Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Jézus és a beviagrázott nyugdíjasok után folytatssuk reklámetikai kirándulásunkat, ezúttal azt a kérdést körüljárva, vajon szabad-e, érdemes-e a világ valaha élt egyik legelvetemültebb gonosztevőjével egy reklámban viccelődni, és ismertségét egy termék hirdetéséhez felhasználni. Vannak olyan esetek, amikor a Hitler figurájának használata indokolt. A focipályákon dúló antiszemitizmus elleni kampányban például Hilter fejére Bundesliga-fizurát fotosoppoltak, jelezve, hogy a foci és a nácizmus nem illenek össze. A képet nézve ez könnyen belátható. Lazább a kapocs, de még mindig érthető egy dokumentumműsor sajtóhirdetése, amelyben csupán néhány vonallal rajzolják meg Hitlert, így adva vissza vizuális eszközökkel a "Történelem tömören" szlogenjüket. A Comedy Central amúgy tényleg vicces hirdetését azzal lehet védeni, hogy egy kabaré nem ijedhet meg semmitől, és az ördögnek is az arcába nevet. A Galax FM rádióállomás reklámjában azonban az égvilágon semmi nem indokolja a Führer jelenlétét, pláne nem klasszik mikrofonfrizurával, még akkor sem, ha a fősor az, hogy "A feketék a jövő zenéje". Ennél is öncélúbban használja Hitlert a Chopstick gyorsétterem, melynek reklámja szerint az ő kajájuk volt az egyetlen dolog a világon, amit a Führer nem utált. Hát, én megint csak azt mondanám, hogy Hm...
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.