Szávay Ágit vegyenek!


Szávay Ági egyik pillanatról a másikra robbant be a nemzetközi tenisz élvonalába. Eddig még itthon is csak a vérmesebb sportfanatikusok tudták, ki az a kedves csitri, aki a egyesben és párosban is megnyerte a Roland Garrost a juniorok között. A New Heaven-ben jött szerencsétlen sérülése miatt feladott döntő, és a US Openen elért ragyogó teljesítménye után azonban végre mindenki megismerte a nevét. Már pedig ha valakinek a nevét megismeri egy ország, az abban a pillanatban vonzóvá válik a reklámozók szemében. Biztosra veszem, hogy azok a nagy cégek, akik idáig rácsukták az ajtót a teniszező lányka pénzért kopogtató menedzsereire, most előkeresik a noteszükből Szávay számát, és elkezdik őt ajánlatokkal bombázni. Eddig csak a Gas de France és a KÉSZ támogatták a karrierjét, ők láttak fantáziát benne. Most azonban köré gyűlnek a hiénák, akik nem invesztálnak sankibe, hanem megvárják, míg valaki hírnevet szerez, aztán azt megveszik kilóra és aprópénzre váltják.

Csak remélni tudom, hogy Ágit nem szippantja majd be a csattogó fogú marketing-gépezet, és a menedszmentje megvédi őt attól, ami a legtöbb jobb sorsra érdemes magyar celebrity sorsa szokott lenni. Míg külföldön a hírességek általában olyan reklámokban szerepelnek, amelyek nem ártanak a róluk kilakult képnek, vagy épp ellenkezőleg használnak neki, addig nálunk örülhet egy híresség, ha tükörbe tud nézni a forgatás után. Ott van Harvey Keitel példája, akivel a Johnny Walker forgatott egyszuper testimonialt vagy Madonna, aki a BMW reklámjában szerepelt, amit a férje Guy Richie rendezett, de Ronaldinhot is említhetném, aki az összes vele készült Nike-spotban emelt fővel tudott a manerába nézni.

De nézzük csak mi vár szegény Ágira itthon. Ha nem vigyáz, egy pillanat alatt már fújja is a szélgép az aranyszőke fürtjeit, amelyet aPalette Color Natural Essential Ultra Shampoo Gel tett ilyen selymessé. Vagy ragasztgathat Steinmetz Ádámhoz hasonlóan Uniqua matricákat a kocsikra a pesti dugóban, esetleg énekelhet egy bugyuta dalt a Danone rudinak, vagy ellátogathat Jakupcsek Gabriellához hasonlóan a soha nem létezett "független német" Freséniusz laboratóriumba, hogy megvizsgálja, hogy az Ariel, Pesril vagy éppen Tix elég fehérre mosta-e az alsógatyát. Nálunk így mennek a dolgok, és sok közszereplő elcsábul a mesés díjazástól. Talán Ágit a US Openen megszerzett milliói megvédik majd ettől. Addig is gyerünk tovább!

Update:
Most látom, hogy az index főoldalán már a blogajánlók rovására ki is tettek egy szutyok bannert, amin a Kész veri a mellét, hogy ők támogatják Ágit. Beindult a gépezet, Ági ugorj félre!

Címkék: sport celeb

2007.09.05. 10:21 reklámbuzi 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr87157790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Bolivar 2007.09.05. 11:37:17

Ebben az országban nincs egy hónapja, és már a Centrum tablettákat hirdeti, vagy éppenséggel olajat önt egy szottyadt salátástálra. Ági ne hagyd magad!

Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.09.05. 13:59:50

Majd a RTL-en is megnézem, amikor a Csak csajokban Xantusz Barbarával vagy VV Anikóval közösen műsort vezet:-))

kacsa! 2007.09.09. 16:22:22

Jogos az aggodalom...

Miért baj? 2007.09.16. 13:59:23

Nem teljesen értem az aggodalmaitokat. Miért baj, ha egy versenyző szponzorai a pénzükért elvárnak valamit, reklámhelyet, névemlítést, reklámban vagy eseményen való szereplést, stb? Amennyiben Ági biztosítani szeretné - természetéből kifolyólag bizonytalan ideig tartó - sportkarrierje utáni életét, okosan és kontrollált módon ezt a bevételi lehetőséget is ki kell aknáznia, a számára legjobb szponzort megtalálva. Ehhez pedig adni kell, s jelenleg Ági nyilvánvalóan csak itthon reklámképes...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.16. 16:23:26

Nem is vitatkozom veled, mert a szponzorációval szerintem sincs baj. Mindkét félnek jó, hiszen a versenyző pénzhez jut, aminek a segítségével a sportra koncentrálhat, a támogató meg büszkén lobogtathatja, hogy tessék, én ilyen érzékeny vagyok szociálisan. A probléma ott kezdődik, amikor nem támogatni, hanem kilóra megvenni akarják egy termékhez, vagy egy márkához. amikor olyan dolgokat adnak a szájába, ami borzasztó kínosan hat. Sajnos nálunk kevés kivételtől eltekintve nem divat a sportolók személyiségéhez szabni a reklámokat, ezért félő, hogy addig bombázzák majd ajánlatokkal, amíg egyszercsak Ágit látod majd a reklámblokkban, amint azt énekli, hogy: Ebéd vagy vacsi, nem baj nyugi-nyugi!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics