Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nuszómuszó! Új Sony Bravia reklám készül !



Hogy néz ki Sebaj Tóbiás, ha Sony pénzéből három hét alatt, ipari mennyiségű kamerával és óriási animátorgárdával forgatják? A Sony Bravia tévék "Colours like no other" kampánynak új reklámfilmjéből kiderül. A San Francisco utcáin hömpölygő ezerszínű golyótenger, és a glasgowi lakótelepen a felrobbantott festékesvödrök között menekülő bohóc után ha logikusan gondolkozunk nem is következhetett más, mint a New York utcáin ugráló több száz színes, play-doh gyurmából formázott nyúl, köztük egy 10 méter magas gyurmanyúllal és 200 gyurmakockával. Ez elég egyértelmű nem?

A Fallon kreatívjai megint kitettek magukért, már ami a látványt illeti. Korábban senki nem gondolta volna, hogy a csupán a látványra épülő reklámfilmeknek ekkora sikere lesz. De a mindenféle számítógépes trükk nélkül felvett cslli-villi filmket zabálja a nép. Nincs bonyolult kampányötlet, nincs megfejteni való csűrcsavaros gondolatmenet, csak elmeháborodott agymenés és elképesztő látvány, hihetetlenül profi megvalósítással. Lassan olyan ez az egész, mint Toscani Benetton-reklámjai, ahol bármi plakátra kerülhetett, ami meghökkentő volt. Itt most bármi filmre kerülhet, ami őrült, színes és nagyon látványos.

Most azt találták ki, hogy play-doh gyurmából formázott nyulak nayrgalásszanak New York közterein. Ez persze csak akkor látványos, ha rengeteg van belőlük. Erről a projekten dolgozó 40 animátor kezeskedik, akik 2,5 tonna play-doh gyurmából közel 200 nyulat, 150 kockát és egy óriásnyulat formáztak meg, amelyeknek végtagjait mind a 100.000 felvett állókép előtt megmozgatták egy kicsit. Lesz itt megint színkavalkád, őrjöngve rohangászó smarties-nyulak hada lepi majd el az utcákat, és egymást követik majd az a retinába égő képek. Hivatkozási alap, beszédtéma, bezzegpélda lesz ez a film is, nem vitás, ami körül már most hatalmas a hájp.


Ezt persze a kampány irányítói nem bízták a véletlenre, és már most egy blogot, és egy twitter fiókot is létrehoztak, amelyeken nyomon követhető a forgatás minden részlete.
A flickr-re is pakolják fel a képeket egymás után, így adva újabb táptalajt a beszélgetéseknek, írásoknak, blogbejegyzéseknek. Nekünk meg marad a hazai reklámvalóság és az irigykedés. Igazam van Nyuszómuszó?

Címkék: látvány mustsee

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr18153134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.08.31. 14:42:29

húú! nekem a golyós-san franciscos volt a kedvencem sokáig. képes voltam kapcsolgatni a tévét, hogy elkapjam. (amíg a teljes verzió ment) ezt reklámért nem igen szoktam:) a zene is ott volt, meg a látvány is. nekem bejött, valószínű ez is be fog...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.08.31. 14:56:47

A zenéje szuper volt. Egy kis csalódás azért volt benne, mert amikor meghallgattam az albumot, az összes szám ilyen volt, és így egyben kicsit monoton, beborulós. Szerintem Oven Wilson is ezt hallgatta az öngyilkossági kísérlete előtt.

Mr Wolf 2007.08.31. 15:02:21

"Korábban senki nem gondolta volna, hogy a csupán a látványra épülő reklámfilmeknek ekkora sikere lesz." Hahó Reklámbuzi! Azért ne felejtsük el, hogy a látvány maga az üzenet - ahogy a sor mondja: "Színek, ahogy még sosem láttad" (Vagy valami hasonló) Persze a hangsúly így is a monumentális látványon van, de legalább egy olyan termékről beszélnek, amelynél a látványé a fő szerep. Az általam okádásig utált szó itt találó: releváns.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.08.31. 15:09:30

Wolf
Te aztán résen vagy;-)
Egyrész jogos, amit írsz, de azt a gondolatot, hogy colours like no other nagyon sokféleképpen el lehet mondani. Ők egy olyan megvalósítást választottak, ahol csupán maga a látvány mondja el az üzenetet. A filmeknek nincs története, nem tartanak sehonnan sehová, csak ülsz, nézed, befogadod a szépet, és örülsz. Én csupán erre céloztam, de örülök a visszajelzésednek.:-)

Ely · http://www.csillagdollz.gportal.hu 2008.04.28. 15:31:33

Hú! Én erre biztos nem lennék képes. Azt mondom, aki ezt a baromira jó reklámot képes volt gyurmából megcsinálni.... Le a kalappal előttük. Amúgy szívesen lettem volna a lépcsőn ülők között, mert melléjük is tettek nyulakat :PP

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása