Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Újabb mérföldkőhöz érkezett Norbi audiovizuális ápdétegyes
ámokfutása. A zsírsejtek után az agysejteknek is hadat üzent a
fűrészporos túrórudi atyja, aki legújabb, halhúsból készült
termécsaládjának bevezető kampányához választott egy olyan
szlogent, aminek hallatán Geszti Péter is csak irigykedve csettintene.
A magyar reklám legsötétebb korszakait megidéző, rímbe szedett
szlogen szó szerint így hangzik:
Ugyan vega, ne légy már bús, Update lett a HUNÍZ halhús!
Akinek ez még nem lenne elég, az a halhúsból készült vegetáriánus
termékeket bemutató honlapon további gyöngyszemkre bukkanhat.
De ezt már tényleg csak azoknak ajánljuk, akik nem félnek néhány
ezer agysejt elvesztésétől, mert a Halsli, a Halízer és a Hal Ham szavak
idegrendszerre gyakorolt hatása egyenként is felér egy deci vodka
pusztító erejével.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.