekkora kamatért muszáj váltani"- az utolsó javaslat, ez nem az ügynökségi preferenciát tükrözi). 

Remélem, szerintetek is "vau" lett az anyag - várjuk a visszajelzéseket!

Zsolt

Címkék: magyar kutya bank őszinte brief

2015.01.30. 12:00 chimie Szólj hozzá!

Világvége még nem volt ennyire vicces!

Az idei Super Bowl szünetében sem maradnak szuper reklámok nélkül az amerikai nézők. Két filmről (óriásmellek és életnagyságú Pac-Man) márt írtam a napokban, de eddig ez a szpot a kedvencem. A reklámfilm nagy részét adó, a  világvége eljövetelének legutolsó pillanatait bemutató jelenetsor is nagyon erősre sikeredett, és tele van újranézésre ösztönző gegekkel, de az igazi csavar a szpot végén jön, és engem komoly röhögésre késztetett. Márcsak azért is, mert egy kicsit magamra ismertem a film végkövetkeztetésében, és gyorsan le is csekkoltam, hogy hány százalékon állok. Aki nem akarja, hogy lelőjem a poént, az most nézze meg a filmet, és csak utána csekkolja le a telefontöltőket gyártó mophie oldalát. Szerintem isteni!!!!

Címkék: humor

2015.01.30. 10:15 reklámbuzi Szólj hozzá!

Játszanál életnagyságú, valódi Pac-Mant?

A Bud Light már tavaly is egy nagy, spontán őrület köré szervezte a Super Bowl filmjét, amiben egy "átlagos" sörbarátnak kínálták fel a lehetőséget, hogy bízza rá magát a véletlenre, és vágjon bele egy nagy kalandba, aminek a vége egy Schwarzeneggerrel átpingpongozott és a One republiccal átbulizott éjszaka lett. Idei Super Bowl filmjükben  is ezt a koreográfiát használták, de ezúttal valami egészen őrült dolog várt a vállalkozókedvű főhősre. Egy hatalmas pénzérme bedobása után feltárul előtte egy titkos helyszín, ahol több napon keresztül egy óriási, életnagyságú, valódi pac man játékot építettek meg. ennek a közepébe lökték a srácot, ahol a szörnyecskék elől menekülve össze kellett gyűjteni a pályán lévő pontokat. A film szemmel láthatóan megrendezett, de ez sem érdekel különösebben, mert a valódi Pac Man pálya mindent visz. A fél XBOX-omat odaadnám, ha kipróbálhatnám egy menetre. Kegyetlen jó lehet!

pacman.jpg

Címkék: sör pia látvány Super Bowl

2015.01.27. 16:50 reklámbuzi 1 hozzászólás

Super Bowl reklám óriásmellekkel

Most, hogy nyakunkon a Super Bowl, természetesen idén is már hetekkel a nagy esemény előtt elkezdtek szivárogni az NFL döntőjének szünetére készült reklámok. Ezek közül az egyik legemlékezetesebb a Carl's Junior étteremlánc reklámja. Na nem a mély gondolatok vagy a sosem látott kreativitás miatt, hanem Charlotte McKinney igencsak dús kebleinek köszönhetően. Ekkora mellek tényleg ritkán tűnnek fel reklámban, különösen olyanok, amik (elvileg) természetesek. Merthogy a reklámfilm a Carl's Junior természetes alapanyagokból készülő hamburgereit hirdeti, amit a mi Charlotte-unk is azért választ (a csillagászati gázsi mellett persze), mert ahogy azt eredeti mellei is bizonyítják, ő a természetességre esküszik. Azért a szpot nem csak ennyiből áll, a hímsoviniszta, nyálcsorgató felvételek mellett elszórtan képi ötleteket is tartalmaz, de tény, hogy kicsi a valószínűsége, hogy találkuozunk majd vele a nagy nemzetközi reklámfesztiválokon. Mellfetisisztáknak viszont kötelező!

Címkék: humor kaja szex Super Bowl

2015.01.24. 14:11 reklámbuzi 1 hozzászólás

A Tesco egy bannerben szól vissza

Aki most a Tesco oldalára látogat, azt egy meglepő hirdetés fogadja a nyitó oldalon. A banner szövege igazából normál helyzetben teljesen ártalmatlan és semmitmondó lenne, az adott politikai környezetben viszont, amikor a kormány nyíltan ki akarja véreztetni az áruházláncot, akár provokatívnak is tekinthető. Pedig a bannerben csupán amellett tesznek hitet, hogy hosszú távon terveznek az országban és arról biztosítanak mindenkit (beleértve a vásárlóktól a beszállítókig mindenkit), hogy nem olyan könnyű őket megijeszteni. Meglátjuk, mi lesz a hatása.

screen_shot_2015-01-12_at_11_26_34.png

Itt vannak a Doritos Super Bowl reklámjai

Most, hogy az utolsó tűlevelek is lehullanak a fenyőfákról, a figyelmünk az űbercuki karácsonyi reklámokról, az idén félpercenként 4,5 millió dollárba kerülő Super Bowl szopotokra terelődik. Az NFL döntőjének szüneteiben játszott reklámoknak nem csak a listaára ennyire elrugaszkodott: a márkák előszeretettel engedik hosszú pórázra a kreatívok képzelőerejét, amit rendszerint horribilis produkciós költségek szoktak követni. (Ezt pont tavaly figurázta ki a Newcastle Brown Ale)

A Doritos ezzel ellentétben már kilencedik éve hirdet versenyt a lelkes közönség számára, hogy mindenki készítse el a saját agydurrantó Doritos reklámját. Ezután az előszűrt legjobb pályaműveket előzékenyen az internet népe elé vetik, hogy válasszák ki ők, melyik szpot menjen a Big Game szünetében. Reklámdemokrácia, ugye. Ha ez nem lenne elég motiváció a nevezéshez, a nyertest meg szokták dobni 1 millával amerikai dollárban (ha már úgyis megspórolták a büdzsét, de idén még erre is rá tudtak fejelni egy álommelóval a Dreamworks filmstúdiónál.

A reklámodat a fogyasztókra bízni nem mindig jó ötlet, erről itt írtunk bővebben, de a Doritos Crash The Super Bowl versenyében egy két kínos darab mellett, egész ötletesek is vannak, (plusz egy arcátlan nyúlás is, a szegény ember Drama Queen-je, ami egy bosszantóan gagyi remake-je a 2010 Young Directors Award szpotnak.) A Doritos kézműves reklámjai egészen annyira szoktak tetszeni a közönségnek, hogy már három évben is megnyerték a Super Bowl Ad Meter legkedveltebb reklámja címet.

Hogy melyik szpot melyik kategóriába esik, döntsétek el ti: az idei tíz legjobbra itt szavazhattok egészen január 28-ig!

 

Címkék: film humor elmebaj reklámszavazás doritos Super Bowl

2015.01.08. 09:00 foltin Szólj hozzá!

Egy karácsonyfa, amire az egész ország büszke lehet!

A Hello Wood csapata tavalya múltkori, több száz szánkóból épített karácsonyfa után idén is egy különleges alkotással rukkolt elő az ünnepekre. Az idei karácsonyra az Ökumenikus Segélyszervezettel karöltve találtak ki egy rendkívül látványos és egyúttal komoly üzenetet hordozó megoldást. Az Erzsébet téren, a Design Terminal előtt emeltek egy 11 méter magas és 4,5 méter széles fenyőt, ami mintegy 5000 darab tüzifából áll. A hasábokat úgy rakták egymásra szépen, körkörösen, hogy azok egy gyönyörű, fenyő alakot formázzanak, és egy igazán egyedi látványossággal lepjék meg az arra járókat. A dolog ráadásul nem öncélú, hiszen a tüzifát január elején az ökumenikusok segítségével eljuttatják majd rászoruló családokhoz, addig pedig mindenkinek felhívják a figyelmét az adakozás, jótékonykodás fontosságára. Az éjszaka színes fénnyel megvilágított fa itthon valahogy kevesebb publicitást kapott, a nemzetközi design fórumokon viszont nagy sikert aratott. 

karifa1.jpg

tovább »

Címkék: nonprofit karácsony hungarikum látvány köztér

2014.12.31. 13:14 reklámbuzi 1 hozzászólás

Az eddigi legvisszatetszőbb szlogenpályázat

Többen hívták fel a figyelmemet a Culevit, daganatos betegek részére kifejlesztett táplálékkiegészítő szer ünnepi kampányára, azzal, hogy az végtelenül visszataszító számukra. Én is megnéztem magamnak a szóban forgó kampányt, és hát mit mondjak, leesett az állam. Az év végére időzített, ünnepi kampányban a Culevit ugyanis egy szlogeníró pályázatot hirdetett, amiben azt ígértik, hogy a Culevit segít... na mit? Meggyógyulni? Nem. Milliomossá válni! Jessz. Szép mi? 

Amikor egy cég valamilyen célból szlogeníró pályázatot hirdet, szinte minden esetben olcsó, népbutító marketingfogásról beszélhetünk. A crowdsourcing kedvelt és sok területen jól használható technika, de amikor egy márka legfőbb üzenetéről beszélünk, azt nem a fogyasztónak, hanem magának a márkának illetve a mögötte álló cégnek kell meghatároznia. Ha ezt nem teszi meg, akkor nyilvánvaló, hogy csupán egy olcsó reklámfogás a szlogeníró pályázat (mint amilyen a BKV által kiírt verseny is volt néhány éve), ezért magára valamit is adó márka nem szervez ilyet. 

Különösen nem, ha egy olyan termékről van szó, min a Culevit, aminek a legfontosabb dolga az lenne, hogy empátiát mutasson a betegek felé. Ehelyett mit csinál? Teleplakátolja az országot azzal az ígérettel, hogy hipp-hopp milliomost csinál bárkiből, aki elég kétségbeesett ahhoz, hogy egy ilyen pályázaton elinduljon. Sokat elmond a kezdeményezésről, hogy bár a fődíjat egy zsüri ítéli oda, kiosztanak egy közönségdíjat is, amelynek online szavazásán a "Mert én az életet választom" javaslat vezet per pillanat, de jól áll az "Egyszerűen nagyszerű!" (mellesleg a Skoda hivatalos hazai szlogenje) verzió is 1800 szavazattal, és van még esélye a "A szó elszáll, az írás marad, a Culevittel mindent szabad! Legyen fitt, és erős, a Culeviit a természetes felelős! 16 éve Önökkel, Önökért!" javaslatnak és a "A Culevit segít, hitet s hidat épít ne edd hát saját magadat, a Culevittel kézen fogva járd be hosszú utadat." szlogennek is. Szurkolok! 

Reklámosként sokszor érzem magam kellemetlenül a hazai kampányokat látva, de a Culevit rendhagyó, ráadásul ünnepi promóciójától konkrétan ökölbe szorult a kezem, és ezúton kérek elnézést mindenkitől az alkotók helyett. Ettől függetlenül kívánok nekik sok sikert, mert ha a termékük valóban segít a gyógyulásban, ez a minimum, de kérem őket, hogy a jövőben inkább valami értelmes aktivitásra áldozzák az értékes marketingbüdzsét, ami építi és nem rombolja a márkába vetett bizalmat. 

screen_shot_2014-12-14_at_12_28_14.png

 

 

 

Címkék: hazai elmebaj patika

2014.12.14. 13:21 reklámbuzi 12 hozzászólás

Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten

Az utóbbi hetek egyik legjobb reklámakciójába futottam bele ma reggel munkába menet a Nádor utcában. Azonnal felfigyeltem a szokatlanul üres parkolókra, furcsa látványt nyújtottak így reggel. Aztán közelebb érve feltűnt, hogy valójában nem üresek, csak éppen autók helyett kerekesszékek állnak bennük. Lelassítottam, hogy a székek hátuljára rögzített feliratokat is el tudjam olvasni, és elkerekedett a szemem. Azonnal összeállt az egyszerre provokatív, mégis pozitív, egyszerre őszinte és ironikus kampány üzenete. 

A parkolókban álló székek hátuljára ugyanis klasszikus, mozgássérülteknek fenntartott, hajdúpéteri kifogások szerepeltek, amikkel a nem nekik kijelölt helyekre pofátlankodók szokták magyarázni köcsögségüket. Megálltam, és gyorsan fényképeztem párat, közben pedig láttam, hogy nemcsak az én érdeklődésemet keltette fel a dolog, mert már több fotós, sőt egy tévéstáb is érkezett a helyszínre. Még nagyobb volt a meglepetésem, amikor kiderült, hogy az egészet két, magánember, Kis Adri és Kovács Barbara szervezte, hogy a mintegy negyed órás akcióval felhívja az autósok figyelmét a kifogásaik pofátlanságára, és a bevett gyakorlat visszásságára. Egyszerűen zseniális, maximális gratuláció és tisztelet a lányoknak, akik jobb gerillakampányt csináltak, mint amit sok ügynökség ki tudott volna találni.   

Címkék: humor nonprofit kerekesszék köztér

2014.12.03. 14:31 reklámbuzi 14 hozzászólás

Amikor neonácik tüntetnek neonácik ellen

Németországban az utóbbi időben egyre nagyobb problémát jelent a nácizmus térnyerése. Ez ellen különféle módszerekkel igyekeznek fellépni, az ellentüntetésektől kezdve a különféle programok indításáig. Most azonban egy olyan eszközt is bevetettek, amire eddig nemigen volt példa. Konkrétan úgy kampányoltak a nácizmus ellen, hogy magukat a nácikat tették a kampány szószólóivá. Trollkodás a köbön! Ehhez egy évról-évre megrendezett náci felvonulást használtak fel, amelyet egy csendes kisvárosban, Wunsiedelben (itt található Rudolf Hess sírja) tartanak meg hosszó évek óta. ha már megállítani nem tudták őket, a visszájára fordították az egészet, és egy jótékonysági akciót szerveztek a menet köré.

Minden egyes méterért, amit a felvonulók megtettek, 10 eurót ajánlottak fel az EXIT Deutschland nevű szervezetnek, melynek célja, hogy segítséget nyújtson a szélsőjobboldali közegből szabadulni vágyóknak. Ezzel a ténnyel a felvonulók a helyszínen szembesültek az ott elhelyezett molinókról, amelyeken köszönő üzeneteket olvashattak, amiért segítik a nácizmus elleni harcot a menetelésükkel. A trollkodás maximálisan sikerült, látszik a zavarodottság az arcokon, ami akkor vált teljessé, amikor a célvonalat elérve banánnal várták a menet résztvevőit frissitőképpen. A szervezők szerencséje az volt, hogy a buszokkal, szervezetten érkező és kifejezetten kulturáltan viselkedő felvonulók között nem volt igazán vérmesebb neonáci, aki revánsot akart volna venni rajtuk. Végződhetett volna a dolog csúnyábban is.

Címkék: politika nonprofit morbid elmebaj

2014.11.18. 13:58 reklámbuzi 9 hozzászólás

Bárcsak minden karácsonyi reklám ilyen lenne!

A karácsonyi szezonban mindenki próbálja kedves, vagy legalábbis kedveskedő reklámokkal magához édesgetni a vásárlókat, de ez csak keveseknek sikerül. A John Lewis áruház talán az egyetlen, amelynek évről-évre sikerül emlékezeteset alkotnia. Három évvel ezelőtt egy kisfiúról szóló, nagyon kedves történetettel vette kezdetét ez a sorozat (mellesleg ebben a témában nekem ez az örök kedvencem), két éve egy hóember sztorija hódította meg az internetet, tavaly pedig egy elképesztően aranyos rajzfilmmel sikerült elérniük, hogy nagyrészt róluk szóljon a karácsonyi reklámszezon. 

A korábbi évek sikereinek köszönhetően idén már mindenki arra volt kíváncsi, vajon mivel rukkol elő a John Lewis. Örömmel jelenthetem, hogy az idei filmjük is iszonyatosan jó lett. Megint egy kisfiú a főhőse és az ő kis barátja, Monty a pinvin, akivel sülve-főve együtt vannak. Imádnivaló ez a furcsa barátság, amiről (még ha sejthető is) csak a legvégén derül ki, hogy pontosan milyen természetű. A film üzenete, hogy a karácsony nem a nagy ajándékokról, hanem arról a lehetőségről szól, hogy valóra válthatjuk valakinek az álmait, ami elég szimpatikus egy áruháztól, ami végső soron mégiscsak a pénzköltésről szól. A kampány érdekessége, hogy megpróbálták kiterjeszteni és más platformokra is átvinni a film sztoriját, ezért készült hozzá egy külön aloldal, online és mobil játékkal, külön Montys termékekkel és sok más tartalommal amit a szülők a gyerekekkel együtt fedezhetnek fel. 

2014.11.06. 11:03 reklámbuzi 5 hozzászólás

Ettől a plakáttól garantáltan szívinfarktust kapsz

Hogy lehet jóhiszemű embereket halálra ijeszteni két forintból? A stockholmi Gröna Lund szórakoztató, illetve ijesztgető park megmutatta egy egyszerű plakát segítségével, amin a park jövőre nyíló új attrakciójára szerették volna felhívni a figyelmet. A szemét plakáton csupán egy QR kód volt látható, az is csak azért, hogy a jóhiszemű járókelők megálljanak előtte, és lehetőleg minél közelebb hajoljanak hozzá. Amikor az áldozat besétált a csapdába, a plakát életre kelt, és halálra ijesztette gyanútlan embereket. Az biztos, hogy szegények nem felejtették el egyhamar a park nevét.  

Címkék: prankvertising

2014.10.31. 14:52 reklámbuzi 4 hozzászólás

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

A reklám helye

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics